Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^**MAALISKUUN MAMMAT VKO 26**^^

24.06.2007 |

mä oon nyt jo aikaani edellä, mut päätin aloittaa uuden ketjun ku vanha venyi niin pitkäksi.

juhannus onnellisesti ohi, olemma palanneet takaisin sivistksen pariin. ei kyllä mikään oo ihanampaa ku viettää pitkä viikonloppu rakkaiden ihmisten seurassa järven rannalla!

meillä alkaa vasta oviksen odotus, tää on vasta tällänen välivko jolloin harjoitellaan pupuilua ovista varten ;)

marie kp 7/29 yk 6

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun tulee plussia...Ja varsinkin teille, jotka pitkään olette yrittäneet, tämän ilon kyllä mielellään suo.

Tuntuu itte ihan hölmöltä jännäillä, kun on vasta eka yrityskerta...Jostain juuri luin että ihanneoloissakin vaan 20-25 % raskautuu. Että tosiaan malttia tarvitaan. ;) Mulla voisi maltti olla tarpeen, kun keksin jo päässäni raskausoireita. No ehkä tämä tästä, esikoisen kohdalla olin tokalla kierrolla paljon enempi jalat maassa ja sillonhan se sitten tärppäskin. :)

Nyt illanviettoon miehen kanssa. Vois vaikka reenailla ens kiertoa varten, jos niin käy etten vielä raskaudu.

-Caarina yk1 kp19/28->-

Vierailija
82/111 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Mupsi kovasti plussasta! :) Ja kuten joku jo sanoikin, annoit toivoa meille pitempään yrittäneille. Itsellänikin nyt 11 kk yritystä takana.

Piipaa: Huisia, haamu taas ja ilmeisesti tuo testi oli epäherkempi (onko tuollaista sanaa olemassakaan, näyttää niin hassulta). Nyt oon täällä peukkuvarpaatki pystyssä sun puolestas!!!

Mirulii: sulla on teräksiset hermot kun et ole vielä testannut :) Plussasäteitä sulle kovasti!

( . ) lyhyesti. Tänään tuli wc-käynnin yhteydessä limainen veritippa. Viime syksynä kävi kerran näin, eikä se silloin ainakaan merkannut mitään, mutta saahan sitä heti herätellä toiveitaan... eli että olisko kiinnittymisestä kyse. Pessimistinä aattelen, että se on vaan taas uus merkki siitä että mulla todennäköisesti on progesteroniarvot liian alhaiset. Optimisti rupes taas heti haaveilemaan...

Niin tai näin, sunnuntaina nyt aion testata ekan kerran, silloin pitäs olla 8 päivää oviksesta, eli välttämättä ei mitään näy, mutta en malta oottaa kauempaa :)

++++++++++++ kaikille!

Koralli73 kp 19/n.26 dpo 6 yk12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan kaikille tsempeistä, mutta ainakaan tällä kertaa oireiden taustalla ei ollut raskaus, vaan niin se täti pyrhälsi aamusta kylään. No, ei muuta kuin katsetta seuraavaan kiertoon. Joskin siinäkin mahdollisuudet plussaan on aikasta ohkaiset koska mies lähtee ulkomaille hieman ennen ovista. Mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Mupsille paljon paljon onnea plussasta!

Ja kaikille muillekin runsain mitoin plussaonnea! Toivottavasti mahdollisimman moni teistä saa ne kauan odotetut kaksi viivaa testiinsä.

mirulii kp1/29 yk2

Vierailija
84/111 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen jotenkin tuon aconin kasettitestin toimivuutta, pitäisi olla herkin mutta en tiedä. Itse testasin sillä ennen Juhannuksen viettoon lähtemistä kp23/28 aamupissasta. Mutta ihan puhdas nega, ei vilaustakaan. Mökillä oireet oli niin vahvat että kotiin tullessa kp 25/28 testasin kaapissa olleella acon tikulla, jonka herkkyys oli 25. Haalea, mutta selvä plussaviiva tuli vaikkei ollut edes aamupissa. Tämän perusteella ihmettelen hieman tuota kasettia ja olen lukenut muitakin kokemuksia ettei se ole niin herkkä kuin pitäisi.

Clearblue sitten näytti pari päivää myöhemmin selvimmän merkin ja siihen luotankin, senkin jälkeen ostin vielä parin päivän päästä cittarilta ne rfsu:n pahviliuskat mutta huonommin niissä viivat näkyy kuin clearbluessa. No, onhan sillä hintakin nelinkertainen rfsu:n liuskaan...

Joo, okei. olen testannut koko arsenaalin... Tämän palstan lukeminen on saanut minut jännittämään keskenmenoa ja kiinnittymätöntä munasolua sun muuta. Mutta silti viikolla 4+4 mennään :)

Onnittelut Mupsille ja muille plussanneille

Vierailija
85/111 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli! Ihanaa, kun ollaan testailemassa yhtä aikaa! Mä kyllä pidän hyvänä merkkinä tuota veritippaa!

Mirulii! Mä kyllä toivon vielä, että täti ei olekkaan täti. Eihän sitä koskaan tiedä! Mutta, jos se pahus on sitä itseään niin suuret pahoitteluni.

Caarina2! Eihän tuo jännäily nyt ole yhtään hölmöä, on se sitten eka tai useampi yk. Onnea matkaan!

Malla! Kiitos, kun jaoit kokemuksesi! Tuolla toisaalla eräs ystävä myös kertoi ihan saman kuin sinä ettei tuo kasettitesti ei todellakaan tiennyt mitään. niin siis myös itseni kohdallakin, jos uskon sitä eilen iltapäivällä tehtyä testiä (herkkyys 25) mieluummin. Ja tänä aamuna tupakki maistui varsin pahalta mikä on mulle itselle yksi parhaista oireista! On se maistunu jo pari päivää, mut luulin sen johtuvan kurkkukivusta. Nyt ei oo enää kurkku kipeä ja silti on pahaa... Hyvä hyvä! Tekee lopetuksen helpoks, jos tarvetta on! ;)

Vielä on kyllä pitkä matka ens viikon loppuun, joten en aio ruveta nuoleskelemaan ennenkuin tipahtaa! =)

Tänä aamuna en testannut, kun oon koko viime yön ravannu vessassa. oli niin laimeeta litkua aamulla testineste joten en viittiny tuhlata tikkua. Mut katellaan iltapäivällä tai sitten huomenaamulla viimestään uudestaan.

Mut tänään on taas kiire päivä edessä! Synttärijuhliin menoa ja illalla saan pikkuisen kummipoikani meille kylään! Tarkoittanee siis, että saan pitää vauvaa sylissäni seuraavat pari päivää sanokoon äitinsä mitä vaan! ;D

Oikein hauskaa ja plussarikasta päivää kaikille!

piipaa kp 26/30 dpo 11 yk23

Vierailija
86/111 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuitu: Varovaiset onnittelut plussasta! Ootko tänään testannut uudelleen vaiko huomenna vasta?

Annihelenalle sympatiahalaukset tädin saapumisesta. Kiva silti että pysyt maalismasuissa jos ens kierrolla tärppää :)

Paaru: Kiitos tärppitoivotuksista :) ja todellakin tällä palstalla saa olla surkeanakin. Täältä saa ihanaa vertaistukea. Toivottavasti myös teitä onnistaisi tässä yrityskierrossa. Meillä aloitettu yritys 5-6/06 ja yksi kolmen kuukauden tauko oli välissä sekä yksi alkuraskauden keskenmeno jotta mulla myös noit yrityskertoja on ihan kiitettävästi. Olenkin lakannut laskemasta niitä...

DeFeis: Siellä taitaa mieli olla ihan myllerryksissä noiden juupas-eipäs-testitulosten takia :/ ? Mutta uskoisin minäkin että haamu kuitenkin siitä vahvistuu ja saatte maalisnyytin! Onnea matkaan :)

Nippara: Juu, täällä ainakin yksi pidempään yrittänyt ilmoittautuu. Laskeskelin tuossa äsken että varsinaisia yrityskiertoja on takana nyt 10 vaikkei olekkaan peräkkäisiä (yksi 3 kk:n tauko välissä ja yksi km 10/06). Sitkeästi täällä roikutaan ja toivotaan parasta vaikka usko raskautumiseen onkin välillä ollut tosi kovilla. Nyt taas positiivisempi " kausi" menossa :)

Mupsille suuren suuret onnittelut plussasta!!!

Vauvaksi: Ihanaa kun on piinailuseuraa! Toivottavasti saadaan plussajunasta viereiset paikat :D

Mirulii: Valtavan suuret pahoittelut tätipirskatin yllätyksestä! Pysytkö silti maaliskuisissa jos seuraavassa kierrossa nappaa? Oli kiva lukea että jollain muullakin on samanlaisia ajatuksia kuin mulla!!! Nimenomaan juuri se viimeinen kerta tekeekin siitä raskaudesta jotenkin erilaisen. Ja kyllä minuakin vähän pelottaa, oikeastaan juuri se että mitäs jos kolmas raskaus olisikin jotenkin kauhean vaikea että joutuisi olemaan pitkiä pätkiä sairaalassa, mihin lapset hoitoon sitten yms... kuinka kroppa kestää. Että monenlaisia mietteitä täällä on hatussa :) Kiva kuitenkin että olet myös samassa veneessä :))

Kirvi: Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! Ja olen samaa mieltä että tämä kuumeileminen on kyllä ihan kivaa puuhaa :)

Essi: Toivotaan että sulla myös on raskausoireita. Samanlaisilta kuullostavat kuin omani joten myös samat toiveet ovat täällä suunnalla :)

PiiPaa: Kyllä nyt oli ihan selvä haamu! Ei tarvinnut edes täälläkään tihrustaa kuvaa :D Joko uskaltaisin varovasti onnitella sua..?

Peukut on kovasti pystyssä että pian vahvistuisi bd bd bd. Ja kivaa että säkin olet huomenna testaamassa. Saa nähdä teenkö sulle seuraa haamulla vaiko en, oireet kun ovat jatkuneet samanlaisina edelleen. Ei ole muutosta tullut suuntaan eikä toiseen.

Caarinalle myös tervetuloa mukaan!

Koralli: Mä myös ajattelin huomenna testata vaikka silloin on mulla vasta kp 24/28 mutta jos saisin edes haamun testiin... toivoa pidän yllä!! Kivä tietää että siellä eletään myös huomenna jänniä hetkiä. Tulethan sitten kertomaan miten kävi?

Malla: Kiva kun kävit piipahtamassa. Ja onnea vielä kerran raskautumisen johdosta. Toivottavasti saan seurata sua pian perästä, piinaavia aikoja täällä eletään.

ON: Tosiaan, eipä mitään uutta auringon alla. Huomenna ajattelin tuhlata yhden aconin jonka käyn tänään ostamassa. Saisinpa edes haamun aikaiseksi. Mitä veikkaatte sisaret, voisiko olla mahdollisuudet saada edes haamua kun nämä oireet ovat jatkuneet niin pitkään vaikkakin kp:t huomenna ovat vasta 24/28??

Eipä tässä tämän kummempia tälläkään kertaa. Taidan alkaa valmistella kauppaan lähtöä.

Plussia ja tärppejä meille kaikille toivotellen,

Ansku78 kp 23/28

Vierailija
87/111 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nyt sitten tulin teitin kanssa jännäilemään :) selvittyäni tädin vierailun tuomasta pahasta olosta :) no, täällä on tosi paljon tuttuja nimiä :) hei vaan kaikki ja paljon uusiakin tuttavuuksia :) morjentes vaan!! o/

voisin kertoo nyt kaikille vähä itestäsni elikäs esikoisen yrittäminen ollaan aloitettu 10/06 ja muutamana kertana oon ollu jo melkeen onneni kukkuloilla ku täti ei ole saapunut, mut aina oon pilvilinnoista tipahtanu niin että ryminä on käynyt :( ja aina avaan selvinny, nyt oon koittanu ottaa hieman rauhallisemmin, josko ei vielä olekaan lapsen aika, vaan ehkä vasta nyt :) toivotaan ainakin :) parisuhde oli tossa pienellä koetuksella ja nyt ollaan jo asiat puhuttu ja selvitetty ja kaikki pitäis olla hyvin :D ainakin on tosi hyvä olla, tässä laitan meitin asuntoo kuntoon, ku on nuita pahvilaatikoita niin paljon purettavana viel, et pakko ottaa itteensä niskasta kii ja alkaa toimimaan :) heh :)

täti häipyi eilen ja nyt sit ovista odotellessa :) täällä on jo moni saanu plussan onneksi olkoon vaan kaikki tasapuolisesti :) ja mie vasta alotan uutta kiertoa :) heh :)

mutta paljon +++++++++++++plussatuulia kaikille ja piinailijoille pitkää piinaa :)

an-nuliini kp 5/28-33

Vierailija
88/111 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nyt menee jännäksi, peukut ja varpaat pystyssä odotan seuraavaa testiä. mie testailin myös tuolla kasettitestillä,oisko ollu eka kerran 29/30 ja haalean haamun sain(en edes uskonut sen merkkaavan mitään), sit päivä päivältä vahvistu. että ilmeisesti ei oo kuitenkaan niin herkkä ku luullaan....

mutta TSEMPPIÄ JA ONNEA

Vierailija
89/111 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos kaikille onnitteluista :)! Tosin en vielä oikein uskalla uskoa tähän, ettei sitten pettyisi..

Ansku: Olen testannut kyllä :) Pissastakin sain haalean plussan eilen.. kp:t oli silloin 31/33, joten toisaalta en kauhean vahvaa viivaa voisi saadakaan..

Piipaa: Toivottavasti sunkin viiva siitä vahvistuisi, kovasti peukkuja bdbd!!

Mupsille ja Mallalle: onnittelut plussasta :)! Mulla kans sama vika, että aika lailla on tullut testailtua.. hih.. Mistä laskurista saisi noi päivät kanssa, vai ootteko ite laskekellu? Tyhmä kysymys mutta kun en löytänyt..

Miirulilla pahoittelut negasta, mutta jospa se toinen yk olis sitten se tärppikierto!!

Anteeksi etten nyt kaikkia muistanut :(

ON: Vessassa oon juosssu aika tiuhaan tahtiin, josta sitä plussaa arvasinkin odottaa tai siis toivoa.. Epäusko on vielä suuri, mutta toisaalta sitä haluaisi jo kertoa vaikka kelle.. Kukaan muu kun mies ei tästä tiedä, ja ainakin ensi viikon ajattelin odotella ennenkun kerron edes muutamille (muutamalle kaverille on pakko kertoa :) Kovasti on ollut kaikkea muutakin, kun uudessa työpaikassa aloitin viime maanantaina, ja nyt oltais mahdollisesti saamassa isompi rivarikämppä :))

Mutta palaillaan asiaan, en tosiaankaan ole ihan heti tonne odotuspuolelle siirtymässä.. Kaikille plussatuulia kovasti, että saatais iso jengi maalismammoja tonne odotuspuolelle!! Laskeskelin että mulla oliskin la 10.3.08 koska niin pitkä kierto.

Vierailija
90/111 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas ei pysty keskittyyn oikein mihinkään, mun piti ottaa tää kierto rennosti ja alkukierrosta se onnistuki, mut nyt taas täällä piinailen ja netistä oon eksyny muilleki raskaussivuille ja ettiny jotai listoja raskausoireista. Lähinnä tuosta kiinnittymisvuodosta jne.

Mulla siis eilen tuli se limainen veritippa ja sit nukkumaan mennessä vielä hitunen vaaleanpunaista vuotoa. Tänään ei mitään. Se nyt sit on joko sitä kiinnittymisvuotoa tai sit vaan joku hormonihäikkä. Vähän pelkään, että tuo jälkimmäinen on todennäköisempää. Mitään muuta epätavallista ei täs kierros tunnu olevan. Samat pms-oireet ku aina ennenkin, arat rinnat ja selkäsärky. Lisäks tuntuu olevan nyt jotain turvotusta, voin vannoa että alavatsan ympärys on paljon isompi ku muutama päivä sitten, semmoinen olo kuin olis syönyt suurin piirtein kaiken mitä kaapista löytyy. Äh, tätäkö tämä nyt on menkkoihin asti.

Tulipas omanapainen viesti, sorry. :)

Plussasäteitä kaikille!

Koralli73 kp 20/n.26 dpo7 yk12

Vierailija
91/111 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys maalismammat!

Olen pitänyt vähän aikaa hiljaiseloa, kun viime kierron plussa muuttui tädiksi. No uusi yritys taas menossa, mutta olo on jotenkin masentunut edelleen. Uskon kyllä hyvinkin, että on hyvät mahdollisuudet raskautua, mutta sitten heti ajattelen, että se menee kuitenkin kesken niin kuin on nyt kaksi kertaa peräjälkeen mennyt. Ei auta kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta..

Onnea kaikille jo plussanneille maalismammoille! Pahoittelen en ole lukenut vielä juurikaan kuulumisianne, mutta yritän päästä jyvälle ja " tutustua" myös uusiin tuttavuuksiin. Paljon oli vanhojakin tuttuja.

Ida kp 10 (siis jos lasketaan siitä kun keskenmenon vuoto alkoi)

Vierailija
92/111 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapi nähdä miten tässä käy. Jännäks menee.

Tein nyt illalla testin, pissa rakossa alle 3 tuntia.

http://piipaa.page.tl/Etusivu.htm

Nyt pitää mennä viihdyttämään vieraita!

Koralli! Voi miten mä toivon, että tää kierto ois se meidän eikä kummankaan tarvi enää yhtään pettymystä kestää!

piipaa kp 26/30 dpo11

Vierailija
93/111 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vahvistuu entisestään!!! :)))))

Lähetin sulle mailia puol tuntia sitten, mut nettiyhteys pätki pahasti, laitoin nyt uusiksi, eli jos tuli kaks kertaa niin johtuu tuosta..

Minulla tuli hitusen vaaleanpunaista vuotoa tänäänkin iltapäivällä. Hmm...mitähän se meinaa. Selkää kyllä särkee niin tätimäisesti että toiveet ei sen puolesta ole kovin korkealla. Mutta eihän sitä tiiä. No huomisaamu kertoo jotain, kun teen ekan testin.

Lykkyä tykö muillekin huomisille testaajille!

Koralli73

Vierailija
94/111 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sitten sen testin tänään, heti seitseman jälkeen eli pissa oli kerennyt oleen rakossa noin 7+ tuntia. Eipä siihen oikein edes hyvällä uskolla tahtonut tulla haamun haamuakaan, josko joku haamun varjo.. ehkä. Kp:t siis ovat nyt piinaavat 24/28 vasta joten odotettavissahan se olisikin ettei siihen vielä mitään piirry. Mutta miksi ihmeessä nämä oireet ovat sitten näin vahvat olleet jo viikon verran jos en edes haamun haamua tikkuun saa?? Luulisi että jotain ilmestyisi jo, vai mitä kanssasisaret? :/

Mulle ei kyllä apteekkihenkilökunta saisi myydä yhtään testiä ennen kp 28/28 :DDD Voi, voi, eiköhän se taas tästä.

an-nuliini: Tervetuloa mukaan minunkin puolestani :) Kivaa kun uusia tuttavuuksia tulee lisää! Ei muuta kuin peittoja heiluttelemaan.

Tuitu: Ihanaa ja onnittelut nyt siitä plussasta!! Ja onnea matkaan myös asunnonvaihtoasioissa, toivottavasti saatte haluamanne asunnon :))

Koralli: Samoilla oireilla mennään paitsi että mulla ei ikinä ennen ole rinnat olleet kipeät liittyen pms-oireisiin.. siks oonkin nyt niin toiveikas vaikken saisi.. Ja alku sun viestissäs olis voinu ihan hyvin olla mun kirjoittama!! Mä oon aivan samanlainen kuin sä; yritän pitää jalat maassa -meininkiä mutten onnistu siinä, kuukaudesta toiseen sama juttu ;) Voi kun saataisiin nyt pian ne plussat..

-Ida-: Pahoittelut tädiksi muuttuneesta plussasta. Se on kamala tunne, tiedän kun olen kerran sen joutunut kokemaan :( Ja mulla sama juttu nykyään kuin sulla, jos plussaan niin alan aivan älyttömästi pelätä sitä keskenmenoa. En tiedä miten sitä pelkoa pystyisi siirtämään takavasemmalle sitten. Tsemppiä ja kiva kun tulet mukaan porukkaan :)

PiiPaa: Aikas selvältä tuo näyttää!!! Tulethan pian kertomaan mitä sait tämän aamuiseen tikkuun?!

Huhuu muutkin tämän päivän testaajat? Yksi malttamaton sielu täällä huhuilee, missä olette ja miten kävi? :)

Nyt täytyy alkaa siivoamaan yläkerran ylätasannetta ja irroittamaan jalkalistoja, että saadaan laminaatti laitettua. Remontti jatkuu siis täällä päässä!

Käyn kurkkaamassa jossain vaiheessa teitä, moido nyt!

Ansku78 kp24/28

Vierailija
95/111 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taas vähän masensi. :(

Tuli ihan oikeasti fiilis, että ei tästä tuu mitään. Että kaivan kaikki lastenvaatteet varastosta ja vien kirppikselle ja pistän kestovaipat myyntiin jne jne. Että kaikki pois ku ei niitä ikinä enää tarvi tässä talossa. :(

Mies ei ees kysy mitä testi näytti vaikka sanoin eilen illlalla testaavani... kai se arvaa, mut olis silti voinu sanoa jotain. :( Ehkä se sanoo myöhemmin, ku näkee mun olevan vähä paremmalla mielellä. Välillä musta vaan tuntuu, että sitä ei paljon nämä negat hetkauta.

Joo, masisfiilis siis on. Mutta kyllä se tästä. Tänään onneksi miehen serkun kihlajaiset, niin saa vähän muuta mietittävää. Ja voihan tuo testitulos vielä tämän kierron osalta muuttuakin, tosi aikasessahan mä testasin. Ja jos negat jatkuu niin pitää vaan kiskoa ittensä taas ylös.

Mites muilla?

Piipaan tulosta kyl jännitän nyt hirmuisesti. Olis niin ihanaa, jos se viiva sieltä nyt vaan vahvistuis ja vahvistuis!!!!

Plussasäteitä kaikille!

Koralli73 kp 21/n.26 dpo 8 yk12

Vierailija
96/111 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaata, jee, toihan on aivan selvästi kokoajan vahvistumaan päin, eikä siis edes kp:t täynnä, millonkas testailet uudelleen? Huomen aamulla??

Ja korallille kans tsemiä, älä nyt vielä lannistu, rauhaa piinailuun, napsautat sen plussan tikkuun sinäkin, ei missään nimessä kirvestä kaivoon vielä, sullahan oli niin hyviä oireitakin bdbd

Mun on pakko käydä kurkkimassa teidän kanssakuumeilijoitten kuulumisia, vaikka sekasin oon mennytkin tästä nestorista ;) Ykä on vieraanani ollut jo toista vkoa, mutta onneksi nois inkivääripillerit vähän jeesaa, ultraan on vielä vko odoteltavaa..

Paljon ++++säteitä kaikille, tuun taas kurkkimaan plussanneita :)

poco & nestori 6+2

Vierailija
97/111 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa, ihan selvästi näkyy jo se alimmaisen kuvan haamu! Kyllä se siitä vahvistuu päivä päivältä! :)

Koralli, testasit niin aikaisin, että älä menetä vielä toivoasti. Testaa vaikka parin päivän päästä uudelleen!

Itse mittailen lämpöjä, kun en viitsi vielä raskaustestejä tuhlata. Tänään saattaisi olla dpo 6 tai jotain... Kohdun seutuvilla tuntuu tosi lupaavalta, lämpö edelleen 37 hujakoilla (norm 36,4), rintoja pakottaa ja tänään vähän ällötysoloakin havaittavissa. Talvella kun tulin raskaaksi, aloin tuntea outoja masutuntemuksia näihin aikoihin oviksen jälkeen. Siksipä toiveet on nyt tosi korkealla. Toisaalta toukokuussa mulla oli myös liuta tosi lupaavia oireita, mutta silloin en haamun haamuakaan testeihin saanut...

Essi78 (kp16 / 23?)

Vierailija
98/111 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ansku: kiitos tervetulotoivotuksista :) ja eiköhän me tänään jo vähä peittoja heilutella, kun kämpän saan puhtaaks ja kuntoon nii kyl mieskin on ilosella päällä ;)

ite tässä jo toivon et pääsis piinaileen, mut viel on NIIIIN paljon aikaa tuohon et ei viel voi ees miettiä :D mut kyl se aika siihen kulee nii nopeesti, et ei ees meinaa huomata :) mut yks kysymys teitille kanssasisaret, ku oon vähä uunona näistä jutuista viel...eli tuleeko ovislima oviksen jälkeen vai oviksen aikana vai ennen ovista??? :O en oikeen tiie koska sitä tulee...

mut mie meen jatkaan siivoilua ja tavaroiden purkamista pahvilaatikoista...palaan välillä moikkaileen :)

an-nuliini kp 6/28-33

Vierailija
99/111 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kyömät väreet meni pitkin selkää ku kattelin eilistä testiäsi, siis sehän todellakin vahvistuu se viiva. peukkuja vaan että vahvistuu edelleenkin!!!

ja korallille kans ällös vielä lyö hanskoja tiskiin, se voi kuitenkin olla plus.

Vierailija
100/111 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuitu! Maalismasujen joukko senkun kasvaa.

piipaa: Nyt tais vihdoin tulla sun vuoro! Viimeisen testin viiva näkyy jo tihrustamatta. Täällä olen jännäämässä muiden mukana! Aikas jännää...

Koralli: Kyllä sais sunkin vuoro jo tulla. Pidän peukut ja varpaat pystyssä sulle myös!

Ansku: Jospa se plussa näkyy vasta myöhemmin. Toivoa on vielä!

ON: Pesun ovislaskurin mukaan hedelmällisyys nousee huomisesta. Täti täällä vielä jyllää, että sillain. Etsin tietoa lyhyistä kierroista ja lyhyestä luteaalivaiheesta. Ei mitenkään toiveikas olo jäänyt =(.

AnniHelen@ kp4