Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden miehelle on tehty siemennesteanalyysi!

Vierailija
13.06.2007 |

Postissa tuli tänään tulokset, nyt pähkäilläänkin mitä tarkoittaa viskositeetti? ja miksei tuohon liikkuvuuden arvosteluun ole merkitty mitään?? siis nuihin A 9% B 47% C 13% D 31% vai mitä siis tarkoittavat... Huomenna kai otettava yhteys lääkärille että mitä tarkemmin ottaen tarkoittaa nuo tulokset. Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. hedelmallisyys. fi/finland/treatment/The_Doctors_Visit/Male_Specialist_Tests/Semen_Analysis. jsp

Vierailija
2/3 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näytteentilavuus, siittiöiden lukumäärä ja liikkuvuus normaaleja. Morfologiassa normaali-viallisia siittiöitä sallitun verran.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVG!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän