Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Helsingin paras piknikpaikka?
21.06.2007 |
Ajateltiin mennä miehen kanssa kaksin piknikille huomenillalla. Mitä paikkaa suosittelisitte ja miksi? Paikkoja on niin paljon, ettei osta itse päättää! Kertokaa myös jotain hyviä vinkkejä piknikevääksi!
Kommentit (2)
- koriin pullo hyvää punaviiniä, patonkia, salaattia ja pienet leivokset jälkkäriksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Herttoniemen kartanon ihanaa barokkipuistoa! Kauniin maiseman lisäksi siellä on tosi kiva terassi, ravintola Wanhan Myllyn (tosi hyvä ruoka muuten) pihalla sireenipensaiden katveessa puiston toisella laidalla. Se on romanttinen paikka. Lähistöllä on myös Tuorinniemen uimaranta, jonka kallioilta on hyvät merinäköalat Helsingin keskustaan päin. Sinne pääsee kävelytietä merenrantaa pitkin kartanonpuistosta Laajasalon sillan alitse.