Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huuto. net -pulma jälleen - väärä huuto

Vierailija
20.06.2007 |

Mikä olisi korrekti tapa toimia?



Tein maanantai-iltana vahingossa ns. väärän huudon. Tein huudon kirjasta, joka olikin englanninkielinen, vaikka luulin sitä suomenkieliseksi. Englanninkielisyys oli selkeästi kohdetiedoissa (vaikka otsikko olikin kirjan nimi suomeksi), mutta luin huolimattomasti ja tein huudon.

Huomasin mokani melko pian, ja lähetin ylläpidolle viestiä, jotta voiko huudon perua. Eilen aamulla sain vastauksen: he kehoittivat ottamaan yhteyttä myyjään. Lähetin myyjälle heti viestin, jossa pahoittelin virhettäni ja kysyin voiko huudon perua. Eilen illalla huuto päättyi, mutta myyjästä ei ole kuulunut mitään.

Ottaisinko yhteyttä uudestaan? Mitä te tekisitte jos olisitte myyjänä?

Summa olisi n. 20e, mikä on minulle ihan kohtuullisen iso raha, mitä en viitsisi turhaan maksaa :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla