Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apuva, huomasin vasta nyt etta olen aamulla vetanyt mustat alushousut jalkaani valkoisten puuvillahousujen alle... Voi havetys...
Kommentit (3)
Musta paistaa ihan hirvittävästi läpi ja olen jo tietysti kulkenut töissäkin kaikki käytävät ja ruokalat läpi... Aargh, kun sitä voisi joskus ajatuksella pukea.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nykyäänhän on ihan muodikasta pukeutua niin että eri kerrokset näkyvät läpi ;-)
Just eilen katselin kahvilan jonossa edessäni nuorempaa naisihmistä, jonka pikkareiden peffassa oli joku hassu teksti " I have no dicipline" tai jotain sinne päin. Näkyi kivasti läpi vaaleista kesähousuista.
Alue: Aihe vapaa
Itse luin ensin vähän väärin otsikkosi - luulin että siinä luki " huomasin vasta aamulla että olen raskaana" ... Tätä nää helteet teettää!