Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^**MAALISKUUN MAMMAT VKO 26**^^

24.06.2007 |

mä oon nyt jo aikaani edellä, mut päätin aloittaa uuden ketjun ku vanha venyi niin pitkäksi.

juhannus onnellisesti ohi, olemma palanneet takaisin sivistksen pariin. ei kyllä mikään oo ihanampaa ku viettää pitkä viikonloppu rakkaiden ihmisten seurassa järven rannalla!

meillä alkaa vasta oviksen odotus, tää on vasta tällänen välivko jolloin harjoitellaan pupuilua ovista varten ;)

marie kp 7/29 yk 6

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PauliNealle lämpimät onnittelut ja tietenkin kaikille muillekin plussanneille!

Mallalle tsempit. Kelan kanssa myöskin koko kevään tapelleena ymmärrän sua enemmän kuin hyvin. Ja onnea tietty plussasta! =D

Ansku! Montako päivää sulla on oviksesta? Oireet voivat alkaa heti, kun raskaushormonia alkaa muodostumaan eli jopa 5 päivää oviksen jälkeen vaikka tavallisempaa lienee se, että alkavat vähän myöhemmin.

khaos! Oviksen aikana voi hyvin tulla myös punertavaa limaa ja vertakin ainakin pesun sivujen mukaan. Mutta voihan sulla olla ollu aikainen oviskin ja silloin se voisi olla kiinnittymisvuotakin!

Ja uusille tervetuloa mukaan!

Kiitoksia tsempeistä, olo on tänään jo paljon parempi. Sitä vaan aina pitää vaipua synkkyyteen välillä.

No eilen olin niin kipeä etten ees muistanu testata vaikka yleensä tuossa dpo7 aloitan. Tänä aamuna sit tikutin ja haamun sain. Taas kerran. Tuo ei muuten herättäny edes minkäänlaista iloa tai toivoa, koska onhan näitä jo nähty. Mut jos parin päivän päästä sais ees hitusen vahvemman haamun niin sitten ehkä vois alkaa ihan pikkasen toivoa..

Tuo haamu kyllä tuli heti näkyviin ja ukkokin ilmotti sen selvästi näkevänsä. Harmi vaan, kun mun huonolla kameralla ei saa kunnon kuvaa, mut tästä saa yrittää mielikuvitusta käyttämällä sitä etsiä! ;)

http://piipaa.page.tl/Etusivu.htm

Ainoo outo juttu, että kuivuttua se viiva näky enää vaan alareunassa ja yläreunassa hädin tuskin. Liekö viallinen testi.

Mut katellaan nyt mitä seuraava tikku sanoo parin päivän päästä.

Mut nyt pitää käyttää sadepäivä hyödyksi ja ruveta siivoomaan!

Kovasti plussasäteitä kaikille!

piipaa kp 23/30 dpo8 yk 23

Vierailija
42/111 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa: kiva, että oot jo vähän paremmalla fiiliksellä. Sä ootkin jo testausvaiheessa, mä kyllä kohta saavutan sut, kierto kierrolta, ku mulla on näemmä pari päivää lyhempi kierto :) Kiva ku saadaan jo melkis jännätä samaan aikaan. Mukavaa, että haamu taas putkahti, se luo aina toivoa. Toivottavasti oli vahva haamuilija tällä kertaa ja pitäs tiukasti kiinni!

Minä en nyt meinaa päästä porukkaan kiinni kun on niin harvassa nämä käynnit, mutta plussanneitaki jo oli. Mallalle ja PauliNealle plussaonnittelut!

Khaos: joskus voi oviksen aikan tulla kai vaaleanpunaista (ehkä veritippakin) vuotoa. Se vissiin merkkaa erityisen voimakasta ovista, niin luin jostakin, niin että toivottavasti käytitte hyväksenne :) Mulla on kerran tullu tollaista vuotoa, viime kesänä, se oli kuukautta ennen kuin aloitettiin vauvanyritys...jääny mieleen, ku oon aatellu että missattiinko mahdollisuutemme, ku ei yritetty lasta jo silloin, olis voinu tärpätä.

Omaa napaa: oviksesta 3-4 päivää, en tiedä tarkalleen (mut veikkaan että 4 päivää), ja olo ihan normaali. Lämpöjäkään kun en nyt mittaile, niin en tiedä mitä ne näyttäisivät. Toivotaan että jo viikon sisään tulis jotain oireita..

Plussasäteitä kaikille!

Koralli73 kp 17/n.26 dpo 3-4 yk 12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä päivä, kylmää ja sadetta, negakin...

Helmee: Mikäs sun tilanne nyt on?

Mimmi: Pahoittelut tädistä.

Rizza: Hyvää lomaa!!

piipaa: Onnittelut haamusta! Täällä on peukut pystyssä viivan vahventumiselle.

Khaos: Olen kans lukenut ovisvuodosta. Ei oo tosin itsellä kokemuksia, mut siltä tuo vaikuttais.

ON: Testasin äsken ja negahan sieltä tuli =(. Yli 4 tuntia olin pissaamatta, vaikken siis aamupissasta testiä tehnyt. Mammaksin One Step 10mlU/ml oli testi. Pakko tunnustaa, että tiirasin joka valossa tota liuskaa, mutta ei niin ei. Pienen pieniä tätimäisiä juilintoja on ollut tänään. Kai se ei toivottu vieras sitten saapuu huomenna =(. Olin jotenkin kovin toiveikas. Oireet oli aivan erilaiset kun missään muussa kierrossa. Mut ei.

AnniHelen@ kp 22/22-32 dpo 9

Vierailija
44/111 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se kierto lähenee loppuaan ja jännitys sen kun tiivistyy. Oireet on pysyneet ennallaan: janotus, pissatus, alavatsakipuilut ja ajottaiset vihlonnat munasarjojen seuduissa. Mielenkiintoista siis nähdä mikä " tuomio" tässä kierrossa tuleekaan. Mä kun olen aika kärsimätön luonteeltani, niin tää loppukierron odottelu on aina yhtä tuskaa. Toisaalta tekisi jo mieli testata, mutta sitten en taas haluaisi pettyäkkään vielä. Nyt voi ainakin vielä kuvitella olevansa raskaana. Josko sitten maanantaina viimeistään testaisi jos täti on pysytellyt poissa näköpiiristä siihen asti.

Rizzalle hyvää lomaa ja mukavaa matkaa!

mimmille pahoittelut tädistä.

piipalle isot peukutukset jotta saataisiin plussa vahvistumaan ja pieni ihmisenalku sinne massuun kiinni.

AnniHelenalle pahoittelut negasta. Mutta eiköhän vielä odotella jos vaikka se plussa sieltä vielä tulisi, kun ei kerta tätiäkäänole näkykyt *huiskii pois minkä ehtii* :)

Ja kaikille tasapuolisesti paljon paljon plussatuulia ja onnea oviksenmetsästykseen!

mirulii kp28/29 yk1

Vierailija
45/111 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryysään nyt tänne. Pääasiassa oon kirjotellu tuonne kolmosta haluavien pinoon kun sitä kolmatta yritellään. Tai siis jos hyvin menee, niin enää ei tartte yrittää koska testasin hailakan plussan. =)

Mitenköhän mun nyt pitäis määritellä sse mahdollinen laskettu aika, kun viimeiset menkat alkoi 2.6. ja loppuivat 5.6. Sitten tuhrutti 13.6., päivä ilman itään ja 15. päivä alkoi uusi tuhruttelu, joka loppui just juhannukseksi.

Vierailija
46/111 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut AnniHelen negasta :-( Toivotaan,että täti pysyy poissa,ovis oliskin ollut myöhemmin ja plussa tulee jäljessä... Olisko mahdollista?

Piipaa:ihan selvästi punaisen haamuviivan kuvasta näin!!!Itse en koskaan ole noin aikaisin haamuja saanut (siis näinä kahtena kertana...).Mulla on sormet ja varpaat ristissä ja niin kovasti toivon,että nyt loppuu teidän piina ja maalisvauva olisi tulossa tai kaksi,koska noin selvä haamu noin pian!!!!

Onnea DeFeis plussasta!!!!Vaaviliimaa matkaan litratolkulla!!!!

Ja kaikille muille ++++aallon mukaan hypätkää++++

T:PauliNea

Vierailija
47/111 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa: ovis oli viime torstaina elikkäs tänään on kuudes päivä. Ja tosiaan, en ennen ole tuntenut näin voimakkaasti näitä oireita jotka toivottavasti ovat oireita raskautumisesta eikä mitään kehon temppuiluja. Toivon, toivon niin... mutta mäkin kävin katsomassa sun tikkua ja olin myös havaitsevinani siinä haamun! Jotta toivon oikein kovasti että saisit sen vielä vahvistumaan ja maalisvauvan!!

Defeis: Mäkin olen pääasiassa surffaillut silloin tällöin kolmoskuumeilijoissa, vaikkakin harvakseltaan olen mitään saanut kirjoitettua. Ja hurjasti onnea haamuplussasta :) toivottavasti tulen myös perässä pian.

Onnittelut plussasta myös Mallalle ja PauliNealle!

AnniHelenalle pahoittelut negasta :(

Rizzalle hyvää matkaa ja lämpöisiä ilmoja reissuun :)

Mimmille tsempit tädin yllättämisestä.

Mirulii: Onpa sulla jännät paikat käsillä, hui! Olen myös itse tosi kärsimätön luonne joten tunnen tuon tuskan kun kierron viimeisiä päiviä viedään. Mutta jos pystyt kylmäpäisesti odottamaan jopa maanantaille asti testaamista niin se on hatunnoston arvoinen suoritus. Itse en pystyisi kuuna päivänä odottamaan niin kauaa :DD

Josta pääsenkin sopivasti aiheeseen oma napa ja kärsimättömyys...

Hömppänä tein tänään aconin testin vaik päivät vasta 20/28 mutta kun nää oireet on aikas vahvat niin ajattelin josko edes hyvin hentoinen haamu näkyisi jo. No eipä näkynyt ;)

Joten odotellaan..

En vain yhtään tiedä mitä pitäisi tehdä nyt kun menkkojen pitäisi siis alkaa ens viikon torstaina. Ollaan miehen kanssa lähdössä ensi viikon lauantaina kahden päivän kuherruslomalle ;) ja en ainakaan siellä haluaisi kärvistellä tädin kourissa, joten menkkoja pitäisi siis siirtää mutta miten?? Tietääkö kukaan? Ongelmaahan ei todellakaan ole jos sen ihanan plussan ens viikolla saan mutta jos en saakkaan niin mitäs? Silloin kun söin pillereitä niin moista ongelmaahan ei ollut kun niillä pystyi kätevästi venyttämään kiertoa jos pakottava tarve tuli mutta kuinkas sen nyt voisi tehdä?

Ihanainen :/ vessanpesu odottaa mua joten nyt täytyy varmaan mennä.

Palataan!

Ansku78 kp 20/28

Vierailija
48/111 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille!!! Itsekkään en nyt kauaa ole vielä näillä sivuilla seikkaillut.

Eipä ole kokemusta ovisajan verituhruista. Muutoin oireet niin selvät, alavatsa kipua(eritoten vasemmalla puolen), turvotusta ja juoksevaa kirkasta limaa. Tosin viime kierto oli vain 26 päivää ja nyt sitten olen varautunut ovulaatiolaskuissa taas noinkin lyhyeen kiertoon. Tässä kierrossa alavatsakivut eivät tuntuneet niin voimakkaina tai sekoittuivat lihaskipuihin, jotka tulivat kun urheilin tavallista enemmän..No jatkamme petitouhuja vieä tämän viikon loppuun,ihan kaiken varalta. HIh, kohta ei voi töissä kunnolla istua kun haarat kipeänä.

defeis-onnea kolmosen suhteen .itsekkin siihen tähdätään.JA

ONNEAA muutkin plussanneet, Hienoa naiset!

piipaalle, näkyihän se haamu.Kyllä se vielä vahvistuu.

Tsemppiä piinahetkiin ja petitouhuihin. Lähden omaa alkavaa piinahetkeä purkamaan puutarhatöihin.

klematis 16/26-29 yk2

Vierailija
49/111 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssapiinailijat! Harmittaa, vaikka vielä pieni toivon kipinä elää. Huomenna olen viisaampi.

mirulii: Oi, mikä itsehillintä!! Tuttu tunne, kun mieli tekisi testata, mutta yrittää pitkittää, että saisi vielä hetken pitää haaveensa. Paljon plussaonnea!

DeFeis: Onnea!

PauliNea: Kiitos. Yritän vielä pitää toivoa yllä.

Ansku: Menkkojen siirrosta en tiedä, mutta sun oireilla tuskin tarviikaan ;).

Klematis: Eipä jää plussa ainakaan yrityksen puutteeseen :).

ON: Teen huomenna uuden testin, ellei täti yllätä. Luulis tosiaan, että tän päivän testissä olisi ollut edes häivähdys viivaa, jos se olis ollut tullakseen.

AnniHelen@

Vierailija
50/111 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anniHelen@: No tilanne sitten meni siihen että täti tuli kuitenkin vaikka se oli viikon myöhässä ja alkoi vähän epämääräisesti. Toivotaan että sulla on parempi onni

Ansku78: Toivottavasti sulla plussa hoitas kaikki huolet että teidän loma onnistuis ilman tätiä

Piipaa: Kyllä siitä haamun erotti ja toivotaan että se siitä vahvistuis vaan.

Nyt ei ku ovista odotellaan ja sitten paljon vaan peiton alla oleskelua...

Helmeeee kp2/24-32

Vierailija
51/111 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai olenhan minä ollut maaliskuinen jo vaikka kuinka kauan, mutta on tuo palstaelämä ollut hiljaista koska kone oli rikki. Nyt taas alkaa virtuaalielämä kunnolla! :)

Täällä oli jo vaiks ketä plussanneet. Vau! ONNEA DEFEIS, PAULINEA, JELLONA, MALLA, MAUII!!! Oliko muita?? Saattoi jäädä joku plussa bongaamasta, koska ketju oli niiin kovin pitkä, mutta onnea kaikille tasapuolisesti.

Piipaalla oli haamu, bdbdbdbdbd... Toivotaan että vahvistuu. Vitsit mä sulle soisin sen kunnon mehevän punaisen viivan. Peukutukset hurjat siis sinne!!

Sori, jää nyt vähän kommentoinnit vähäiseksi, mutta yritän kiriä kuulumisissa kiinni jossain vaiheessa.

ON: Ihmeellistä, miten kpt unohtuu, kun ei käy palstalla. :) Nyt on ehkä kp13. Mun edelliset menkat oli kyllä elämäni ensimmäistä kertaa sellaiset että 2 päivää tuhrutti alussa, että en oikein tiedä edes miten kpt laskisin. Mutta koska epäilen oviksen olevan nyt limoista tulkiten, niin ehkä toi 13 on aika lähellä. Muuta ihmeellistä ei kuulu. Yritetty on, joten on taas asia luonnon hallussa. ;)

- Paaru, yk5, aika mones jo... :/

Vierailija
52/111 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea onnea plussanneille ja haamujen saaneille viivan vahvistumis-säteitä!!!

me käytiin katsomassa uudelta paikkakunnalta asuntoa ja vissii ostetaan se! ihanaa! syksyllä olisi sitten muutto edessä..hiukan jännittää..saisi nyt vauva ilmoitella piakkoin tulostaan, ei tarttisi töitä miettiä vaan saisin jäädä huoletta kotiin esikoisen kanssa..

).( täällä oviksen odotus jatkuu, tikuttelin eilen, aivan hailakka viiva tuli mutta sitä vahvempaa viivaa odotellessa..

marie kp 10/29 yk 6

Vierailija
53/111 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää keskiviikkoa ja plussasäteitä. Miruliin viestissä tunsin kaikki samat oireet, joten johan rupes into nouseen!!! Ja piipaalle isorutistus haamusta; tuli mieleen että josko sitä itsekkin yrittäis testailla...

Sadepäivä on mennyt lukiessa ja laskiessa että ensi viikolla on jännät paikat! Minulla on nimittäin kellontarkka kierto; kun oviksesta on kulut 14 vrk pyyhältää täti kylään.

Voimia naiset!

-vauvaksi- kp 20/26, dpo 8

Vierailija
54/111 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnniHelena: Kovasti odottelen tietoa tuliko tätiperhana kylään vai teitkö testin ja saitko siihen mitään?? Peukut on pystyssä bd bd bd

Paaru: Minä myös toteutan tuota ajatusta että yritetään ja luonto hoitaa loput.

marie82: Kuullostaapa ihanalta teillä! Uusi koti todennäköisesti odottaa teitä ja jos piankin vauveli ilmoittaisi tulostaan :) Mä olen aina rakastanut muuttamista, sitä kaikkea ihanaa uutta mikä siihen liittyy ja sisustamista ym! Meillä ikuisuusremontti jatkuu edelleen, jatkunut jo pari vuotta mutta kyllä tämä vanha talo joskus valmis on ;D

vauvaksi: Sinulle myös kovasti pidän peukkuja pystyssä bd bd bd!! Katsoin tuolta esittelypuolelta että meillä olisi ilmeisesti sama laskettuaika jos tärpit kävis, 14.3.? Koska meinaat testata? Itse testaan ihan viimeistään kp28 eli ensi viikon torstaina. Paitsi että tunnen itseni ja tiedän että ainakin yhden testin tulen kuluttamaan jo ennen torstaita :DD

ON: Ajatukset juoksevat jo jossain kaukana ja mieleen nousee kaiken näköisiä ajatuksia... Ennen lokakuista keskenmenoani jännitin ja odotin aina että saanko sen viivan tikkuun vai en. Nyt jännitän ja pelkäänkin että jos saan niin pysyykö oikeasti pieni matkassa :( . Ainahan sitä on miettinyt että mitäs jos meneekin kesken ja tulis pian se 12 vkoa täyteen, mutta nyt jos viivan saan niin keskenmenon pelko on ihan toisella lailla todellinen. Kumpa osaisin sitten olla ajattelematta sitä.

Jotenkin hassusti (ja ehkä vähän naiivistikkin) sitä haluaisi sitten tämän viimeisen raskauden olevan jotain ihan superihanaa ja ruusunpunaista.. vaikka kummatkin raskaudet ovat olleet tietenkin ainutlaatuisia, niin kun nyt tietää tämän kolmannen olevan viimeinen niin toivoisi tämän olevan jotakin ihan spesiaalia, ymmärsiköhän kukaan?

Mies on ihan ehdoton että korkeintaan kolme lasta. Puhunut että teettää vasektomian sitten kolmannen jälkeen, mikä on mulle ihan ok. Mitkään muut ehkäisykeinot eivät oikein meille sovikkaan kun itselle ei hormooniehkäisy missään muodossa enään sovi ja kuparikierukka ei pysy niin kumiukot ovatkin olleet ainoa (eikä niin kiva) vaihtoehto.

Oireet ovat aikaslailla samat mitkä tähänkin asti, rintoja pakottaa ja vähän särkeekin ja alavatsaa juilii. Saapi nähdä nyt sitten :)

Tulipas taas tekstiä :D

Ansku78 kp21/28

Vierailija
55/111 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja entisille piinaustovereille TSEMPPIÄ toivottamaan!!!!Piipaa toivon niin sydämestäni että viiva vahvistuu*peukkuja hullunlailla* samaten korallikin on jo pitkään odotellut, hienoa muuten että olet pystynyt olemaan mittailematta lämpöjä ja muutenkin " stressaamatta" uskon että sillä on positiivisia vaikutuksia.(ainakin meillä oli, mie en piinaillu juurikaan enkä toivoa pitänyt yllä, ainoastaan odotin sitä lapsettomuusklinikan käyntiä ja sitä että siellä selviäis joku juttu missä mättää, ja kuinkas kävikään...)

ja oikein oikein paljon peukkuja myös kaikille teille että tuplaviivoja alkas näkymään!!!

tamatu rv 13+6

Vierailija
56/111 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää murheita. Mun nieluviljely oli kuitenkin positiivinen eli antibioottikuuri pitää hakea. Mä en ees tyhmyyksissäni muistanu mainita, että laittas hätävarjelun liioitteluks sellasen mitä saa syödä raskauden aikana. Siis mä en usko yhtään, että oisin raskaana, mut en haluis silti ottaa mitään riskejäkään. Voikohan apteekki vaihtaa sen, jos onkin joku mitä ei sais syödä? En viittis tk:hon enää soitella, kun eivät ikinä ees vastaa..

Tänään pitäs postissa tulla lisää testejä. Tilasin vaihteeks verkkoapteekista Fastest merkkisiä tikkuja, 4 euroo 5kpl ja yhden kasettitestin kokeeks. En oo ikinä noita käyttäny, mutta kaipa nekin toimii, jos ovat toimiakseen. Eivät kyllä oo niin herkkiä kuin acon kympit joten, jos huomenna jotain näkyy niin se lienee hyvä merkki.

Oireita yritän olla miettimättä epätoivon vimmalla vaikka aina hetkittäin joku juttu saattaa tuntua siltä itseltään.. Lämmötkään ei ollu oikein kunnolla ylhäällä tänä aamuna joten se ei oo kyllä hyvä. huoh. Mut toisaalta tunti heräämisestä olivatkin taaspuoli astetta nousseet joten vois johtua kylmästä makkaristakin.

Saas nähdä mitä tästäkin pähkäilystä tulee.

Mut suuret kiitokset kaikille tsemppaajille ja kaikille ketkä kävitte tikkua tutkailemassa! Se viiva erottuu ihan tihruamatta vieläkin...

Koralli! Juups, samoissa pian mennään! Mut jospa nyt kuitenkin mentäs molemmat tällä kertaa tuonne toiselle sivulle..! ;D

AnniHelen@. Pahoittelut negasta, mut pidetään vielä toivoa yllä!

Mirulii nappaa kyllä ihan pian napakan plussan! =D

DeFeis. Mä varmaan suna laskisin niistä oikeista menkoista enkä tuhrutteluista. Hankalaa kyllä, kun noin usein on tiputellut. Ootko mitään testiä tehnyt? Jospa tuo jussin tuhru ois ollu valemenkkoja tms?

Ansku! Mä luulen myös, että sä et mitään siirtoja tarvi! Taitaa tulla ihan luomusiirto ja pitkään kestävä! ;D Peukutukset sille!

Klematis! Hyvähän se on jatkaa petipuuhia ihan varmuuden vuoks! ;)

Helmeeee! Jokos sun epämääränen täti on lähtenyt? Pidän peukkuja valemenkoille! kaikki epämääränen antaa luvan toivoa! =)

paaru! Moiks! Ja kiva, kun oot taas linjoilla!

Marielle onnea uuden asunnon saamiseksi!

vauvaksi! Joko testasit?

Tamatu! Kiva, kun kävit täällä pyörähtämässä! Sullahan on jo upeasti viikkoja kasassa! Oikein leppoisaa ja ihanaa odotusta!

piipaa kp 24/30 dpo9

http://www.fertilityfriend.com/home/kpsy

Vierailija
57/111 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista, mutta älkää nyt vielä kovin paljoa riemastuko. Tämän aamun testi meinaan olikin NEGA! Tosin kontrolliviiva ei tullut heti, kuten pitäisi, joten toiveikkaana ajattelen että testi olisi ollut viallinen.

Mun tuurilla tosin onnistuin sitten elämäni ekaa kertaa bongaamaan kemiallisen raskauden. Ja jos näin on, sen siitä saa kun on kerrankin omituinen kierto.

Tekis mieli sanoa " muutama" ruma sana.

Vierailija
58/111 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tänään jo kolmantena aamuna tiputteli vähän liman sekaista verta. :O Yhtenäkään päivänä ei kuitenkaan oo ku aamulla vähän tullut.Mua alkaa jo pikku hiljaa huolestuttaan, että mitähän tämä nyt on.. Lisäksi tänään päivällä oli tätimäistä juilintaa mahassa ja eilen vihloi ihan kunnolla alavatsaa vasemmalta puolelta. Ei tää kyllä enää ihan normaalilta mun mielestä vaikuta, kun tosiaan vasta 17. kiertopäivä menossa.

Ovis mulla on ainaki aamulämpöjen perusteella ollut, mutta ei tosiaan hajuakaan milloin, kun en oo niitä säännöllisesti mitannu. Tikkuihin en tasavahvoja viivoja oo saanut. Nyt kuitenki ollu lämmöt puoli astetta koholla, että kai se ovis on jossain vaiheessa tapahtunu. En sitten tiedä onko tämä tiputtelu ollut ovisvuotoo vai mitä. Aika kummallista kuitenkin, että sitä on monena päivänä tullut. Ikinä ennen mulla ei oo mitään välivuotoja ollut. Pläh, kai sitä pitää kohta varata aika gynelle, ku tää menee nyt niin ihmeelliseksi... :p

En nyt ehdi kommentoimaan, kun pitää alkaa siivoamaan ja sitten pakkaamaan tavaroita, kun ollaan lähössä huomenna pieneen reissuun.. Piti vaan tulla pikaisesti purkamaan huolia tänne. :) Plussatuulia kaikille!! ++++++++

Huolestunut Khaos, kp 17/25-30 dpo????

Vierailija
59/111 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli ihan pakko tulla kommentoimaan...

Verensekaista limaa voi tulla oviksen aikaan,ja se selittää myös kivut toispuolisesti.

Mutta jos sun ovis olisikin ollut jo kp10 aikoihin,niin miksei vuoto/tuhru voisi olla myös kiinnittymisestä!!!Lämmöt sulla koholla,niin toden näköisesti ovis on ollut niin kuin itsekin epäilit.

Kun odotin esikoista,niin kp15 oli ovis ja tuhru alkoi kp23,ja sitä kesti viikolle 5 muistaakseni.Samalla kohti kierron loppupäiviä lisääntyivät menkkakivut.Limakalvot olivat kuivat lukkunottamatta tuhrua.Muita mainittavia oireita ei ollut.

Miltäs kuulostaa??Pidetäänkö peukkuja??

Vierailija
60/111 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tämä ois ollu tavallista voimakkaampi ovis. Niin ainakin itse epäilen. On ainaki osattu käyttää hyvin hyväksi. :) Tietysti haluaisin ajatella, että tämä ois jo kiinnittymisvuotoa, mutta realistisesti ajateltuna ovisvuoto on kyllä todennäköisempi vaihtoehto, kun harvemmin mulla kuitenkaan ovis on kauheen aikasin ollut. Mutta ainahan sitä saa toivoa elätellä. ;) Limakalvot on kyllä kuivat, lukuunottamatta tuota satunnaista liman sekaista vuotoa. Mutta tädin saapuessahan sen viimeistään tietää, kumpaa se tää nyt on. (Ku jättäiski saapumatta!!) Luultavastihan tässä on nyt kyseessä ovis- tai kiinnitysvuodosta. Mutta pidetään peukkuja, että se ois tuota jälkimmäistä. :)

Khaos