^^**MAALISKUUN MAMMAT VKO 26**^^
mä oon nyt jo aikaani edellä, mut päätin aloittaa uuden ketjun ku vanha venyi niin pitkäksi.
juhannus onnellisesti ohi, olemma palanneet takaisin sivistksen pariin. ei kyllä mikään oo ihanampaa ku viettää pitkä viikonloppu rakkaiden ihmisten seurassa järven rannalla!
meillä alkaa vasta oviksen odotus, tää on vasta tällänen välivko jolloin harjoitellaan pupuilua ovista varten ;)
marie kp 7/29 yk 6
Kommentit (111)
Ja siirryn itse suremaan... Täti saapui tänään. Kierron pituus taas kerran 22. Näin lyhyellä kierrolla seuraavakin la on maaliskuussa, 28.3. Mutta nyt on niin suuri epäusko onnistumiseen, että aivan sama mikä la olis.
Taas oli hyvät oireet ja erilaiset kun ennen. Dpo 6 ruskea tuhru ja valkkis, olin varma että se oli kiinnitysvuoto. Muutama repäisykipu ja muuta.
Jossain kierrossa on rinnat arat, jossain mahasta nippailee, joskus on menkkajuilintaa oviksesta tätiin. Ihan kaikkea. Tämän kierron jälkeen en enää anna itseni kuvitella yhtään mitään. Jos joskus maailmassa onnistaa, uskon vasta kun ultrassa nään sydämen sykkeen.
Plussaonnea teille muille! Pitäkää päät kylminä.
Surullinen AnniHelen@ aamulla kp23 dpo 10, nyt kp1
Oh, olipahan taas Teho-osasto! :) Kattooko kukaan muu sitä? Se on mahtava sarja. Kyllä taas saa sydän kylmänä sitä seurata.
Tuitulle kommentoinkin jo tuonne Elleihin.. :) bdbd
AnniHelenalle suurimmat pahoittelut. Voi itku noita sun lyhyitä kiertoja. Tsemppiä. Koetahan jaksaa taas nousta sieltä syövereistä joskus. Hali!
DeFeisille kanssa tsemppitoivotukset. Teitkö saman testin kuin ekalla kerralla? Ehkä testissä on tosiaan joku vika.
Khaos - Enpä tosiaan tiedä mistä on sun kohdalla kyse. Nää vuodot on kyllä välillä tosi outoja. Toivotaan kuitenkin että sun kohdalla on kyse siitä parhaasta vaihtoehdosta. :) Viikon kuluttua viisaampia, vai mitä? :)
Piipaa - Täällä kohtalotoverisi! Mullakin nieluviljely eilen plussasi. (Hitto miten ne vaa' at ja tuollaiset ikävämmät asiat aina plussaa, mutta ei se yks hemmetin tikku!) Minä sain kyllä sellaisen antibiootin, joka käy myös raskaanaollessa. Hoksasin sanoa, vaikka mulla tuskin on tarvetta. Tai kun kiertokin on vasta puolivälissä. Pitäsköhän meidän vaihtaa kuureja?? :) Vai saitko sattumalta kuitenkin sellaisen, mikä käy myös odottaville?
Ansku - Kyllä sun kolmas raskaus on ihana ja onnellinen. Tietoisuus siitä, että se on viimeinen tekee siitä varmasti spesiaalin. Onnea matkaan. Pikaista tärppiä sulle toivon! :)
Napapiirillä ei uutta. Paitsi että toivo alkaa mennä. Tiedän, että yk5 ei oo vielä paljon, mutta kyllä alkaa välillä usko mennä jo tässä vaiheessa. Tänään on vain niin surkea olo. En jotenkin jaksa uskoa raskautumiseen tässäkään kierrossa, kun on tätä flunssaa ja antibioottia. Stressiä ja sairastelua. Se pieni ihme ajattelee, ettei tuohon tilanteeseen uskalla tulla. :( Noh, pitäisi varmasti vähän reipastua, mutta välillä saa olla surkea. Eikös saakin???
- Paaru, kp mitä lie jossain kympin ja kahdenkympin välissä. En jaksa edes laskea tarkkaan. :(
Menin iltapäivällä torkahtamaan päikkäreille ja nukuin 3t!!! Eikä mies tullu herättämään, niin että nyt ei sit oikein nukuta...
Omaan napaan ei kuulu kummempia, tässä nyt vaan ootellaan.
AnniHelen@: sullako siis dpo10 muuttu kp 1:ksi? Sehän tarkottaa että sulla oli luteaalivaihe vain 9 päivää. Se on aika vähän. :I Jos jossain vaiheessa meet gynelle niin kannattaa tuosta kysyä. Kyllähän sitä tuollakin tulee raskaaksi, mietin vaan että jos kiinnittyminen tapahtuu yleensä dpo 8-10, niin sulla se menee aika tiukille kun menkat on tulossa. Kaikkea hyvää sulle jatkossa ja mukava kumminkin kun pysyt meidän kans edelleen maaliskuisissa.
Tuitulle onnea plussasta!!! :) Toivottavasti vahvistuu!!
Paranemista paarulle ja piipaalle, joilla tauti jyllää. Saitko piipaa ne oikeat antibiootit kumminkin? Kun sulla nyt haamuviiva oli kumminkin niin kannattaa olla varovainen lääkkeiden kans.
piipaa: juu, toivottavasti ei enää tällä puolen törmättäis vaan jatkettais tuolla odotuspuolella yhdessä :)
tamatulle kiitokset piipahduksesta ja mukavaa odotusaikaa sinulle edelleen! Toivottavasti joskus törmättäis siellä odotuspuolella.
Eipä kummempia. Sunnuntaina tai maanantaina voisin kokeilla testata taas ekan kerran. Olispa nyt kerrankin onni myötä.
Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja plussasäteitä!
Koralli73 kp 18/n. 26 dpo 4-5 yk12
Ihanaa, viimeinen työpäivä alkamassa ennen kuukauden kesälomaa. Tällä hetkellä kierrossa on meneillä 16. päivä, joten siltä rintamalta ei vielä mitään uutisia. Lomalla on aikaa puuhailla petihommissa, joten toiveet ovat korkealla tärpin suhteen. Onnittelut jo plussanneille.. Maaliskuu on ihanaa aikaa synnyttää vauva, ei ole enää mitään hirmupakkasia yms. Toivotaan, että täti jättää tulematta mahdollisimman monelle..
t. Kapa 16/28-33 yk 3, esikoinen 03/04
Eilen tunsin ekaa kertaa elämässäni noita ovis kipuja. en ole ennen ajatellut noita oviksia juurikaan. Ekassa raskaudessa tulin heti paksuksi eka yrittämältä ni ei kerennyt miettimään. Jospa mulla nyt oliskin kierto pysynyt pillereiden lopetuksesta huolimatta suht normaalina.. Ollaan kyllä oltu ahkeria perihommissa. et ei pitäs olla siittä kiinni..
Onnea plussanneelle (en muista nimeä sorry!) Toivottavasti viiva vahvenee!
DeFeis. Pahoitteluni negasta. Mä olinkin lukenu sun edellisen viestin näemmä huonosti, kun olithan tosiaan sillon jo testannut.
Kemialliset raskaudet on valitettavan yleisiä, koitahan jaksella.
khaos. Toivottavasti tuo oisi kinnittymisvuotoa! Mutta on vielä mahdollisuus, että se johtuisi kystan puhkeamsiesta. Se ei kyllä vaikuttane mitenkään mahd. raskauteen.
Tuitulle onnittelut!
AnniHelen@, voi ei. Pahoitteluni. ;' ( Mutta mukavaa, kun pysyt vielä täällä maaliskuussa.
paaru! Juups, tehis on ihan pakko katsoa! Mä en vaan kestä, kun se tuppaa tätä nykyä aina lopumaan noin ikävsti eli liian jännästi! :/
Ja juu, välillä on meillä kaikilla oikeus surkeuteen. *halii*
paaru & koralli. Jep, olin mäkin saaanu sallitut antibiootit, mutta mitäpä sillä kai on kumminkaan väliä.. nimim.. toinen surkea.. :(
Nega tuli siis tänä aamuna. Tai ehkä siinä on joku varjo, tai sitten ei. Ja tein siis aconin kasettitestin, kun sekin oli herkkyydeltä kymppiä, kun ne toiset jotka tilasin oli 25.
Nyt on ainoa mahdollisuus siinä, että se eka ois ollu viallinen testi joka toisaalta ois mahollista, koska tikku värjäänty kumminkin loppujen lopuks vaan puoliks kunnolla.
Toisaalta aikamoinen deja vu taas kerran.. Kuinkahan monta kertaa mäkin oon aikasen haamun jälkeen vielä yrittäny jatkaa näitä naurettavia toivonkipinöitä..
no, testailen kuitenkin vielä huvin vuoks kai kaikki 5 jäljellä olevaa. *murjottaa*
Mut nyt lähdetään ipanoiden kanssa muumimaailmaan joten ei viiti murehtia koko päivää!
piipaa 25/30 dpo 10
se toinen testi, mutta sama vahvuus.
Anyway, eilenä piruuttani tein 2,5h rakossa olleesta pissasta testin (kun jäi se aamuinen ihmetyttämään), joka oli samaa merkkiä kuin ihan eka. Ja mitvit, siihen tuli haaaalea plussaviiva.
Elikäs en vielä aio heittää kirvestä kaivoon. Maanantaina on aika lekurille (muita juttuja) ja samalla aion ääneen ihmetellä myös tätä juttua.
Ja tänäänhän alkaa Tuska. =)
Ilmottauduin jo pari päivää sitten, mutta enpä saanut sitten kuitenkaan tänne varsinaiseen pinoon mitään kirjoteltua. Muutaman kuukauden olen pysytellyt poissa näistä pinoista, mutta eipä ole tärpännyt vieläkään, joten tässä taas ollaan. On niin paljon uusia nimiä, että esittelyä vähän: Meillä on 2 lasta, tyttö -01 ja poika -03. Vuosi sitten keskeytys viikolla 16+4 (joten oikeastaan vauvaa on yritetty jo 01/06 alkaen, vaikka virallisesta vasta 08/06 alk... ). Kaikki kolme saaneet alkunsa parin kuukauden yrittämisen jälkeen, mutta nyt ei sit tunnu tärppäävän millään =/ Taitaa olla iällä ja painolla osuutta asiaan... Piipaan ja Korallin kanssa taidetaan olla pisimpään yrittäneitä, onkohan muitakin?
Alkaa taas olemaan ovisaika, ja pitäis kiitää apteekkiin ostamaan ovistikkuja. Laskurien mukaan ovis olis maanantaina, mutta saas nähdä.
Plussaonnea kaikille!!!!
Nippara kp13/30 yk11
Onpa ihanaa, että tässä pinossa on jo plussia! Onnea kaikille heille.
Pahoitteluni neganneille. En osaa lohduttaa, kun en tiedä, mikä lohduttaisi (monen monta negaa kokeneena), mutta suuret sympatiani kaikille teille.
Pinoudun nyt ensimmäistä kertaa. Yritystä on melkein vuosi tällä kertaa. Yksi 2-vuotias lapsi on jo, mutta toisesta haaveillaan. Hiukan epärealistista taitaa olla, kun ikää on jo 40+. Mutta eihän tämä ole järjen asia, sen verran on pää sekaisin :(
Menkkojen olisi pitänyt alkaa eilen, mutta ei näy, vaikka rusehtavaa tyhrua on näkynyt. Selkää särkee kuin menkoissa jo kolmatta päivää. Ei ole normaalia, minulla alkaa menkat kerralla ja selkäsärkykin sitten heti. Välillä hulahtaa sillälailla, että luulen mekojen alkaneen, mutta tosi runsasta valkkaria se vain on. Ja sitten palelee, vaikka on villapaita päällä ja kaulaliina kaulassa - sisällä. Alavatsalla on vihlonut kuin viiltelisi veitsellä sisältäpäin.
Testiä en ole tehnyt, kun en ole päässyt apteekkiin. Tänään toivottavasti kerkeän. Muuten tässä tulee hulluksi näitten pitkittyneiden menkkaoireiden ja viiltelyiden kanssa.
Mupsi kp 30 / 24 - 30, dpo 15, yk 11
Sateista viikonloppua; hyvä ilma piinailuille kun ei muuta voi oikein tehdä!
Ansku78: mukavaa saada piinailuseuraa! Samanlaiset taustat näyttää olevan, joten toivottavasti meille plussat nyt suodaan! Ja sinulle sitten se viimeinen ihanuus! Testailen keskiviikkona jos on tarvetta; siis piinailua loppuun asti. Tällä hetkellä olen vain lukenut viime vuoden kalenteriani ja vertaillut mitä oireita silloin oli. Pissatus alkoi kp 24 ja rinnat kipeytyivät kp 26...
Piipaa: plääh ei saa käydä noin että haamun jälkeen tyhjää! Peukkuja kyllä se vielä ehtii vahvistua! Testailua en ole vielä uskaltanut alolittaa; huumaannun mahdollisista (ja kuvitteluista) r-oireista.
DeFeis: hyvältä näyttää, haamu saavutettu!! Onnea tulevaan piiiinaaailuun!
Tuitu: Onnea plussasta (kuiskaa vielä...) Kaikki on varmasti ok!
Mupsi: sinulla oireet kuulostaa erittäin lupaavilta. Ja kyllä on sisua kun et vielä ole testaillut. Tulethan heti kertomaan kun pääset testin tekemään!
Onnea meille piinailijoille ja haleja tädin yllättämille
-vauvaksi-
kp 22/26 dpo 10
Meillä onkin tämä viikko mennyt sairastellessa. Kuopus tosiaan oksenteli su-ma välisen yön ja esikoinen jatkoi sitten samaa ke-to välisenä yönä. Mulla tuntui kuvotusta jo tuolloin torstain vastaisena yönä ja torstai päivällä sitten aloin itsekkin oksentaa. Eilinen päivä meni siis maatessa ja välillä pönttöön kurkkiessa. Illalla taisi olla kuumettakin. Mutta yön aikana olo korjaantui ja nyt on taas kuin ei mitään olisi ollutkaan. Toivottavasti mies nyt välttyisi tältä taudilta. Meillä on ensi keskiviikkona edessä lähes vuorokauden mittainen matka takaisin suomeen eikä ollenkaan olisi väliksi että kukaan meistä olisi tuolloin kipeä. Tarpeeksi rankkaa tuo matkustaminen ilmankin.
Annihelenalle pahoittelut menkoista. Tuli tosi paha mieli kun luin sinun viestisi. Toivon sinulle kuitenkin parempaa mieltä ja voimia yrityksen jatkamiseen. Meidän pikkukakkosen yritys otti 9kk ja muistan miten ehdin tuona aikana käydä läpi koko tunnemaailman kaikki kirjot. Kyllä tämä vauvapuuhastelu on välillä henkisesti tosi rankkaa. Mutta ihan varmasti teillekin vielä se piskuinen ihme suodaan. Mä ainakin pidän täällä peukut ja varpaat pystyssä että ensi kierrossa olisi sun vuoro plussata!
marielle onnittelut jo mahdollisista talokaupoista! Toivotaan tosiaan sinne pikaista plussaa. Lapsen kautta on sitte helppo tutustua muihin äiteihin ja saada sitä kautta uusia kavereita.
Ansku: Mekin yritetään kolmatta lasta ja tällä tietoa se tulee myös olemaan meidän viimeinen. Ja mulla on ihan samat aatokset tän kolmannen raskauden suhteen kuin sulla. Juuri se tietoisuus että tää on nyt sitte tosiaan tässä ja tämän jälkeen keskitytään muihin asioihin saa ainakin mut ajattelemaan että tästä viimeisestä kerrasta olisi sitte nyt osattava ottaa kaikki mahdollinen irti jne. Hassua. Toisaalta olen myös huomannut hieman myös tavallaan pelkääväni sitä että olen raskaana. Tottakai haluan sitä enemmän kuin mitään. Mutta kun se sitten on se viimeinen kerta, niin toisaalta sekin taas pelottaa. En tiedä saitko näistä mun ajatuksista nyt mitään tolkkua, kun näitä on niin vaikea pukea sanoiksi. Mutta siis sen halusin kertoa että samassa veneessä ollaan :)
Defeis: Voi hurja, kyllä toi nyt ihan vauvalle kuulostaa! Varovaiset onnittelut täältä!
Tuitulle suuret onnittelut plussasta!
Kapalle mukavaa kesälomaa!
piipaa: Jospa se nega seuraavalla testauskerralla olisikin muuttunut kunnon plussaksi. Ehkä toi sun tekemä testi ei tosiaan oo niin herkkä kun noi acon kympit ja siitä tää tulos. Ei vielä luovuta toivosta, eihän :)
Sitten tätä omituista omaa napaa. Eli tänään olis kp 30/29 ja aamulla vessakäynnin yhteydessä tuli paperiin ruskeaa tuhrua ja heitin jo kirveen kaivoon. Mutta sen aamuisen tuhrun jälkeen ei punaista ole näkynyt, valkkaria kyllä tulee. Lämmöt on edelleen koholla ja rinnat aristaa. Että en nyt sitte tiedä mitä tää on. Mupsin oireet kuulosti ihan sille kuin olisi omaa tekstiä lukenut. Joten jos testaat plussan, niin ehkä mullakin on toivoa :) Pikkuinen toivonkipinä siis jo nostaa päätään, vaikka lähes satavarmasti tiedän että menkat alkaa ihan justiinsa. Yhtään ei kyllä ole sellanen menkkaolo, jotain nippailuja vatsassa ajoittain tuntuu. Toki voihan olla että tuo vatsatauti nyt vaan pisti tädiltä pasmat sekaisin eikä se nyt osaa löytää perille. Mutta ootellaan ja ihmetellään. Ainakin vielä hetken voin haaveilla olevani raskaana.
mirulii kp30/29 yk1
Oletteko jo hommanneet testit? Ihmettelen noiden oireiden jälkeen jos ette ole raskaana... Toiset niin malttaa odottaa kärsivällisesti, kun taas toiset (minä) ei saa mielenrauhaa ennen pissaamista lukuisiin tikkuihin :) Huvinsa kullakin...
alkaa helpottaa. Kiitos ihanista viesteistä! Kummasti helpottaa, että seuraava la:kin olis maaliskuussa. Ihan kun sillä olis väliä.
Sain tänään vauvauutisia, joista olin hurjan iloinen. Pitkä yritys ja hoitojakin takana. Ystäväni lupasi tartuttaa taudin mullekin =).
paaru: Kiitokset pahoitteluista. Mulla on siis nyt samat yk5, kun sullakin. Se tosiaan tuntuu paljolta, huoh. Ja ilman muuta saa olla surkea välillä. Suuren suuri hali sulle!
Koralli: Itsekin mietin lyhyttä kiertoani. Esikoista yrittäessä ei näin lyhyitä kiertoja ollutkaan. Aika lyhyt tosiaan tuo mun luteaalivaihe.
Pari päivää ja saat testailla. Hyviä hermoja ja paljon plussaonnea!
piipaa: Kiitos pahoitteluista ja pahoittelut sulle negasta. Säästä ihmeessä ne testit. Kyllä sen täti tättäräisen on jo ymmärrettävä, että sun luo ei ole asiaa. Hyvää muumimaailmareissua!!
Nippara: Tervetuloa. Monta yk:ta sullakin on jo ollut =(. Onnea oviksen pongailuun!
Mupsi: Tervetuloa! Joko pääsit apteekkiin?
mirulii: Kiitos tsempeistä! Ajattelen aina lämpimin ajatuksin pitkään yrittäneitä. Paljon kauemmin on moni omasta ystäväpiiristäkin yrittänyt, mutta kuten sanoit tässä asiassa tätä tunne-elämän kirjoa tosissaan riittää. Sä jouduit pitkään kakkosta odottelemaan, että oikeus ja kohtuus on että plussaat nyt heti!
Olisin sun housuissa jo testannut ;).
Niin... On se kp1 vaan kovin ankea päivä. Onneksi oli paljon pakollista puuhaa. Aina tämä kp2 on jo valoisampi! Ihanaa, että saan pysyä porukassa. Pitääkin mennä korjaamaan la esittelyihin.
Tilastojenkin valossa monen monta plussaa on odotettavissa maaliskuisille! Paljon ++++++++++onnea kaikille!
Piristynyt AnniHelen@ Kp2 Yk5
Kiitos kannustuksesta! Ihana palsta ja ihana pino! Eipä tätä oikein vielä uskalla kertoa kuin miehelle.
Pääsin vihdoinkin apteekkiin, kun läksin törkeästi kesken työpäivän käymään. Selkeä plussa tuli! Nyt on ihan ihmeellinen olo, tässä iässä kun ei oviskaan ole ihan joka kierron juttu. Noh ainakin miettimisen tuska on nyt ohi, vähäksi aikaa.
malla28: Kärsivällisyyttä ei minulla ole :( Sitä paitsi tuhlasin jo kp 25 sen raskaustestin, joka olisi pitänyt tehdä kp 28 :) Kirosin sitten sitä, ettei raskaustejä myydä monen testin paketeissa niin kuin ovistestejä...
Mirulii: Onpa teillä ollut hurjaa. Toivottavasti olette kaikki terveitä, kun matka-aika tulee. Oireesi kuulostavat ihan samanlaislta kuin minulla. Viime kerralla minulla ei ollut ollenkaan menkkaoireita, tuli vain vähän ruskeaa tuhrua. Taidat kohta testata plussan!
AnniHelen@: Kiitos ja pahoittelut negastasi. Onneksi jaksat jo suunnata katseesi tulevaan.
Mupsi pää ihan sekaisin
...siis mieletöntä :) ihan pisti sydäntä lämmittämään, kun joku pitempään yrittänyt plussaa. Toivotaan todella kovasti sitä pitoa sinne masukkiasukille!
....ittellä tässä yk 1 ;) ja malttia on vielä, tietenkin, mutta luulen että meidän perheessä isoiten pettyy mies, jo heti ekasta " hutista" .
Olen valmentanut häntä jo kovasti, että ehei, kai se heti ekasta... - mutta yrityksestä ja tekemisestä ei voi moittia ;))
On tää vaan mukavaa, tää vauvakuumeilu :)))))
.....jaahas, jos jatkais silitystä......
KirVi72, kp20/28...?, yk1
Mainiota Mupsi; ihanat onnittelut plussasta!! Mukavaa kun tulit pinoon, saimme me pitkään yrittäneet myös toivoa...
Mirulii: no jokos olet testannut. Sinun oireet ovat kyllä kanssa niin vahvoja että!!! Piakkoin siis plussajunaa täyttämään
-vauvaksi- piinailujen jatkuessa...
Hurjasti onnea kaikille plussanneille! Ihanaa, että teitä oli taas monta!
Itse mittasin taas tänään lämpöjä ja tosi hyvin olivat vielä koholla. Ja rinnat ovat olleet kipeät jo muutaman päivän. Voi kun olisivat raskausoireita!!!
Essi78 (kp14/23?) Yk 4
Ei tässä vielä tosiaan heitetä kirvestä kaivoon!
Kiitos murut tsempeistä! ♥
Ja onnea plussanneille!
Me tultiin just muumimaailmasta missä vierähtikin koko päivä.
No päätin sitten huvin vuoksi tehdä sellaisen vähemmän herkän testin, kun aattelin, että oisko pissa ollu aamulla turhan laimeeta tai jotain.
Ja kas kummaa.. http://piipaa.page.tl/Etusivu.htm ..haamu.
Mielenkiintosta nähdä miten tilanne tästä kehittyy vai kehittyykö. En oo ikinä näitä Fastestejä käyttäny joten ei hajuakaan tuppaako niihin tulemaan joku viivanpaikka tms. Tää viiva joka erottuu kyllä hyvin paljaalla silmällä tuli ihan sallitussa ajassa.
No aika näyttää miten käy!
Nyt on pakko mennä suihkuttelemaan muumipölyt likoista ja itsestä!
piipaa
että haalean plussan sain :D , tosin tein testin seerumista, kun töistä saan sellaisia testejä joilla voi sen tehdä.. Mutta nyt täytyy vaan odotella, kuinka viivan käy, kun kp:t vasta 30/33
Jännitynyt Tuitu kp 30/33 dpo 10 Iiik :)!