Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¨¨¨~~~ KESÄNUPUT-08 ma-ke ~~~~¨¨¨

19.05.2008 |

Nyt avaan meille uuden pinon jos vaikka onnistuisi!!! Näkyy vaan sivt 1,3,4 jne. eli ÄLKÄÄ TIPUTTAKO 2.SIVULLE!!!!!

NNiiin ja mun näppis onnTAAS sökö!!!!!!!!!!!

ärsyyntynyt art rv38+0

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö tänään suututti. Menin sinne labraan antamaan sitä hiivanäytettä. Tarvoin kaatosateessa ilman sateenvarjoa, esikoinen huusi koko matkan vaunuissa. Kun pääsin klo 12.30 sinne labraan, niin täti ilmoitti että gynen näytteet pitää ottaa ennen klo 12, koska ei ole huoneita vapaana missä ottaa näyte. Meinas kyllä itku päästä. Eipä kukaan kertonut minulle tuollaista. Huomenna pitää sitten mennä uudestaan. En kyllä usko, että on hiivaa, ei tänäänkään ole kutittanut yhtään. Ehkä se on vaan tää loppuraskaus mikä kuivattaa limakalvoja + lisää sitä valkovuotoa. Ärsyttää vaan kun ei oikein voi antaa alakerralle ilmakylpyjä kun sieltä koko ajan valuu möhnää. Yöllläkin kun ajattelin nukkua ilman pikkareita, niin eikö heti valunut vuodot reisille. Sit tää kolmen viikon mukava jälkivuoto ja siteiden käyttö, joten paikat kyllä hautuu ihan kiitettävästi. Pitäis vissiin harkita jotain kestositeitä kunhan vuoto rauhoittuu.

Huomenna oon perunut kaikki menot kun neiti tuli kipeäksi. Ollaan vaan kotona ja käydään ehkä hieman ulkoilemassa, riippuu nostaako yöllä lämpöä. Ihan virkeä hän on tänään ollut, lievä flunssa vaan.

Mie en taaskaan saanut nukkua päikkäreitä ja sen kyllä huomaa. Oon ihan superväsynyt. Huomenna onneks saa nukkua.

Tytteli-83 rv 38+1

Vierailija
42/86 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa ihmetellyt tätä keskustelua synnyttäjien passivoitumisesta ja siitä, että sektiot lisääntyvät. Tähän osalla taustalla synnyttäjän pellot kivuista sekä oman kehon hallitsemattomuudesta. Silti ihmettelen, miksi sairaalat/terveydenhuolto ei ole valmis panostamaan luonnonmukaisuuteen ja uudistuksiin. Itse olisin tässä toisessa synnytyksessä mielelläni kokeillut vaihtoehtoista kivunlievitystä: akupunktiota, vyöhyketerapiaa tai jotain muuta. Olin halukas kokeilemaan vesisynnytystä, mutta kaikki tämä on meidän sairaalassamme pois suljettuja vaihtoehtoja. Joten eipä tarvitse sitten edes harkita mitään. Täysin luomu synnytystä en halua harkita, vaan olisin halunnut kokeilla vaihtoehtoista kivunlievitystä. Mä en tajua, että sairaala voi olla noin vanhakantainen näissä asioissa. Uskon, että varmasti löytyy kätilöitä joita kiinnostaisi kouluttaa itseään hiukan lisää, jotta viosivat tarjota näitä asioita synnyttäjille.

Korvikkeista vielä. Varmasti kaikkein paras on se apteekissa mytävä luomu korvike, jota tiedän ainakin keskosille suositeltavan. On vaan kuulemma kallista. Monet väittävät, että nan olisi tuttelia vatsaystävällisempi. Itse ostin nannia pari purkkia kaappiin.

Eliador 37+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika jankuttaa joka vitun asiaa noin 50 kertaa ja puhuu koko ajan päälle vaikka kenen kanssa puhuisit ja esikko 11-vuoden elämänkokemuksellaan tietää kaiken niin vitun hyvin että ei siihen sitten neuvoja voi ottaa. Sumplii asioitaan niin, että kohta ollaan itkemässä kun menee mahdottomaksi ja kun ei osannut ottaa huomioon että perheessä asuu muitakin jotka olisi pitänyt ottaa huomioon. Isä tuli yökylään (niinkuin aina kerran kahdessa viikossa, työmatkoja täälläpäin) ja naureskelee lasten kuullen miten tyhmä tapaus olen. Tekee varmaan todella hyvää auktoriteetille kun arvostelee lasten kuullen. Mies ressu on koko illan painanut varastossa hommia vuokrahiomakoneen kanssa. Oli aivan nääntynyt ja nälkäinen kun malttoi hellittää tälle illalle.

Saatana kipinät lentää korvista.

Vierailija
44/86 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päiväys sun tyttärelläsi - meikäläisen kuopuksellakin on tänään syntymäpäivät, vuosia tosin kertynyt vasta kolme ;-)

Nappula 38+0

Vierailija
45/86 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päiväys sun tyttärelläs - meikäläisen kuopuksellakin nääs tänään syntymäpäivä. Tosin vuosia sillä vasta kolme, mutta kuitenkin ;-)

Nappula 38+0

Vierailija
46/86 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olo ihan kauhea. Päätä särkee, oksettaa, maha vihloo menkkamaisesti koko aika, ja yöllä supisteli parin tunnin ajan 5-10 minuutin välein. Selkä tulessa, samoin reidet. Olo niin tukala, ja kävelystä ei tule mitään. Supistukset sain yöllä loppumaan kuumalla suihkulla. Täystyhjennys ensimmäistä kertaa eilen illalla ja tänään jo kaksi kertaa.

Tää päänsärky näyttää olevan aika yleistä. Itse epäilin oksetus olon seasta, että joku tauti on iskenyt, toivottavasti ei.

Ilonella, täällä myös pieni paniikki iskemässä. Vauvan vaatteet pesemättä, pinnasänky, vaipat, rasvat yms. vielä kaupassa. No onhan tässä vielä aikaa laskettuun aikaan, ellei pieni päätä tulla aikaisemmin maailmaan.

Tyttelillä kurjan turha käynti labrassa. Itse olisin varmaan vetänyt aikamoiset pultit, ettei kerrottu ohjeita tarpeeksi hyvin. Tsemppiä huomiseen ja jaksamisia.

Nyt panadolia nappailemaan

Mariia ja vauva 35+1

Vierailija
47/86 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edelleenkään minkäänlaisia supistuksia. Kaikkea muuta kylläkin - iskiasta, selkää, mahaa ja päätä jne... Tällä hetkellä eniten on massu kipeä rintojen alta, ihan kuin lihakset olis ylivenyneet ja kevyt kädellä painaminenkin siihen alle sattuu paljon. Oikean käden 3 keskimmäistä sormea puutuvat päivittäin ja vähän väliä. Ja sitä alapäätä tosiaan vihloo silloin tällöin lujasti, tänään ei yhtään mutta esim. eilen pari kertaa melko kipeästi. Iskias iskee oikeaan kankkuun aina ko. jalkaa nostaessa ja eteenpäin siirrettäessä, eli lähes jatkuvasti kun yritän liikkua.

Toissapäivänä käytiin Oulussa ja napero rellesti koko matkan niin helkkaristi, en pystynyt matkalla edes nukkumaan niiltä potkuilta, vaikka olin tosi väsynyt. Maha oikein hyppi puolelta toiselle. Nyt on ollut pari hiljaisempaa päivää.

Tamma ei ole varsonut vieläkään, tänään on (taas vaihteeksi...) näyttänyt lupaavalta (seisoo jalat harallaan ja häntä pystyssä). Eli viidettä yötä nyt valvotaan.

Päänsärkyjä on ollut ja saan tosi huonosti unen, ja selkä kipeytyy. Kyljellään nukkuminen painaa paljon mahaan vaikka on tyynyt apuna, ja venyttää selkääkin, ja selällään yrittäminen sitten litistää sisuskalut. Oleppa siinä sitten jotenkin päin...

Tänne ei tosiaan päässyt aiemmin kun sitä asiaa olis ollut paljonkin, nyt ei enää muista mistä kaikesta halusin kirjoittaa. Tekivät mulle ne uudet tunnarit jotka taas sitten eilen eivät toimineet ollenkaan ja sitten niitä yritettyäni en päässyt enää vanhoillakaan sisälle, nyt näköjään toimivat.

Mulle alkaa paniikki tulla - pelkään esim. sitä etten sitten tiedä yhtään mitä sille toukalle puetaan milloinkin päälle ettei palellu/ läkähdy, paikat ei ole läheskään valmiina, en ole pakannut mitään minnekään enkä edelleenkään ostanut mitään pikkutarvikkeita valmiiksi (siteet, vaipat, tuttipullot, rintakumit AAPUUVA?????). Missään valmennuksissa en käynyt kun mies sanoi että ne on ihan turhia enkä yksin "uskaltanut" lähteä. Lisäksi kun miehen asenne on muutenkin hälläväliä ja että ei sinne laitokselle mitään tarvi ottaa mukaan, niin on tässä vähän yksinäinen olo. Rahaakaan mulla itselläni EI ole, kuin vasta sitten kun se ä-raha tulee päivää ennen LA:ta. Tilillä varmaan 50e, ja siinä koko budjettini 12.6. saakka. Nyt ei paljoa lohduta vaikka mökki onkin pysynyt siistimpänä...

Ei helpottanut tämäkään, ...kele!!

Alcatraz 36+4 luulisin...

Vierailija
48/86 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Euroviisuja katselen sivusilmällä, söin puoli litraa suklaa Mövenpickiä ja päätin vielä kirjoittaa tänne samalla ennen kuin verensokeri nousee niin pilviin, että makaan tiedottomana tässä sohvalla. :).

Alcatraz: Toivottavasti saat mieltäsi vaivaavat asiat kuntoon ja miehesi innostumaan edes vähän asiasta. Itseäni vaivaa yhä vauvan sänky, joka ei tunnu täältä löytävän paikkaansa ja patja, jota en ole vieläkään kaupasta käynyt ostamassa.

Potkut ovat tuntuneet tänään ihan hirveiltä. Tosiaan, veivaa noita koipiaan kuin sammakko tuossa vähän navasta sivuille molemmin puolin ja pynkää samalla pyllyään ylöspäin...siihen vielä pään "ruuvausliikkeet" päälle ja johan tuntuu inhalta. Vatsani on kauttaaltaan jo ihan arkana...alapäästä puhumattakaan. Limakalvotkin ihan hajalla tämän kuivuuden vuoksi. Persiitäni minakin täällä kannan kun jalat meinaa pettää alta, istuminenkin saa pakarat huutamaan Hoosiannaa.

Tyttelillä olikin ikävä labrakäynti. En usko minäkään, että sinulla mitään hiivaa olisi. Oletkos ihan varma, ettei se ole sitä limatulppaa? Minulla on joskus aikoja sitten ollut hiiva ja se kutina on jotakin aivan käsittämätöntä! Vuoto on lisäksi sellaista kokkareista tahmaa, ei todellakaan mitään venyvää liisteriä.

Asunnon ostosta vielä, juuri tänään manasin taas miehelle, miten ihanaa olisi jos nämä 85m2 muuttuisivat yhdessä yössä 250m2:ksi...mutta eipä tuo taida huumoriani ymmärtää. Tila ja happi loppuvat täällä, ainakin minulta ihan juuri.

Pitää varmaan laittaa mies pyykkäämään ja keksimään kaikille vaatteille paikat, jotta hän ymmärtää miten kivaa tämä elämä on kun millekään ei ole paikkaa missään. Vaatekaapit tursuavat tavaraa ja vaatetta niin, ettei ole mitään rajaa.

Parempi kun en ajattele, tulen vaan hulluksi...

Itkuksihan se taas tänään meni kun yritin täällä siivota ja kuopus sotki joka paikan perässäni. Pyykit sentään sain sullottua kaappeihin, mutta perästä varmaan kuuluu kun olen tunkenut niitä sinne minne olen saanut sopimaan. :(

Jep, vauvan vaatteet olen saanut sentään pestyä jo...tosin niillekään en muuta paikkaa vielä löytänyt kuin yhden laatikon kuopuksen lipastosta ja sillä seuraamuksella tietty, että kuopuksen vaatteet on sullottu nyt liian pieneen tilaan.

Huomenna pakkaan sairaalakassin valmiiksi. Kävin tänään jo ostamassa meikkipuuterin, joka on kätevä sairaalassa tällaiselle kalkkilaivan kapteenille. Menetän aina vertakin ihan hullun lailla synnytyksessä, joten olen hieman kalpea session jälkeen...sitten tulee sukulaisia käymään laitoksella ja ottaa kivoja kuvia haamusta, jolla on pandarenkaat silmien alla... :( Nyt on varauduttu siihenkin. Muuta en ajatellut ottaa kuin sen meikkipuuterin ja huulikiiltoa, turhamainen kun olen. Sillä on pärjättävä :)

Kaipa sitä on alettava seuraamaan tuota pisteiden jakoa. Toivon, että suosikkini Norja pääsee jatkoon :)

Kanelisokeri 37+4

Vierailija
49/86 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö meni ihan munille : / olen NIIN ärtynyt, kun yleensä saan nukkua ja nukunkin hyvin. Kädet oli taas aivan puutuneet aivan KAMALA tunne!!! Lisäksi mies vuoronperään kuorsasi ja narskutteli hampaita korvan juuressa!!!! Ei auttanut vaikka tönin ja tönin... olen NIIN ÄRSYYNTYNYT, väsynyt ja sormet on vieläkin muuten ihan tunnottomat : /

Anteeksi valitus, mutta tänne on hyvä kaataa ; )

Mulla on kohta neuvola, mäkin jänskään sitä puntaria. Suoli ei ole taas toiminut, eli lastia varmasti on....

Nyt muuten selvisi tämän näppäimistönkin ongelma. Johtunee siitä että olen piilottanut tuon anturin liian kauas tästä näppiksestä. Siis kuopukselta on SEKIN laitettava piiloon että ei SITÄKIN levitä/hajota/hukkaa!!!

Kyl´mar, mutta nyt otan vielä kupin kaffetta ja palaan rikospaikalle sitten neuvolan jälkeen...

art rv38+2

PS. Teräsbetoni meni sitten viisufinaaliin. Ei ollut kappale/bändi IHAN mun musiikkimakua, mutta sielläpähän on oman kylänpojat muiden hörhöjen joukossa ; )

!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=e4f8914d-26ee-11dd-b637-…!

Vierailija
50/86 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies edelleen työreissullaan, ja kuopus aloitti yhdeltä yöllä oksentamaan. Siinä sitten hoivailin toista, pesin peittoa, lakanoita, lattiaa, seiniä, itteäni ja poikaa. Valvoinkin sitten koko yön. Molemmat lapset siis tänään kotona päiväkodista, en ole nukkunut yhtään ja mikä siinä on, että kipeänäkin nuo on niin hirmusen vilkkaita ja energisiä! Jos mä oksentaisin koko yön, olisin seuraavana päivänä ihan puolikuollut! Ja illalla esikoisen kevätjuhla.

Sairaalakassiin ajattelin minäkin laittaa vähän meikkiä tällä kertaa. Ei sitten ole kaikissa kuvissa ihan haamun näköinen. Kuka se huoli, etttei ole mitään valmiina, kyllä ne siitä järjestyy. Meilläkin esikoisen syntyessä puuttui vaikka mitä, mutta mars mies vaan kauppaan, siinähän sitä ainakin huomaa, mitä puuttuu, kun arki lapsen kanssa alkaa.

Mullakin taitaa olla hiivaa. Tai ainakin kutinaa ja paljon valkovuotoa (myös sitä kokkareista) Ei kyllä haise pahalle. Toisaalta kun käy väh tunnin välein vessassa, ei ihme, että limakalvot ärtyy.

Mutta kahvia minulle, niin jospa se elämä siitä hymyilisi...

Selma 35+1

Vierailija
51/86 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ähisin minäkin toimimattoman suoleni kanssa...mies jo kysyi että lähdetäänkö jo laitokselle, minä vaan, että ei mennä! mun pitää kakata ensin!!!! Vähän otti pattiin, kun olin niin kipeä jokapuolelta tuon peräreiän vuoksi. Illalla nukkumaan mennessä supisteli tunnin ajan n 5 min välein, Sitten ne lopahtikin ja mulle tuli uni. Yölä heräsin sata kertaa vessaan ja niiden välissä havahduin jonkinmoisiin supistuksiinkin. Täällä sitä ollaan silti kotona, aamun valjettua ei mitään oireita enää.

Aamulla vasta sain vessa-asiani hoidettua ja nyt olo onkin astetta parempi. Hirveesti valkovuotoa vaan tulee...hmm.

Mies taas suunnittelee vaikka mitä hommaa itselleen, minun pitää muistuttaa että KOHTA luultavasti synnytän, että sen jälkeen sulle ei kuule ole juurikaan vapaa-aikaa. Turha sitten marista, että jäi sata hommaa tekemättä!! PRKL noita miehiä..

rouva 38+1

Vierailija
52/86 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ähisin minäkin toimimattoman suoleni kanssa...mies jo kysyi että lähdetäänkö jo laitokselle, minä vaan, että ei mennä! mun pitää kakata ensin!!!! Vähän otti pattiin, kun olin niin kipeä jokapuolelta tuon peräreiän vuoksi. Illalla nukkumaan mennessä supisteli tunnin ajan n 5 min välein, Sitten ne lopahtikin ja mulle tuli uni. Yölä heräsin sata kertaa vessaan ja niiden välissä havahduin jonkinmoisiin supistuksiinkin. Täällä sitä ollaan silti kotona, aamun valjettua ei mitään oireita enää.

Aamulla vasta sain vessa-asiani hoidettua ja nyt olo onkin astetta parempi. Hirveesti valkovuotoa vaan tulee...hmm.

Mies taas suunnittelee vaikka mitä hommaa itselleen, minun pitää muistuttaa että KOHTA luultavasti synnytän, että sen jälkeen sulle ei kuule ole juurikaan vapaa-aikaa. Turha sitten marista, että jäi sata hommaa tekemättä!! PRKL noita miehiä..

rouva 38+1

Vierailija
53/86 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouva 38+1

Vierailija
54/86 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouva 38+1

:) :( :D :x B-) :p X-( ;) :8} :_| ?:| ?:| :|

Vierailija
55/86 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouva 38+1

Vierailija
56/86 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi..........

Vierailija
57/86 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli semmoinen phyton eilen ja ihan huomaamatta. Järkyttävää kun keksinkin vilkaista pyttyyn ennen vetämistä. Hyi. Aamusta ei voi kuvitellakaan lähtevänsä minnekään ennen kuin on maha toiminut, jos toimii. Hirveät vatsakivut on sitten seurauksena jos ei vessaan pääse kun siltä alkaa tuntumaan.

Meidän elämä on yhtä prätkähiiriä. Voi vitjat että on pitänyt ostaa niitä kun samat pyörii joka helvatan päivä. Tänään kyllä kampean tuon pojan ulos; saa valita meneekö päikkäreille vai ulos. Yleensä toimii niin päin että haluaa ulos jos tuossa on vaihtoehdot ;)

Alcatraz: mulla oli tuota sormien puutumista kun odotin poikaa. Laskettu aika oli elokuussa ja turposin ihan mielettömästi. Ilmeisesti ranteessa jotkut hermot jäivät sen takia puristuksiin ja juuri nuo keskimmäiset sormet olivat monta kuukautta ihan tunnottomat tai sitten niitä pisteli. Vaiva kyllä meni ohi joku kuukausi synnytyksen jälkeen kun sain sen turvotuksen laskemaan. Mutta kun heti synnytyksen jälkeen sekin vain paheni! Oli tosi kamalaa se aika. Olo oli kuin syöttöporsaalla kun peiliin katsoi. Varmasti mulla pahensi asiaa sekin, että tuo kilpirauhanen vittuili vaikka sitä ei tajuttu silloin vielä.

Minä olen herännyt jo 2 viikkoa yöllä noin 3-4 kertaa käymään vessassa. Hirveä hiki koko ajan, kommandona yritän nukkua peiton päällä. Viime yö oli vähän rauhallisempi, heräilin toki vessaan mutta nukuin kuin tukki ne välit. Viikon ajan olen myös herännyt ilman eistä siinä 4-5 aikaan ja on pitänyt lehti hakea kun ei saa unen päästä kiinni. Aamun lastenohjelmien ajan olen sitten urvottanut kun on uni tullut silmään.

Meillä on hirveä sotku! Mies hioi varaston lattiaa koko eilisen illan ja sitä pölyä on joka paikassa. Yritän nyt päivällä pyörittää pesukonetta (on tuolla varastossa) että kun jatkaa sitä lattian laittoa niin ei sen aikana olisi mitään ylimääräistä siellä tiellä.

Mullakaan ei ole sen ihmeempiä synnytysoireita. supistelee kyllä ja lantionpohja on hellänä. Luulen kylläkin ettei ole ainakaan kauhean alas laskeutunut. Tämän arvioin närästyksen määrästä. Sitä limaa tuli sen yhden päivän, mitä lie nyt olikaan sitten. Koko ajanhan tuolta jotain valuu, saaketi. Vaipoissa pitää kulkea ettei mene housujen vaihdoksi koko ajan.

Tänään muutes alkoi mulla äitiysloma! Juhlisin sitä työntämällä emäkakan jos irtoisi. Kyllä se jo tuolla huutelee, hengitys haisee kun eilen iltapalalle keitin kananmunia, yöks. ;)

- Pirkko ja punkero rv 34+6

Vierailija
58/86 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli semmoinen phyton eilen ja ihan huomaamatta. Järkyttävää kun keksinkin vilkaista pyttyyn ennen vetämistä. Hyi. Aamusta ei voi kuvitellakaan lähtevänsä minnekään ennen kuin on maha toiminut, jos toimii. Hirveät vatsakivut on sitten seurauksena jos ei vessaan pääse kun siltä alkaa tuntumaan.

Meidän elämä on yhtä prätkähiiriä. Voi vitjat että on pitänyt ostaa niitä kun samat pyörii joka helvatan päivä. Tänään kyllä kampean tuon pojan ulos; saa valita meneekö päikkäreille vai ulos. Yleensä toimii niin päin että haluaa ulos jos tuossa on vaihtoehdot ;)

Alcatraz: mulla oli tuota sormien puutumista kun odotin poikaa. Laskettu aika oli elokuussa ja turposin ihan mielettömästi. Ilmeisesti ranteessa jotkut hermot jäivät sen takia puristuksiin ja juuri nuo keskimmäiset sormet olivat monta kuukautta ihan tunnottomat tai sitten niitä pisteli. Vaiva kyllä meni ohi joku kuukausi synnytyksen jälkeen kun sain sen turvotuksen laskemaan. Mutta kun heti synnytyksen jälkeen sekin vain paheni! Oli tosi kamalaa se aika. Olo oli kuin syöttöporsaalla kun peiliin katsoi. Varmasti mulla pahensi asiaa sekin, että tuo kilpirauhanen vittuili vaikka sitä ei tajuttu silloin vielä.

Minä olen herännyt jo 2 viikkoa yöllä noin 3-4 kertaa käymään vessassa. Hirveä hiki koko ajan, kommandona yritän nukkua peiton päällä. Viime yö oli vähän rauhallisempi, heräilin toki vessaan mutta nukuin kuin tukki ne välit. Viikon ajan olen myös herännyt ilman eistä siinä 4-5 aikaan ja on pitänyt lehti hakea kun ei saa unen päästä kiinni. Aamun lastenohjelmien ajan olen sitten urvottanut kun on uni tullut silmään.

Meillä on hirveä sotku! Mies hioi varaston lattiaa koko eilisen illan ja sitä pölyä on joka paikassa. Yritän nyt päivällä pyörittää pesukonetta (on tuolla varastossa) että kun jatkaa sitä lattian laittoa niin ei sen aikana olisi mitään ylimääräistä siellä tiellä.

Mullakaan ei ole sen ihmeempiä synnytysoireita. supistelee kyllä ja lantionpohja on hellänä. Luulen kylläkin ettei ole ainakaan kauhean alas laskeutunut. Tämän arvioin närästyksen määrästä. Sitä limaa tuli sen yhden päivän, mitä lie nyt olikaan sitten. Koko ajanhan tuolta jotain valuu, saaketi. Vaipoissa pitää kulkea ettei mene housujen vaihdoksi koko ajan.

Tänään muutes alkoi mulla äitiysloma! Juhlisin sitä työntämällä emäkakan jos irtoisi. Kyllä se jo tuolla huutelee, hengitys haisee kun eilen iltapalalle keitin kananmunia, yöks. ;)

- Pirkko ja punkero rv 34+6

Vierailija
59/86 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan pääseekö viestini perille...

Jep. Aamuyö meni harakoille kun kuopus päätti herätä kukonlaulun aikaan klo 5. Sitten kyllä koisasi kun kello soi klo 7 ja nyt sitten kiukuttelee tuossa kaiken aikaa väsymystään.

Ja se samperin pukama...Oli pakko käydä aamulla vessassa ja eikös se ärtynyt pukamani alkanut nyt vuotamaan. Verta ja hyytymää pytty ja paperi täynnä. Aikani suihkuttelin vedellä ja menin ruuttaamaan sinne sitä Scheriproctiakin ja se oli kyllä elämäni pahin virhe...järkyttävän kirvely, aivan kuin joku olisi laittanut peräreikään palavaa rasselia. Nyt jo helpottaa, mutta aamu oli kamala. Paranisi nyt ennen synnytystä :((((

Tulisi nyt se kutsu sinne synnytystapa-arvioon...tässähän loppuu kohta viikot kesken.

Terkka muuten sanoi, että toukokuulle on ollut hirveästi laskettuja aikoja, eli kaipa se Tays on nyt sitten ääriään myöten täynnä lähiviikkoina. Sanoi tosin, että ovat pyrkineet kotiuttamaan sieltä nopeasti, mikäli vain on ollut mahdollista niin tehdä.

Nyt pitää lopettaa kun tuo kuopus käy hermoille nukkensa kanssa...pitää riisua ja pukea vaan kun taito ei riitä ja kiljuu sitä minulle...

Kanelisokeri 37+5

Vierailija
60/86 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdin minäkin jo laittaa toiseen kertaan viestin kun sanoi että ei kykene-liian hapokasta. :D

Ilmeisesti uusi alusta sivustoille on ollut kova luu. Olisivat saaneet testata enemmän ennen julkaisua.

näin puhuu testausinsinööriPirkko