Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsingin paras piknikpaikka?

Vierailija
21.06.2007 |


Ajateltiin mennä miehen kanssa kaksin piknikille huomenillalla. Mitä paikkaa suosittelisitte ja miksi? Paikkoja on niin paljon, ettei osta itse päättää! Kertokaa myös jotain hyviä vinkkejä piknikevääksi!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttoniemen kartanon ihanaa barokkipuistoa! Kauniin maiseman lisäksi siellä on tosi kiva terassi, ravintola Wanhan Myllyn (tosi hyvä ruoka muuten) pihalla sireenipensaiden katveessa puiston toisella laidalla. Se on romanttinen paikka. Lähistöllä on myös Tuorinniemen uimaranta, jonka kallioilta on hyvät merinäköalat Helsingin keskustaan päin. Sinne pääsee kävelytietä merenrantaa pitkin kartanonpuistosta Laajasalon sillan alitse.

Vierailija
2/2 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- koriin pullo hyvää punaviiniä, patonkia, salaattia ja pienet leivokset jälkkäriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla