Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
se on siinä sitten.
29.05.2007 |
Onko 26 vuoden ystävyys sun ja mun väliltä nyt sitten päättynyt? Mä olen liian vanha tällaiseen naurettavaan pelleilyyn enkä aio pitempään asiaa vatvoa enää. Jos kuvittelet parantavasi yksin itse itsesi ja tilanteesi kauhava/alajärvi-kavereiden avulla niin olet kyllä maailman kahdeksas ihme. Mun mielestä on väärin että rankaiset niitä ihmisiä jotka vilpittömästi välittää ja rakastaa sua. Mä toivon, että joskus vielä sen tulet tajuamaan...Pallo on nyt sulla. En elämääsi enää tunkea aio missään muotoa mikäli niin sovitaan ja vaikenemisen tälle viestille tulkitsen myöntymisen merkiksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja 26v ystävyys...