Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

se on siinä sitten.

Vierailija
29.05.2007 |

Onko 26 vuoden ystävyys sun ja mun väliltä nyt sitten päättynyt? Mä olen liian vanha tällaiseen naurettavaan pelleilyyn enkä aio pitempään asiaa vatvoa enää. Jos kuvittelet parantavasi yksin itse itsesi ja tilanteesi kauhava/alajärvi-kavereiden avulla niin olet kyllä maailman kahdeksas ihme. Mun mielestä on väärin että rankaiset niitä ihmisiä jotka vilpittömästi välittää ja rakastaa sua. Mä toivon, että joskus vielä sen tulet tajuamaan...Pallo on nyt sulla. En elämääsi enää tunkea aio missään muotoa mikäli niin sovitaan ja vaikenemisen tälle viestille tulkitsen myöntymisen merkiksi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 26v ystävyys...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla