Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOI PERÄPUKAMAT! Lähteekö pahimmat raskauden mukana tulleet pukamat synnytyksessä...???

Vierailija
29.05.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne yleensä siinä ponnistellessa vaan pahenee!

Vierailija
2/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle ainakin niitä tuli enimmäkseen juuri synnytyksessä. Lähtevät kyllä sitten ajan myötä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jahka siitä synnytyksestä on selvinnyt niin roikkuuko tuolta handesta viel hirveät pukamat jotain kuukauden päästäkin... ;-)



ap

Vierailija
4/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki siis kunnon lääkkeet kotiin etukäteen, hoitamalla ne kuitenkin onneksi paranee ajan kanssa. Tai jos ei parane, aina voi mennä lääkärille ns. kuristustoimenpiteeseen ja sen jälkeen pitää huolta suolistonsa toiminnasta ennaltaehkäisymielessä...

Vierailija
5/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenköhän monta metriä suolta tulee ulos ponnistaessa... Uusi pelon aihe synnytystä ajatellen, glunk 8-(



ap, taas

Vierailija
6/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni meni jakkaralla ponnistellessa (sängylläkin yritin, mutten voinut kuvitellakaan, sattui niin jumalattomasti takapuoleen) pukamat sen verran kivaan kuntoon, ettei niitä saanut edes hirtettyä myöhemmin. Noh, nyt on kaikki lapset tehty ja olen leikkausjonossa. Ihanaa päästä pian omistani eroon :)



Koeta kestää & juttele asiasta kätilöille! Voit ehkä saada hivenen puuduttavia geelejä tms. tai kätilö voi tukea pukamiasi ponnistaessa. Sitä palvelua ei ehkä ole kaikkein kivointa pyytää, mutta kannattaa, ettei ongelma pahene! Sitten vasta pulassa oletkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan