^^**MAALISKUUN MAMMAT VKO 26**^^
mä oon nyt jo aikaani edellä, mut päätin aloittaa uuden ketjun ku vanha venyi niin pitkäksi.
juhannus onnellisesti ohi, olemma palanneet takaisin sivistksen pariin. ei kyllä mikään oo ihanampaa ku viettää pitkä viikonloppu rakkaiden ihmisten seurassa järven rannalla!
meillä alkaa vasta oviksen odotus, tää on vasta tällänen välivko jolloin harjoitellaan pupuilua ovista varten ;)
marie kp 7/29 yk 6
Kommentit (111)
joka olis luultavasti kovaa vauhtia taas menossa kättärille ens maaliskuussa:)
Eli tyttäreni syntyi 23.3.2007 ja nyt äsken tein testin ja sain selkeän haamun.
Kierrosta ei ole hajuakaan koska synnytyksen jälkeen on ollu vaan yhdet menkat ja niistä laskettuna kp tänään olis 34 kait..?
Vähän kyllä ottaa mahan pohjasta tää jännitys,voisinkohan tosiaankin jo olla raskaana näin pian uudelleen????
Onnittelut kaikille jo plussanneille!!!
Saa nähdä pääsenkö pian tonne odotus puolelle???
Hanan ja Safia vauveli
an-nuliini, ovislimat alkavat noin 6 päivää ennen ovista ja loppuvat heti kun oviskin on ohi.
Caarina2, en usko että ihan aluraskaudessa olisi mitään estettä mennä huvipuiston vempaimiin. Sitten kun vauva alkaa olla masussa isompi niin voikin olla jo eri juttu...
Hanan, tervetuloa mukaan! Onnittelut haamuviivasta, kyllä haamukin on plussa! :)
Mulla on tänään ollut niin raskaana oleva olo kuin vain voi... toivon että todella olisin eikä esim. kroppa olisi vaan sekaisin viimekierrossa popsimistani Teroluteista! Ajattelin testata ekan kerran lauantaina 070707! Se olisi hyvä päivämäärä plussan ilmestymiselle ja silloin olisi jo kp 22/23(?)
Voi Piipaa, ihanalta näyttää toi sun haamuplussa, ja vahvistuu vaan =) Mahtavaa! Pakko aina ensimmäisenä koneelle tullessa katsoo onko sulta uutta kuvaa/juttua!
Ja Korallilla nega, voi pahus =/ Mutta aika aikanenhan toi testaus oli, jos siitä vaikka plussaks muttuis, toivotaan!
Hanan, onnittelut plussasta!! Mulla esikoinen syntynyt 22.3.01 =) Minäkin tässä toivon, että jos olis onnenkuukausi tuo maaliskuu...
Onnittelut kaikille muillekin plussanneille!!!
(.) Oviksen bongasin tikuilla eilen kp14 (omituisen aikaisin, yleensä ollut kp 15, 16, 17...)
ja yritystä on nyt sit ollut, jospa nyt tärppäis...
terveisin Nippara kp15/30 dpo1 yk11
Heippa! Täytynee liittyä ketjuun jakamaan ajatuksia! Kyllähän tuo ukko jaksaa kuunnella kanssa, mutta en tiiä aina siitä mitä sille jää mieleen. Tänne on helppo tulla purkamaan sydäntään...Oon nyt parina päivänä kirjotellu tuohon ovislimaketjuun ku oon ihmetelly sitä asiaa.
Vähäsen taustaa eli esikoinen syntyi heinäkuussa 06, yritystä oli takana jo 1.5 vuotta. Synnytyksen jälkeen ei ehkäsyä käytetty, koska toivottiin toista pienokaista, mutta imetys toimi hyvänä ehkäsynä mulla. Ekat kuukautiset alkoi 3.6 ja nyt on eka kunnon kierto menossa ja kp 29. Kierron pituutta en tiedä tarkalleen, mutta ennen raskautta se oli 32-35, yleensä 34. Napsin jälleen metformiinia, pco taustalla. Tänään tein jo epätoivossani testin ja negaahan se näytti :(( On vaan niiiin raskautunut olo, tai sitte olen vain päästäni vialla, joka on varsin osuva vaihtoehto!!!
Voi harmituksen harmitus [color=pink]Koralli[/color] :( Lohduttavia sanoja en löydä, mutta annan halauksen *halaa*
Vautsi [color=blue]Piipaa[/color]!! Kävin myös kurkkaamassa testiä ja kyllähän olet raskaana!!!!!! Eiköhän parin päivän päästä pamahda kunnolla punasta ruutuun!! bd
-mangu-
essi: kiitos paljon tietopaketista :) oon aina miettiny tota limajuttua ja ehkä sen takia menny aikasta paljon pieleen mun arvelut oviksesta, yhen kierron aikana käytin ovistikkuja, mut sillonkin ne loppui kesken ja en sit ovista niillä pongannut, nyt oon aatellu et jos ei tässä kierrossa plussaa tuu, nii käyn taas ostamassa niitä :) vaikka aika hintavia ne kyl on :(
hanan: onneks olkoon vaan :) eiköhän siulle toinen lapsi synny maaliskuussa :)
mangusti: tervetuloa joukkoon iloiseen :)
(anteeks. muita en sit muistanukkaan :()
ON: elikäs en oo vieläkään piinailija, muuta ku oviksen metsästyksessä korkeintaan :) tänään varmaankin jo vähä pupuillaan, jos saan miehen vaan innostumaan viel 12 tuntisen työpäivän jälkeen., mut enköhän mie sen taidon osaa :) alavatta on ollu vähä omituinen tänää, sellasta nippailua et ovis ois lähellä, mut ei mitää limoja eikä muuta (anteeks öklötyspuheet) mut voi tietty olla sitäkin, et oon kaks päivää rehkiny kämpän kimpussa, nii sen takia maha menny hiukan sekaisin tai jotain :) no, täytyy vaan seurailla ja pupuilla aina tilaisuuden tullen, kun mieskin sitä lasta nyt toivoo koko sydämestään, melkein meinaa jo mennä ostamaan turvaistuimen autoon ;)heh, hiukan oon saanu sitä toppuutella :)
mut hyvät yöt kaikille ja huomenna tuun taas kattelemaan kuulumisia :) paljon, paljon plussa++++++++++tuulia kaikille ja negan testanneille: ei vielä heitetä kirvestä kaivoon, nii kauan on toivoo ku täti paholainen ei tuu, plussanneille paljon tarrasukkia matkaan ja tädin yllättäneille pahoittelut ja onnea uuteen kiertoon :)
an-nuliinikp6/28-33
Voi teitä te ihanat ihmiset. Tää on kyllä niin upeaa, kun kaikki jaksaa elää mukana ja tsempata!
poco! Ihana, kun säkin kävit kurkkaamassa! Mä en tainnu käydä ees onnittelemassa joten onnittelut nyt jälkikäteen! =)
Niin ja tervetuloa mukaan kaikille uusille ja uusille vanhoille!=D
Mä tein aamulla testin ja se oli vähän tyhmää. Pissa oli kuin vettä joten eipä kummoista viivaa tullut. Tai mitlei samanlainen kuin eilen, mutta onneksi se tuli ees heti. muuten oisin masentunut.
Huomisen jätän varmaan väliin ja annan tiistaiaamun näyttää totuuden.
Ja viiminen tikku torstaina, jos ei lämmöt ole romahtaneet ja jos tätiä ei näy. Sitten ehkä alan jo uskoa ihan pikkasen.
Tää on ihan kauheeta vuoristorataa mitä nyt mielessä liikkuu. Tekis mieli jo hihkua, mutta menneisyys kertoo sen ettei vielä kannata. Mut toisaalta näin pitkälle viivoissa en oo päässyt viime kesäisen keskenmenon jälkeen. Silloin kyllä testasin vasta dpo15 ja samanlaisen ohuen plussan kuin eilen.
Koralli. Vielä on ihan liian aikasta murehtia. Jos se eilinen tiputtelu oli vasta kiinnittymistä niin eihän se nyt vielä voi testissä näkyä! Häntä pystyyn!
Mut nyt täytyy jatkaa vieraiden viihdytämistä!
Onnea matkaan jokaikiselle!
piipaa
Täytyy tänne nyt tilittää kun ei vielä oikein kellekkään muille voi..
Eli tänään - taas kerran- testailin, tällä kertaa aconin Early detectionilla, ja taas tuli haalea viiva.. Tosin ei aamupissasta. Kipuilua ollu vieläkin alavatsalla, ja nyt illalla alkoi musta menkkamaisemmat kivut :/ húomenna siis kp 33/33, eli taitaa olla yksi totuudenhetkistä. Tänään olen huomannut pientä kuvotusta, tai sitten vaan kuvittelen oireet.. Väsyttänyt kyllä on, vetelin melkein 3 h päikkärit.. Nyt vaan siis jännittää toi huominen, ja pelottaa jos täti ilmestyykin.. Mutta ei kai auta kun odotella.. Vasta huomisen jälkeen uskallan ilmoittaa itseni tonne plussanneisiin. Esikoisestakin olin kyllä oletettujen menkkojen aikaan tosi kipeä, siis silloin kun plussasin.
Anteeksi oma napa tilitys.. Mutta ei tosiaan oikeen muuallekaan voi tilittää, mieskin töissä :(
Tuitu kp 32/33 tai rv 4+4
Täällä on ollutkin nyt säpinää. Onnittelut kaikille plussan saaneille :) ja valtavat pahoittelut negaa testanneille. Tiedän tunteen. En nyt muista nimimerkkiä, mutta jollekulle on tulossa uusi vauva lyhyellä ikäerolla :) Onnea!
Piipaan piina jatkuu. Toivon todella sydämestäni, että tämä olisi nyt " sitä" . Olen aikanaan kanssasi jännäillyt ja elänyt pettymyksen toisensa jälkeen, usean kuukauden ajan ja sitten oli se keskenmenokin :(.
Itselleni ei nyt mitään ihmeitä vielä kuulu. Nyt on kp 13 ja eilen sekä tänään on ollut nippailua munasarjoissa, suoranaista jomotteluakin, molemmin puolin, ehkä vahvemmin tuolla oikealla puolella. Taitaa olla hyvä merkki. Minullahan on todettu PCO, joten on se vaan ihme jos luomuplussa tai edes ovis tulisi nyt, jaksan silti uskoa, sillä kerran aiemminkin on näin käynyt ja siitä tuloksena tuo meidän 8 v poika :). Silloin aikanaan plussa tuli keskikesällä niin ikään. Pojan laskettu aika oli 28.3. ja hän syntyi huhtikuun akupuolella :)
Onneksi sain kaikki raskauskilot pois jo. Meidän nuorin tyttäremme täyttää parin viikon päästä 8kk. Vauvavuosi menee lujaa vauhtia eteenpäin, aivan liian lujaa...voi kun olisi jarru jota painaa...
Nyt pitää lopetella. Tsemppiä kaikille. Itse piinailen vasta parin viikon kuluttua. Samaan aikaan piinailen pääsykoetuloksia ammattikorkeaan :) Saa nähdä miten käy, kumpi onnistuu? Tuhat rautaa tulessa :) Toivotaan, että nämä valoisat kesäyöt tuottaisivat tulosta meille kaikille :)
Kanelisokeri
Eli niin tapahtui! Tänään siis kp 30 ja kyseessä oli acon 10 kasettitesti. Viiva ei tullu heti vaan meni ehkä sellanen 10 min. ku kävin välillä syöttämässä pojalle aamupalaa. Nyt vaan jäi mietityttämään, että antokohan se testi väärän tuloksen ku meni pari tippaa enemmän ku se 3...Voi voi, on tämä hankalaa. Vetistä valkkaria tuli aamulla niin, että housut ihan kastui.
Mites Piipaalla, ootko testannu vahvempaa viivaa?? Täällä jännitetään mukana!!
Ja kaikille muille myös plussaonnea ja ovistärppejä =))
-epätoivoinen mangu-
Teillähän on molemmilla jännät paikat. :) Kyllä tuo nyt molemmilla siltä vaikuttaa että ois tärpännyt... Täällä peukut ja varpaatkin pystyssä teille. :)
Olikos muita keillä totuuden hetket käsillä...En nyt muista mutta tsemppiä kaikille!
Mulla jännitys nousee tän viikon loppua kohden...Huih. :)
Caarina kp22/n.28 yk1
Kävin minäkin kurkkaamassa ja hyvin näkyy jo. :) Lykkyä tykö että se vielä vahvistuu oikein punaiseksi viivaksi!
Mulla ei mitään uutta ihmeempää, edelleen kuvittelen jatkuvasti olevani raskaana. Mieli taitaa tehdä tepposet. ;) Kysynpä muuten teiltäkin että voiko lintsin laitteisiin mennä raskaana? Perjantain pitäis lähtä hurvittelemaan ja menkat alkais vasta sunnuntaina aikasintaan... Mikä ois semmonen herkkä testi joka saattais antaa vastauksen jo perjantaina? Vois sitten hyvillä mielin mennä tai olla menemättä kieputtimiin...
Caarina kp 21/28->