Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^**MAALISKUUN MAMMAT VKO 26**^^

24.06.2007 |

mä oon nyt jo aikaani edellä, mut päätin aloittaa uuden ketjun ku vanha venyi niin pitkäksi.

juhannus onnellisesti ohi, olemma palanneet takaisin sivistksen pariin. ei kyllä mikään oo ihanampaa ku viettää pitkä viikonloppu rakkaiden ihmisten seurassa järven rannalla!

meillä alkaa vasta oviksen odotus, tää on vasta tällänen välivko jolloin harjoitellaan pupuilua ovista varten ;)

marie kp 7/29 yk 6

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä jännittän... Huomenna aamulla ajattelin tehdä raskaustestin... Ei millään malttais odottaa. No ainakin saan tehdä sen aikaisin aamulla, klo 4 eli odottavan yö ei ole pitkä. Herätys on tuolloin, kun ollaan reissuun lähdössä eli tulosta en taida ehtiä tänne kertomaan ennen kuin parin viikon päästä kotiuduttani. Ellen sitten maailmalta nettikahvilaa löydä...

Kävin jokin aika sitten lankakaupassa, ku teki jo niin kovin mieli alkaa mahdolliselle tulevalle pienokaiselle jotain näpertämään. No matkaan tarttui jostain sýystä hempeän vaalenpunaista lankaa ;) Toiveajatteluako näin kahden pojan äidillä ;) Jahans vähän meni oman navan jutuiks taas.

Hauskaa juhannuksen jäkeistä aikaa kaikille! Ja plussatuulia meille kaikille!

Vierailija
2/111 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus meni rauhallisesti mökillä, grillailtua tuli koko kesän tarpeen edestä, joten ainakaan mulle ei tarvii tänä kesänä grilliherkkuja tarjoilla...;) Mulla nyt kp 25 joten loppuviikosta jännät paikat, tuleeko täti vai saako tehdä testiä.. Edellisestä testin teosta onkin jo niin pitkä aika, että mahtaako osata jos tarvetta on;) No yritetään pitää matalaa profiilia, ettei tulis pettymyksiä.

Mimmi 1975 kp 25/28 yk1

Ps. Hurjasti onnea plussanneille maaliksille ja tsemppiä meille kaikille plussasta haaveileville;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolloinka laskurin mukaan la olisi 5.maaliskuuta. Kp vasta 25/28 mutta toivotaan että plussa pysyy plussana:) En ehtinyt kauheesti vielä kirjoitella, vain lueskella juttuja kun tärppäsi ekasta yrityksestä, tämä kolmannen lapsen yritys. Koittakaahan muutkin testailla.

Vierailija
4/111 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt, mutta onnellinen... Rankkaa tämä juhannuksen juhlinta=). Isolla porukalla oltiin yhdessä. Grilliruokaa tuli syötyä urakalla, saunottiin ja uitiin. Siis ihan perinteiset kuviot.

Marielle kiitokset uudesta pinosta. Ja onnea ovispongailuun.

Kuin myös Rizzalle!

Kevät76: Sulla on jännät paikat siellä. Hurjasti onnea aamuun. Harmi, ettet heti ehdi kertomaan meille kuinka kävi.

Mimmille plussaonnea ja Mallalle onnittelut plussasta.

Pikkupavulle pahoittelut tädistä ja tervetuloa mukaan maaliskuisiin.

Kanelisokerille kanssa tervetuloa kuumeilemaan.

Jellona ja Mauii: Upeaa! Plussia ropisee. Onnea teille!

Piipaa: On nämä raskautumisasiat sitten ihmeellisiä. Kyllä todella olet läksysi olet oppinut, jos mitään opittavaa on ollutkaan. Toivon todella, todella kovasti, että saisit pikapikaa plussan!!

ON: Ihme vihlontoja on ollut, mutta niitä nyt on ollut ennenkin. Muutamissa aiemmissa kierroissa rintoja on juilinut oviksesta tätiin, oikein kovaakin. Nyt ei sellaista ole. Tänään tuli ruskea tuhru ja valkkista. Heti halusin ajatella sen kiinnittymisvuodoksi, tiedä sitten. Toissa kierrossa, missä sain haamun, oli samat oireet ei rintakipuilua ja ruskea tuhru.

AnniHelen@ kp 19/22-32 dpo 6

Vierailija
5/111 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussauksestasi Malla!! Ihanaa, että maalismammoja tulee koko ajan pinoomme lisää :)

Kevät76: Puhaltelen plussatuulia kovasti sinulle! Toivottavasti testi näyttää kahta viivaa! :) Jännää!

Moni on kertonut kiertopäivän ja yrityskerran viestissään. Jospa minäkin siis :) Minulla siis keskenmeno takana ja siitä laskien tänään kp 34/? ja yk 14. Minulla on kierto vain venynyt ja venynyt vuoden aikana ja ovisplussan tikutin viime kierrosta vasta kp33, joten saa nähdä, onko ovulaatio nyt mennyt ohi juhannuksena, kun en ottanut mökille tikkuja mukaan. Jos minusta ei maalismammaa tule, niin marssin suoraan lääkärin puheille ja vaadin Terolut-kuurin, jottei tarvitsisi tuhlata aikaa pitkän kierron kanssa. Onko täällä muita pitkäkiertolaisia? Oletteko joutuneet turvautumaan Terolutiin?

Oikein mukavaa viikkoa kaikille! Ja niitä plussatuulia! :)

Rizza

Vierailija
6/111 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk 10/28 yk 1 siis menossa. Vielä jokunen päivä kun jaksais niin sitten pääsis tosissaan yrittään.. Harjottelun puolelle meilläkin Juhannuksena meni, jospa sitä nyt osais :). Pitää toivoa että ei ole mennyt kierto kovin sekaisin kun pillerit jäi viime menkoille pois... Kiva jos tulee tuo n.40 päivän kierto kuten näkyy joillakin tulevan.. no sen näkee sitten..

Juhannut meni ihan hyvin. vähän Grillattiin ystävien /sukulaisten kanssa. Maha on turvoksissa(lihasat, sipseistä,dipeistä yms...) kuin olis raskaana..

ONNEA Kaikille plussanneille, toivotaan että kaikilla menee hyvin!

Mariatar84

Vierailija
7/111 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus juhlittu..todellisuudessa lähinnä levätty :) 12h yöunia joka yö ja taas jaksaa töissä.

Tättärä tuli juhannuspäivänä, mutta vauvanlaskurin mukaan uusi la 29.3. eli yhä maaliskuisissa pysyn. ;)

Onnittelu Mallalle (meniköhän nick oikein?) plussan johdosta!

-Kata- kp 3

Vierailija
8/111 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus onnellisesti takana täälläkin. Vaikka tänä vuonna tulikin vietettyä jussia hiukan eritavalla kuin yleensä, niin mukavaa kuitenkin oli ja sehän se on pääasia. Nyt on katseet suunnattu reilun viikon päähän ja suomeen paluuseen. Kylläpä onkin mukava taas palata kotikonuille useamman kuukauden poissaolon jälkeen. En malttaisi odottaa.

Kevät76: Kovasti toivottelen plussaonnea sinne, jotta saisit kaipaamasi kaksi viivaa testiin. Ja mukavaa reissua teille!

Mimmin kanssa mennänkin aika samoissa. Loppuviikosta odotellaan tännekkin tätiä. Toivottavasti osaa pysyä pois meidän kumpaisenkin luota!

Jellonalle, mauiille ja Mallalle roppakaupalla onnea! Ihanaa kun näitä plussia tulee näin paljon :)

ON: Kaikenlaisia oireita sitä on taas saanut kehitettyä, vaikka vannoin pysyväni hyvin coolina tän kierron suhteen. Aika lailla samoja oireita on kuin kuopuksen odotuksen alussa. Eli painon tunnetta alavatsalla, jano ja jatkuva pissalla ravaaminen, tissit ovat kipeytyneet, erityisesti nännit on herkät. Niin ja oksennusrefleksi on herkässä, sen huomaa erityisesti hampaita pestessä. Mutta jotenkin kuitenkin on ihan sellainen olo että se täti tulla porhaltaa kyllä tänne. Mutta eihän tässä auta kuin odottaa ja katsoa miten käy. Vaikka mieli onkin jo aika malttamaton:)

Nyt pitää palata pikkupotilaan pariin. Kuopus alkoi oksentamaan viime yönä, joten tämä päivä meneekin sitä hoivaillessa. Toivottavasti ei tauti tartu meihin muihin.

Plussarikasta viikkoa kaikille maaliksille!

mirulii

Vierailija
9/111 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole näitä viestiketjuja lukenut aikoihin, mut nyt päätin tulla kurkkaamaan. Muutama tuttuhan se täällä :) Piipaa, kiva kun vielä päätitte yrittää. Lastwishille pahoittelut että tädin tulo venyy. Mä kävin kurkkaamassa sun käyrääs ja tuota tiputtelua on näemmä ollut monena päivänä. Onko sulla ennen ollut tuollaista? Joskus olen nähnyt joidenki käyrässä tuommoista tiputtelua kun ovat olleet raskaana, mut on kai siihen sata muutakin syytä. Toivottavasti sulla olis raskaudesta kyse. Muitakin tuttuja oli täällä, AnniHelen@, Marie82, Khaos, Pikkupapu, olikohan joku muukin, tervehdys kaikille.

Minä en ole mitannut lämpöjä nyt tässä kierrossa lainkaan. 12. yrityskierto siis menossa. Enkä edelleenkään ole sitä gyneaikaa varannut. Olen kuin se pupu joka laittaa päänsä pensaaseen piiloon, enkä halua ajatella ongelmia. Ehkä tuossa syksymmällä sitten.

Personahan mulla on käytössä joten sen turvin on hyvä yritystä jatkaa, kun näyttää oviksen ajan. Ihan hyvin saatiin touhailtua tässä kierrossa, viimenen kerta oli vähä pakkopullaa, muuten mukavan rentoa, josko sillä olis sit jotain merkitystä. Lonkeropulloja kalistelin kyl juhannuksena, en ruvennut sit varomaan, kun täs on jo vuoden päivät kohta yritelty, niin että pitää muutakin elämää olla. Hieman kyllä mietin, että vaikuttaakohan alkoholi munasolun irtoamiseen, kun sattui ovis juhannuksen aikaan, mut päätin sit olla murehtimatta liikaa.

Mun vanhemmat kyselee varovaisesti ja nyt sit sanoin miten asian laita on, että vuosi on yritelty. Ajattelin josko jättäisivät kyselyt sit sikseen vähäksi aikaa, sanoin kertovani heti jos tärppää.

Mutta niin, nyt saa sitten taas ruveta odotteleen työn tulosta :) Mukavaa kesän jatkoa kaikille ja plussasäteitä!

Koralli73 kp 15/n. 26 dpo 1-2 yk 12

Vierailija
10/111 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti kerron että nega tuli, yhyy... Mutta loman aikana uusi yritys päälle.

Vierailija
11/111 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk...kirjoitin valtavan pitkän viestin,koska vastasin kaikille henkilökohtaisesti...siis kaikille jo ennen juhannustakin kirjoittaneille!Ja kun kuulin pojan heräävän päikkäreiltä,laitoin vielä nopeasti omat terveiset ja lähetin....ja koko pitkä sepustus hävisi vauvalehden mustaan aukkoon!!!Olin niin pettynyt!!!!Nyt en kyllä ehdi enää samaan,joten....

Vauvaliimaa ja tarrasukkia ja suuren suuret onnittelut Nialle,Mauiille,Jellonalle,Mallalle ja jos oli muitakin,niin heillekin onnittelut!!!!

Ja kaikille muille tasapuolisesti kaikkea hyvää ja sataa kaunista!Ja teitenkin ++++säteitä+++....+++++...+++++

ON:Lupasin tulla ilmoittamaan...Testasin eilen illalla 28/28-30 Predictorilla nätin vaaleanpunaisen pallon!Eli Acon10:n haamut ovat vahvistuneet ja uskallan jo iloita olevani raskaana....

Olen sydämestäni kiitollinen ja onnellinen tästä pienestä ihmeestä...ikää on meille molemmille jo kertynyt ihan riittämiin...teillä monella on keskenmenoja takana ja pitkään kestänyttä haaveilua.Ystäväpiirissämme on tälläkin hetkellä pari pariskuntaa lapsettomuushoidoissa...

Kiitos teille onnitteluista ja tuesta ja kannustuksesta!Nöyrin mielin päivä kerrallaan eteenpäin...pieni pelko kuitenkin sydämessä...toivottavasti kaikki menisi hyvin ja olisi hyvin pikkuisella vauvanalulla...itku on herkässä....

Oireet ovat lähinnä menkkamaista särkyä selässä ja alamahalla.Rinnat vain pienesti kosketusarat...eipä vielä juuri muuta.

++++aaltoa lähetän++++

Teidän joukossa viihdyn vielä pitkään.... :-D Kiitos!

T:PauliNea

Vierailija
12/111 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vaivana pitkät kierrot (35-60 pv)ja Terolutin aloitin toukokuussa. Kahdessa kierrossa olen jo kuurin ottanu ja kierrot ovat kyllä lyhentyneet, nyt ollu vain sen 23 pv -onkohan jo liian vähän? Vielä on puolet reseptistä jäljellä kaikenkaikkiaan ja syyskuussa tulee yritystä vuosi täyteen.

Onko kenellläkään kokemuksia, pidentyykö kierrot normaaleiksi (eli se 28 pv) lopulta?

-Kata

Vierailija
13/111 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin eilen mökiltä juhannuksen vietosta.

Täällähän on saatu plussia! Hurjasti onnea kaikille! :)

Eilen sain ovistikkuun tosi lupaavanoloisen viivan ja ajattelin, että tänään se olis vahvistunu, mutta tänään oli ihan suhrua koko tikku. Koko tikku tuli vaaleanpunaiseksi, kontrolliviiva näkyi hyvin, mutta testiviivan paikalla oli valkoista... Pitää ehkä koittaa vielä toisen kerran. Vähän pelottaa, että ovis oliskin ollu juhannuksena, kun silloin ei päästy miehen kanssa ollenkaan tositoimiin.

Mulla oli lähes vuoden ajan kierrot 40-50 päivää, mutta viime kierrossa söin Teroluteja ja kierto oli 23 päivää.

Essi78 (kp 10)

Vierailija
14/111 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva saada teidätkin esittelyketjuun mukaan ja plussanneiden listalle. Käykää lisäämässä tietonne esittelyihin, jos ehditte! :)

Essi78

Vierailija
15/111 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juupa juu juhannukset vietetty ja nyt taas töiden pariin..ja pupuillaan yhä kun parhaat päivät vielä kyseessä, välillä tuntuu täälläkin pakkopullalle, mutta kun ei halua ohittaa ainuttakaan mahdollista hetkeä =) Vaikka siis toinen yrityskerta vasta menossa!! (oman pienen jännityksen tekee kun yrittää hakea rauhaisaa hetkeä noiden kahden pojan viikarin silmäin alta..)

Onnea kaikille jo odottaville...koetetaan seurata perässä.

klematis kp13/26-28 yk2

Vierailija
16/111 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa! Paljon, paljon onnea! Vedä pesässä, pliis....

Kata: Pahoittelut ei toivotusta vieraasta, mutta kiva et saat jatkaa maaliskuisissa.

mirulii: Hyviä oireita! Ihme, jos et plussaa.

Koralli: Kiva kuulla sustakin. Hyvin hoidit tilanteen vanhempiesi kanssa!

Kevät76: Voi ei! Mut eihän täti vielä saapunut. Toivoa siis on!

Essi: Mä testaisin varmaan uudelleen. Erikoinen testitulos!

ON: Vihlaisuja ja repäisykipuja... Niitä on kyllä ollut ennenkin. Mutta nyt jotenkin olis enemmän, kai =).

AnniHelena@ kp 20/22-32 dpo7 yk4

Vierailija
17/111 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea ja vauvaliimaa kaikille plussanneille!!

Juhannus on sitten ohi.. Ei kiitos grilliruokaa tänne vähään aikaa. Sitä tuli syötyä sitte runsaamman kautta.:) Nyt on aika sekapäinen olo tila, kun aamulla on pitäny herätä jo viiden aikaan parin tunnin yöunien jälkeen. Juhannuksen aikana (yllätys, yllätys) meni rytmit ihan sekasi ja en oikeen meinannu saada unta. No oon nyt yrittäny sinnitellä silmät ristissä, jospa illalla sais unen ku en nuku nyt päivällä. :)

Ovista vielä metästetään. Valkkis on lisääntyny ja viiva tikussa vahvistuu tasaseen tahtiin, joten kai se sieltä tekee tuloaan. Laskurin mukaan ois keskiviikkona viimestään, saapa nähdä miten käy.

Anteeksi tämä omanapainen viesti, en nyt jaksa alkaa kommentoimaan ku meinaan kirjottaa ihan sekoja koko ajan.. :p

Khaos, jolla on univelkaa ainakin NÄÄÄÄIN paljon.. *näyttää käsillä*

kp 14/25-30

Vierailija
18/111 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, PauliNea! Onneksi olkoon plussasta!

Kata: En osaa sanoa yhtään, onko 23 pvää liian lyhyt, mutta jos ovuloit, niin eiköhän se ole ihan normaalia :) Ei ainakaan tarvitse odottaa ovulaatiota kuukausikaupalla...:)

Ovistikkuun ei tullut tänään enää mitään, joten en tiedä menikö se jo viikonloppuna. Tuli ihan surku olo. Tai sitten en vaan ovuloi tässä kierrossa :(

Miten kierto lasketaan keskenmenon jälkeen? Onko kellään kokemusta? Itse laskeskelin vuodosta kiertoa ja tänään olisikin vasta kp 28, joten silloin ovulaatio olisikin vasta vielä edessäpäin. Viime kierrosta kun vasta kp 33 oli ovulaatio. On tämä kyllä semmoista sekamelskaa...

Minulla alkaa loma torstaina, jolloin suunnataan miehen kanssa ulkomaille aurinkoon! Sitä odotellassa...

Rizza

Vierailija
19/111 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäjille myös tärppionnea!

Tänään on vatsaa jomottanut jos vaikka kuinka, vihlookin. Nyt plussan jälkeen olen alkanut jännittää keskenmenoa... Varsinkin silloin kun kahden isomman lapsen ja koirien kanssa on sellaistakin härdelliä, tuntuu että heikompi vois tippua kyydistä kun oikein revitellään. Kuukautisten alkuunhan minulla on vielä päivä tai kaksi, äitini joskus kertoi että oletettujen kuukautisten aikana tulisi olla rauhallisemmin, koska silloin km tulee kuulemma helpoiten. Täytyy vissiin lopettaa stressaaminen ja muutenkin ottaa rauhallisemmin.

Sitten olis vielä yks ongelma. Meillä on miehen kanssa yritys, tähän mennessä en ole kuitenkaan nostanut " palkkaa" ollenkaan, vaan rahat on otettu vain miehen kautta. Tarkoitus on ollut että alkaisin nostaa omaa sitten kun tärppää (Paremman äitiysrahan toivossa). No, ongelma ei sinänsä ole tämä, vaan se, että saan n.12 euroa päivässä omaishoidontukea kehitysvammaisesta lapsestamme. Koska olen omaishoitaja myös tulevan äitiysloman aikana, Kela katsoo että TEEN PÄÄTOIMISTA TYÖTÄ, joten luvassa olisikin vain minimiäitiysraha, raskausajan työtuloista huolimatta. Ääh.

Vierailija
20/111 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten multa on taas mennyt pino ohi...Kirjotinkohan mä jo päivällä tohon vanhaan, en muista enkä jaksa tarkistaakaan...

Ensinnäkin onnittelut plussanneille ja pahoittelut niille joille testi näyttänyt negaa tai menkat alkaneet.

ON: Meillä juhannus sujui vauvanteon merkeissä eli mukavaa oli. :) Toivottavasti tuottais myöskin tulosta... Ehdin jo luulla että ei tule ovista ollenkaan mutta taitaakin olla vasta nyt kun on masu niin kipeä. Eli jos tärppäis niin se ois teoriassa tyttö tulossa (vaikka ehkä se ei ole noin mustavalkoista...). Meinaan varuiks houkutella miehen petiin vielä tänäänkin. :)

Parin viikon päästä sitten jännäillään. Tsemppiä kaikille jännäilijöille!

Caarina yk1 kp15?/28-31