Mun anoppi veti pohjat..
Mieheni siis hakkas mut tässä 2 viikkoa sitten pahaan kuntoon ihan ilman riitaa, siis niin, että luita murtui jne.
Tänään mies soitti äidilleen ja kertoi, niin akka sanoi, että varmaan on " Maija" sua pahasti ärsyttänyt. Mies kertoi että ei ollut mistään sellaisesta kyse vaan hän jotenkin kilahti ja on ihan shokissa vieläkin. Kertoi, että jouduin käymään 2 kertaa lääkärissäkin niin kertakaan ei edes kysynyt miten voin!
Laitan välit poikki kokonaan (eipä niitä välejä juuri ole kun 1-2 x nähdään vuodessa). Senkin takia laitan, että on hakannut mun miestä lapsensa ja muutenkin alistanut (yh ja vain tämä mun mies lapsena).
Miten ihminen voi olla noin julma?
Kommentit (24)
niin pohjat vedit kyllä sinä.
Mitä jos taas tulee vähän stressiä ja kohdalle osuu lapsesi kun miehelläsi kilahtaa???????????????????????????????????????????????
Vierailija:
Jos mies ei 9 vuoteen ole koskaan ollut väkivaltianen niin en jaksa uskoa hänen olevan sitä jatkossakaan. Nyt oli vaan liian paljon stressiä ja se laukesi näin.
En silittele mieheni päätä, mutta mikään hirviö hän ei ole vaan hellä, rakastava mies ja senhän takia tässä niin shokissa ollaan, että istä johtui, neuorologinen syy, aivokasvain, lapsuuden traumat hakkaamisesta, mikä?ap
Se syy, miksi näin kävi, on yhä olemassa. Siksi on täysin mahdollista, että näin käy uudelleen.
En pelottele, mutta VARO ihmeessä ystävä hyvä :(
9 vuotta normaalia elämää ja nyt sitten tollanen, josta mies on itsekin järkyttynyt ja on lähtenyt heti hakemaan apua. Normaalit hakkaajat eivät todellakaan lähde hakeen apua vaan pitää pihdeissään muijaansa kaikin keinoin.
Juuri se, että teillä ei ollut edes riitaa tms, on kaikkein pelottavinta tässä.
Mies kävi silmittömästi kimppuusi aivan ilman syytä. Onkohan sama mies, joka eilen yhtäkkiä tappoi hollantilaisturistin Porvoossa? Yhtä vaarallinen ja arvaamaton ainakin.
Ei ole tarkoitus v*ttuilla eikä ilkeillä, mutta ole nyt hyvä ihminen varovainen!
Miten nukut öisin? Entä jos miehellesi tulee taas samanlainen kohtaus, tällä kertaa kohteena lapset?
En sano, että eroa, mutta mene edes turvakotiin tai jonkun luo, tai lähetä mies äitinsä luo, koska tällä hetkellä te ette ole turvassa kotona. Ette ole turvassa, vaikka mies katuu ja on itsekin shokissa, koska syytä hänen sekoamiseensa ei tiedetä. Se voi tapahtua taas.
En halua jonain aamuna lukea lööpistä, että sinulle tai lapsille on sattunut jotain kamalaa.