***ENSKOJEN PÄÄKAUPUNKISEUTUTREFFIT HEINÄKUUSSA***
Laitetaanpas pino pystyyn ja aletaan suunnittelemaan treffejä. Mites olis heinäkuun puolen välin tienoilla, oliskos kiinnostuneita treffailijoita? Me ainakin ollaan pääsääntöisesti kotosalla, joten mielellään suunnattais treffeille.
Pitäiskös koittaa jos säät sallisivat niin treffata ulkosalla?
Kommentit (39)
Varmaan ihan järkevä tavata asemalla, niin voidaan sitten säätilan ja fiilisten mukaan suunnata siitä eteenpäin!
Nähdään siinä patsasukkojen alla vaikka!
Makkara
ja meidät tuntee ainakin Audi-vaunuista ja EVE-06 kilvestä. :)
[color=#8B008B]Nähdään siis klo 12 patsasukkojen alla.. Meillä on beessit briot ja mammalla on varmaan ainakin mustat pätkähousut + joku tunika. :) Enköhän ainakin BEJPIN ja Even bongaa!
Nähdään!
Mammis[/color]
Taidamme lähteä jo aiemmin liikkeelle niin josko neitokainen vaikka nukkuisi vaunuissa vaihteeksi. :)
Huomenna siis nähdään ukkeleiden luona!
Karssuli ja Aino
Sun numero multa löytyy eli jos lähdetään liikkeelle, niin soitan sulta ohjeita! Saattaa olla että jos autoilemaan lähdettäis kuitenkin jos toi kerran noin lähellä rautatieasemaa on...=)
Noel ei antanut mun nukkua kuin reilut neljä tuntia viimeyönä, joten en ole varma, jaksanko lähteä. Joten jos meitä ei näy viimeistään 12.05, ei tartte odotella sen kauempaa! Mä olen nyt niin rättipoikki, etten tiedä piristynkö edes jättisuuren kofeiinipaukun voimalla... :)
ei nimittäin ehditä, kun kellohan on jo puol yksitoista ja meidän pitäis tasalta jo lähteä liikkeelle... jotenkin ajattelin et yhdeltä nähtäisiin (vaikka kirjoitinkin ed. viestiin ajan!)...
[color=#8B008B]Pikku hetki aikaa kun mies hoivaa Oonaa ennen kuin lähtee pelaamaan. Olin niin ¿kiltti¿ että päästän hänet pelaamaan, saa sitten kylvettää Oonan illalla ja muutenkin sylitellä kun kotiutuu. Kotimatkakin meni ihan OK, vähän piti viihdyttää ja oli sellanen ¿vanha¿ juna, mutta olipa mukavia ihmisiä ¿ ihan kysymättä auttoivat! :)
Kiitos vaan treffikamuille! Jos haluatte niitä kuvia, niin meilatkaa mulle mammanalku77 @ hotmail.com niin laitan tulemaan.. Oli ihan söpöjä! :)
Jep, nyt neitiä viihdyttämään. Voikaa hyvin! Ja mukavaa viikonloppua!
Mammis & Oona[/color]
[color=#8B008B]Ja harmi kun KANDI ette päässeet lähtemään.. Paremmalla onnella ensi kerralla! :) * huiskutus *[/color]
Mä ehdottaisin viikkoa 29. Ma-pe kaikki päivät käy eli ehdotuksia päivän ja paikan suhteen; Jumbo tai Sello? Ja oisko klo 12 vai 13?
A & O
Meille käy Oonan kanssa melkein mikä päivä vaan vkolla 29 ja ajatkin, 12 tai 13.. Jumbo, Sello, Omppu, keskusta.. You name it!
Mammis + Oona
eiköhän mekin tulla, jos ei mitään kummaa ole juuri silloin.
paikkakin mikä vaan käy. Mites se karssulin ehdottama ulkopaikka? oisko jotain kivaa puistoa? koffin puisto bulevardin lähellä tms?
Mutta jumbo, sello yms käy myös.
Mulla ei ole kalenteria mukana reissussa mut katson kotona sit jos olette ehdottaneet jotain tiettyä päivää sille 29 viikolle.
Palaillaan,
iiris ja e
jos ollaan kotopuolessa, niin mekin tullaan mielellään. Mutta täytyy katsoa lähempänä tarkemmin.
-Amy ja Emmi-
Ollaan sillon viikolla 29. kotiuduttu Lapista, ja kaikki muut päivät käy paitsi tiistai. Ja paikaksi kelpaa mikä vaan mihin gps osaa.. ;)
Bejpi ja koneen piuhaa syövä Eveliina
[color=#8B008B]Tuli muuten mieleen että jos ulkona treffataan niin oisko Kaisaniemessä mukavaa paikkaa treffata? Ravintola Kaisaniemen terassi vois olla ehkä vaunuillekin passeli jos ei sitten siitä puistosta löydy mukavaa levittäytymispaikkaa.. Tai sit Tokoin ranta vai mikä se on siinä Hakaniemessä..
Mammis & Oona[/color]
Tuo Kaisaniemen terassi oli mun mielestä kiva ehdotus, sinne olis kaikkien helppo tulla. Siellä olis sitten eväät " valmiina" , ei tartteis omia eväitä raahata mukana. Jumbo/Sello käy myös!
Karssuli
...ja tuo Kaisaniemi kuulostaa hyvältä! Meillä taitaa olla heinäkuun kalenteri tyhjä muuten paitsi 10.7. osalta.
Makkara & Nakki
Palstailu jäänyt vähiin kun niin kiireisiä päiviä, mutta tuolloin viikolla 29 treffit kuulostaisi kivalta. Jos nyt kehdataan tulla kun kirjoittelu jäänyt vähiin...
Tiistai on päivä, joka ei käy mutta muutoin pyrimme pääsemään paikalle.
t. iida-linnea ja tyttönen 7 vko 2 pvää
sit klo 12 niin pääsis kohtuu ajaissa sit kotiinkin. :) Me voitais sit tulla sellaisella junalla kuin 11:52 IC2 168. Ja voitais tosiaan treffata asemalla..?
Bejpi ja Eveliina