Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhhuh. kaksoset synnytyksessä!!!

Vierailija
27.06.2007 |

.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö synnytys ollut tarkoitus hoitaa LUOMUNA?

Vierailija
102/109 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikot Iltalehdessä, Vauvassa, Kaksplussassa ja Seiskassa:

SYNNYTIN KAKSOSET KOTONA!

OLEN SANKARIÄITI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävän itsestäänselvyytenä, että vanhemmat ovat olleet " luomuilijoita" ja halunneet " luonnonmukaisen" synnytyksen hinnalla millä hyvänsä.

Eilisessä ketjussa joku epäili heidän olleen jehovantodistajia ja kieltäytyneen sektiosta ja sairaalasynnytyksestä verensiirron pelossa. Ehkä äidillä ei vain jostain syystä ole ollut mahdollisuutta luovuttaa omaa vertaan etukäteen ja siksi ovat järjestäneet omin luvin kotisynnytyksen.

Vierailija
104/109 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossittelua riittää loputtomiin. Vain asianosaiset tietävät totuuden. Sitä epäilen, ymmärtävätkö sitä kuitenkaan.

Jos joku haluaa väkipakolla synnyttää kotona, riskiraskaudesta huolimatta, maksakoon yksityisen ammattiavun itselleen. Vaikka, kuka ammattilainen oikeasti edes suostuisi moiseen? Ei kukaan!

Vierailija
105/109 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaikealta ajatella, että joku äiti, jolla olisi ennestään lapsia, alkaisi tuollaiseen uhkarohkeaa tekoon omien lasten hengen kustannuksella.

Vierailija
106/109 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää kaksosia synnyttää kotona ilman asiantuntija-apua vastoin suosituksia. Minun olisi jotenkin helpompi ymmärtää jotain kahdentoista lapsen äitiä joka meinais että on tässä ennenkin kolmoset synnytetty navettahommien välissä joten kyllä tämäkin tästä on yhtä helppo tapaus. Mutta että ihan vailla mitään kokemusta aiempien synnytysten sujumisesta hyvin olisi valmis tuollaiseen.

Vierailija
107/109 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:: mutta olen ollut ulkomailla kuukausia ( palasin tänään ) ja nettipimennossa. Halusin vain etsiä tietoa, mitä ihmettä on tapahtunut, kun tuossa vilahti joku juttu jostain kotona syntyneesta vauvasta :(

Haulla vaan joku ketjuylös.. joskos tästä löytyisi

Vierailija
108/109 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei tee luomulehmäksi se asia....

Sympatiat äidille.

Vierailija
109/109 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat olivat raivotarjonnassa ja synnytys käynnistettiin kun vauvat hyvän kokoisia. Salissa luotin 100% kätilöihin ja lääkäreihin,he ovat tässä asiassa ammattilaisia,en minä!

Raskausaikana kaksossynnyttäjiä tarkkaillaan ultrassa useammin ja kaikki riskit otetaan huomioon. Lääkärit suosittelivat kohdunkaulan puudutusta koska avauduin todella nopeaa ja voimia pitää vielä jäädä punnata molemmat yli 3kg vauvat pihalle ja melkein 1,5kg istukka.

Kaksos synnytyksessä asentoja ei ole niin paljon kuin yksös synnytyksessä,olin kokoajan puolimakaavassa asennossa mikä ei kauhean helppo ponnistusasento.

Vettä,jakkaraa tai muita ei kaksosten kanssa voi käyttää. Väliliha leikattiin synnytyksen vauhdittamiseksi. Molempien sydänääniä tarkkailtiin kokoajan ja ultrasivat monta kertaa,a vauvan synnyttyä pitivät b vauvasta kiinni ettei luiskahda väärinpäin ja ultrasivat että kaikki ok. Synnytin 10 pisteen vauvat ja olen ikuisesti kiitollinen lääkäreille ja kätilöille että sain turvallisesti kaksi ihanaa lasta! Synnytystä ei ikinä kannata suunnitella etukäteen vaan katsoa kuinka käy ja mitä ammattilaiset ovat asiasta mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän