Iskelmä-ilta teeveessä
Kyllä on kauniita ja komeita esiintyjiä. Ja kauniita esityksiä.
Yes!
Kommentit (30)
En pysty katsomaan vaikka olen tuonkin kauden jo elänyt. Aikansa kutakin, nauttikaa te muut.
Vierailija kirjoitti:
En pysty katsomaan vaikka olen tuonkin kauden jo elänyt. Aikansa kutakin, nauttikaa te muut.
Kyl mulle maistuu perjantaina.
Pepe kun laulaa niin koko ajan joutuu jännittämään, et muistaako sanat?
Vierailija kirjoitti:
No sehän luki koko ajan screeneiltä. Ihme, ettei ole oppinut sanoja jo tuohon ikään.
Tän Arjan laulama biisi tuo mieleen hetken, joilloin meinasin lähteä vieraan miehen matkaan ravintolasta mut hannasin lopulta ja menin kotiin. Just kun olin narikassa kuulin tän biisin. T. Nainen 60v ja naimisissa 33v.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei muista, niin kyl hän jotain keksii 🤣
Larppaako tuo Hanna Kataja-Rahko jotain punkkaria sivusiileineen? Ruman näköistä. Nainen sinänsä ihan nätti. (TV1)
Pepe on nuoruuteni ujo laulaja mutta vieläkin kulkee. Kirka, Pave M. ja muutamat muut jo poissa.
Laulajat eivät osaa laulaa yhtään. Paitsi Arja nyt veti ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Laulajat eivät osaa laulaa yhtään. Paitsi Arja nyt veti ihan hyvin.
Vikman ja Roivainen aika noloja ollakseen tangokisan voittajia. Ei tuo Kilpeläinenkään kummoinen laulaja ole.
Nyt tuli Erikalle sopiva biisi, sukkula venukseen
Kummallisia sovituksia. Hanna ja Jenna ihania, lämpimiä, välittyy radiossa varsinkin. Jenny on silti ihan paras, juuri äsken Puhlareissa.
Nyt ei ole vire oikein kohdillaan tänä iltana tuolla porukalla. Suomessa riittää alusuoriutuminen, ei täällä jakseta tehdä tosissaan.
Millä kanavalla ja monelta?