Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisääntykää ja täyttäkää maa

Vierailija
20.06.2007 |

Noinhan sanassa sanotaan. Mutta sitä olen miettinyt, että mitä sitten kun maa on täytetty. Ja tämä ei ole ivailua, vaan ihan tosi. Maailma kantaa nyt jo niin paljon ihmisiä, että yhtään lisää ei pitäisi luonnon kannalta enää tulla. Toisin sanoen maa on nyt täytetty. Eikö ehkäisy nytkään ole sallittua?

Mietin vaan..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakemaan omansa taivaaseen

Vierailija
2/5 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ehkäissyt koko ikäni paitsi 2 lasta on toivottuna saatettu maailmaan. Haluaisin vaan niiden mielipiteen, jotka eivät ehkäisyä hyväksy. Itse olen sitä mieltä, että Raamattu on MYÖS aikansa historiateos, ts. ihan kaikkea ei tarvitse ottaa kirjaimellisesti. Se kaikkein tärkein juttu kuitenkin löytyy sieltä eikä ole aikasidonnainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli kahden lapsen tekeminen on rikos. Samalla kun tuo lääketiede on kehittynyt niin valitettavan paljon, ettei enää synny kunnon pandemioita, jotka karsis tätä väestöä.. HIV:kin osoittautui ihan tehottomaksi.

Mutta ehkäpä näillä saasteilla ja ympäristötuhoila saatais vielä jotain parannusta tilanteeseen, eletään toivossa.

Vierailija
4/5 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en koe, että uskovana mun pitäisi pykätä vauvaa toisensa perään maailmaa täyttämään. Ehkäisyä siis käytetään, lapsiluku on täynnä kahdesta lapsesta.

Vierailija
5/5 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luonto pitää huolen siitä, ettei maailma ylikansoitu, on aina pitänyt. Ei lääketiedekkään kaikkeen pysty, eikä ehdi kehitellä kaikkea vaikka paljon osaakin. Sen lisäksi kaikki luonnonkatastrofit tulee lisääntyyn. Itse en kyllä toivo mitään tällaista, mutta uskon näin käyvän! Mietipä kohdallesi jos lapsesi menehtyy johonkin tautiin joka tuhoaa paljon ihmisiä tai sinä itse, mutta lapsesi jää....

Vierailija:

yli kahden lapsen tekeminen on rikos. Samalla kun tuo lääketiede on kehittynyt niin valitettavan paljon, ettei enää synny kunnon pandemioita, jotka karsis tätä väestöä.. HIV:kin osoittautui ihan tehottomaksi.

Mutta ehkäpä näillä saasteilla ja ympäristötuhoila saatais vielä jotain parannusta tilanteeseen, eletään toivossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä