Jos suljette Huutonet kohteitanne miten sattuu, NIIN LAITTAKAA SIITÄ JOKU MAININTA KOHTEISIIN!!
Kyrsii ja pahasti. Huusin kuutta kohdetta, joiden piti sulkeutua 30.6-2.7. Mutta myyjätpä olikin sulkeneet kohteensa nyt viikonlopun aikana. Kohteissa, saatikka myyjien oma kuvauksissa ei lue mitään, että myyjä sulkee kohteita aikaisemmin.
Itse kierrän aina kaukaa kaikki sellaiset kohteet, missä lukee: suljen heti ensimmäisen huudon jälkeen tai jos myyjän oma kuvauksessa lukee niin.
Nytkin pari myyjää rupesivat vinkumaan, ettei heille sovi, että maksan ensi maanantaina vaan he haluavat maksun heti! Ja tietty tuostakaan ei ollut mitään mainintaa kohteissa.
Ja kaksi myyjää vinkuivat, ettei kukaan muu ole sanonut mitään, kun he ovat sulkeneet kohteensa aikaisemmin.
Kommentit (24)
eli niin et tilillä on rahaa, kun pitäisi huutis voitto maksaa.
eli jos myyjä päättää sulkea kohteen aikaisemmin, niin minulla ei ole välttämättä varaa sitä heti meksaa.
mun mielestä myyjän pitäis aina ilmoittaa jos sulkee kohteen aikaisemmin.
Vierailija:
Katson aina palautteet tarkaan ja en anna edes ostaa kohteitani jos on negaa
Mitenkäs sä toteutat tuon? Et mitenkään. Vai tarkoitatko, että ostajalla olisi -1 tai -2 palautetta? Silloin tuo toimii, kun laittaa huutajan minimi palautemääräksi 0. Mutta jos huutajalla on kymmeniä/satoja palautteita ja joukossa on pari negaa, niin et sä voi tehdä asialle mitään. Ja jos sä saat ostajalta negan, kun et suostunut myymään hänelle, niin sä et voi antaa kostonegaa, koska tuo oli sun oma mokasi.
Vierailija:
Ja ihan tiedoksesi vaan, että en ole persaukinen.
ap
Katson aina palautteet tarkaan ja en anna edes ostaa kohteitani jos on negaa