Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettynyt Puuhamaahan - todella kamala paikka

Vierailija
17.06.2007 |

Oltiin tänään Puuhamassa. Paikka oli todella epäsiisti, halvan oloinen eikä siellä edes ollut paljon tekemistä. Vesipuisto oli todella pieni.

Esim. höyrysauna oli aivan kaamea! Kaakelit miten sattui, kaikki saumat yms. halvasti tehty. Samoin pukuhuoneet olivat suttuiset.

" Ravintolat" oli hirveät: valkoiset muovituolit ja -pöydät, ruokailuvälineetkin olivat kertakäyttöiset! Lisäksi ruoka oli kallista ja kaikki vaihtoehdot epäterveellisiä.

Meidän perhe ei enää mene Puuhamaahan eikä suosittele sitä kellekään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia nyt oikeesti haitata, et laattojen saumat oli epäsiistit, tai et ravintolas oli muovituolit?

Vierailija
2/16 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kyl viihdyin.. ;) en tiedä kyl nykytilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin söimme omia eväitä, eikä kait mitään ostettu " ravintolasta" .. Ja vesipuistossa oli jäätävän kylmää vettä, joten keskityimme pienten kanssa huvittelemaan ja isommat lapset nauttivat uimisestakin ja jopa siitä saunasta. Muksut kyllä haluaisivat mennä uudestaan.

Vierailija
4/16 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme ottaneet runsaasti hyviä omia eväitä mukaan. Emme ole välittäneet tiirailla joka kaakelinsaumaa ja olemme käyneet uimassa myös siinä pienessä lahdenpoukamassa. Aikuiset ovat levittäneet viltin nurmelle ja katselleet näköetäisyyden päässä olevia lapsia (se metsikön seikkailurata on ihan pop), välillä lapset hakevat viltiltä evästä ja lekottelevat ja taas jaksaa. Puuhamaa on kiva paikka.

Vierailija
5/16 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu siellä monesti ja ihan varmasti mennään tänäkin kesänä :) Ihana paikka, ikinä ei meinaa aika riittää kaikkeen vaikka koko päivä varataan reissulle!

Meillä on usein ollut omat eväät mukana, ollaan ruokailtu siellä grillikatoksissa ja ostettu päälle jätskit.

Suosikkeja on iki-ihanat ilmamäet, polkuveneet ja trampoliinit :)

Lapset 9v, 3v & vauva

Vierailija
6/16 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipuisto on vain pieni osa koko aluetta, joten ei voikaan olettaa että se olisi kauhean suuri. Minusta siellä on kuitenkin mukavasti vesiliukumäkiä ja kahluualtaat pienimmille.

Ravintolasta en tiedä, koska ollaan aina grillattu omia eväitä ja ne pikinik/grillikatokset on ainakin huippuluokkaa. Ei muovituoleja vaan puiset pöydät ;)

Hintaansa nähden aika tasokas, ei nyt voikaan olettaa että mikään viiden tähden ravintola ja peuhula olisi, koska on niin edullinen.

Me ollaan tykätty ja mennään tänä vuonnakin!

Vierailija
7/16 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotaan mennä tänäkin kesänä. Tosin tälläkertaa aion minäkin jättää tuon " muovituoli-ravintolan" väliin ja ottaa mukaan kunnon eväät. Ravintolan ruoka oli kallista ja ala-arvoista.

Meillä muuten viihty mieskin, kun löysi sen " peliluolan" sieltä perältä :), ja se veneillä laskettava vesiliukumäki on ihan huippu, kamat jonot vain.

Vierailija
8/16 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lapsia nyt oikeesti haitata, et laattojen saumat oli epäsiistit, tai et ravintolas oli muovituolit?

Yksi kuvaava esimerkki Puuhamaan viihtyvyydestä: Naisten suihkuhuoneen ovi oli laitettu auki haalla niin, että kaikki ohikulkijat näki suoraan sisään - eikä ovea saanut kiinni.

ap

Vierailija
9/16 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihin ap:n mainitsemiin epäkohtiin ei törmätty, meillä oli omat eväät mukana ja päivä oli sen verran kylmä ettei käyty ollenkaan vesipuistossa.

mutta muutoin oli tosi hauskaa ja lapset nauttivat aivan mielettömästi :) varmasti mennään uudestaan tänä kesänä kunhan vain ehditään.

Vierailija
10/16 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelee jopa Puuhamaassa, mutta kestää sen kun on muuten niin hauskaa...

Vierailija
11/16 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolella. komppaan tätä kirjoittajaa, siellä on PALJON tekemistä 3-10v lapsille.

Vierailija:

Vesipuisto on vain pieni osa koko aluetta, joten ei voikaan olettaa että se olisi kauhean suuri. Minusta siellä on kuitenkin mukavasti vesiliukumäkiä ja kahluualtaat pienimmille.

Ravintolasta en tiedä, koska ollaan aina grillattu omia eväitä ja ne pikinik/grillikatokset on ainakin huippuluokkaa. Ei muovituoleja vaan puiset pöydät ;)

Hintaansa nähden aika tasokas, ei nyt voikaan olettaa että mikään viiden tähden ravintola ja peuhula olisi, koska on niin edullinen.

Me ollaan tykätty ja mennään tänä vuonnakin!

Vierailija
12/16 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan oltu tyytyväisiä. Tietty jos on odottanut että se on jonkinlainen vesipuisto, niin eihän se siellä ole ajatus vaan siellä on vähän kaikkee. Ei paljoakaan sähkövempeleitä vaan ihan saavat lapset itse liikkua mikä on musta tosi kiva.

Vierailija
13/16 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota piti oikeasti polkea, että pelihahmo pääsi lentelemään jollain liitovarjolla. Mua nauratti kamalasti se homma..

Vierailija
14/16 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä vain jotenkin nirso, kun odotin vähän tasokkaampaa paikkaa? Mun mielestä Puuhamaa oli oikeasti ala-arvoinen.

Olihan siellä lapsille tekemistä, mutta kyllä mä odotin ihan oikeasti vähän siistimpää, hoidetumpaa ja nykyaikaisempaa ilmettä.

Kaikki oli mahdollisimman halvalla tehtyä.

ap

Vierailija
15/16 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne en menis, en vaikka siitä minulle maksettais!

Vierailija
16/16 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sinne en menis, en vaikka siitä minulle maksettais!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän