Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskettu aika helmi-maaliskuun vaihteessa, voinko lähteä vielä marraskuulla Thaimaahan?

Vierailija
26.06.2007 |

Yllätysplussa tuli, tosin erittäin toivottu sellainen..

Kaveripariskunnan kanssa on varattu yhteinen matka Thaimaahan marraskuun puoli-välistä loppuun.. Olisin silloin raskausviikoilla 24-26

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskaltaisi, koska takana yksi ennenaikainen synnytys, jossa jouduin vuodelepoon juuri noilla viikoilla. Lisäksi olen nyt uudelleen raskaana ja kävin ulkomaanmatkalla rv12. Hyvä, että niin ajoissa, koska rv16 alkoivat taas ennenaikaiset supistelut ja nyt sairaslomalla.. Mutta raskaudet ovat yksilöllisiä :).

Vierailija
2/5 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki meni unelma hyvin, lento tosin oli lyhyempi kuin Thaimaaseen. Ei kai siinäkään mitään, muistaa vain jaloitella lennolla. Viimeinen viikko alkoi jo tuntua, kun ei ollut tottunut kuumuuteen ja masu oli jo aika iso. Noi sun viikot kuulostaisi ihanteellisilta.

Pitää vain katsoa mitä suuhunsa laittaa ja varoa palamista. Jos nyt jotain tulisi ennen matkaa, niin lääkärin todistuksella voi saada ainakin matkavakuutuksesta rahat takaisin, lentoyhtiö ei välttämättä korvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tätä yllättäen rv 26 synnytykseen päättynyttä raskautta olisin uskaltanut lähteä.

Vierailija
4/5 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkojakin toisaalta vielä sen verran " vähän" tuossa vaiheessa.. itse kai sen aina parhaiten tietää.

kävin tässä raskaudessa lomalla rv 33-34, lento oli tosin paljon lyhyempi kun pitkille lennoille ei enää olisi niin helposti päässyt.

Vierailija
5/5 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

viikkojakin toisaalta vielä sen verran " vähän" tuossa vaiheessa.. itse kai sen aina parhaiten tietää.

kävin tässä raskaudessa lomalla rv 33-34, lento oli tosin paljon lyhyempi kun pitkille lennoille ei enää olisi niin helposti päässyt.

tv. rv 26+2 synnyttänyt, ilman varoitusmerkkejä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme