Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun anoppi veti pohjat..

Vierailija
19.06.2007 |

Mieheni siis hakkas mut tässä 2 viikkoa sitten pahaan kuntoon ihan ilman riitaa, siis niin, että luita murtui jne.



Tänään mies soitti äidilleen ja kertoi, niin akka sanoi, että varmaan on " Maija" sua pahasti ärsyttänyt. Mies kertoi että ei ollut mistään sellaisesta kyse vaan hän jotenkin kilahti ja on ihan shokissa vieläkin. Kertoi, että jouduin käymään 2 kertaa lääkärissäkin niin kertakaan ei edes kysynyt miten voin!



Laitan välit poikki kokonaan (eipä niitä välejä juuri ole kun 1-2 x nähdään vuodessa). Senkin takia laitan, että on hakannut mun miestä lapsensa ja muutenkin alistanut (yh ja vain tämä mun mies lapsena).



Miten ihminen voi olla noin julma?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos syytä ei selvitä, on tosi iso riski joutua nyrkin tielle uudelleenkin.

Eli ap: turvakotiin tms heti. Kun syy miehesi kohtaukseen selviää, sen tiedon perusteella voit muuttaa takaisin hänen luokseen, tai olla muuttamatta. Jos on vaikka joku aivokasvain tms niin mikään ei estä samaa tapahtumasta taas.

Vierailija:


9 vuotta normaalia elämää ja nyt sitten tollanen, josta mies on itsekin järkyttynyt ja on lähtenyt heti hakemaan apua. Normaalit hakkaajat eivät todellakaan lähde hakeen apua vaan pitää pihdeissään muijaansa kaikin keinoin.

Vierailija
2/24 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin sanon, että syytä ei varmasti koskaan saada selville,mutta 9 hyvää ja täysin väkivallatonta vuotta antaa uskoa, että kyllä tämä tästä selviää ajan kanssa.



Ottakaa huomioon, että jos nyt lähtisin, hakisin eron, niin lapset joutuisvat tapaamaan ilman valvontaa isäänsä esim. 2 kk kuussa. Nyt voin pitää miestä silmällä, sitten en.



Kukaan tuomari ei määrää valvottuja tapaamisia yhden väkivaltateon jälkeen, varsinkaan kun se ei kohdistunut lapseen..



Ei asiat ole aina niin helppoja..



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lopullinen ero, mutta turvaväli siksi aikaa, että saatte asiat selviksi.

Jaksamista sinulle!

Vierailija
4/24 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapian?

Vierailija
5/24 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankkaa meillä on tosiaan ollutkin. Sairautta ja kaikkea kurjaa työelämässä jne. Onneksi saamme nyt apua, vaikka olenkin sitä hakenut jo vuoden, mutta nyt kun tämä tapahtui niin iso pyörä lähti käyntiin.



ap

Vierailija
6/24 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uilmoitus? tuli vaan mieleen täällä vähän aikaa sitten ollut teksti kun kirjoitit tuosta isojen rattaiden pyörimään lähdöstä.



jaksamista ja toivottavasti mies ei uusi tekoaan. itse en uskaltaisi miehen kanssa kyllä tuon jälkeen enää olla. meillä miestä on hakannut isänsä ja on ihan tavallisesta perheestä. tosin vanhemmat nyttemmin eronneet ja äiti uusissa naimisissa ja isäkin seurustellut tahollaan jo vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tekoa ei voi puolustella millään. Jos luita murtuu niin pahoinpitely on kovaa ei mitään pientä läimäyttelyä joten ota jalat allesi kun vielä ehdit ja muksu kainaloon. Anoppiin en olisi yhteydessä koskaan, miehelle valvotut tapaamisoikeudet lapseen koska on arvaamaton voisi kilahtaa lapsellekin.



Käyttääkö miehesi huumeita tai hormoneja (bodari ?) ?

Vierailija
8/24 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän ap:tä ja minusta toimii oikein kun antaa miehelle uuden mahdollisuuden, jos kerran ei mitään aiempia viitteitä väkivaltaisuuteen ja tuon yhtäkkisen kilahduksen jälkeen MYÖS MIES on shokissa ja halukas HETI hoitoon.



VOIMIA KOVASTI! *hali*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen toki määrittelee omat rajansa, minulla se oli se, että mies soittaa kaikille sukulaisille, minun, omilleen ja kertoo itä on tehnyt.

Kaikki ottivat vakavasti paitsi anoppi, joka piti sitä " vähän niinkuin normaalina" toki koska on itse lyönyt miestäni hänen ollessaan lapsi.



En puolustel miestäni, teko oli julma ja karsea, mutta uskon, että hyvällä hoidolla ja maltilla tästä selvitään. Mies on fiksu ja kantaa vastuun.



ps. kukaan tuomari ei edelleen määrää valvottuja tapaamisia yhden väkivaltateon jälkeen kun se ei ole kohdistunut lapseen, että hieman realismia, toinen pointti on vielä se, että mieheni on niin korkeassa asemassa, että voi vielä saada lapset itselleen jos niistä tappelemaan aletaan...



Noh, hyvää juhannusta kaikille ja kiitos ajatuksistanne, ap lähtee nyt lasten kanssa reissuun!

Vierailija
10/24 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Asennoitumisessa on hieman eroa.

ap

Niin on. SINUN asennoitumisessasi. Miksi uskot hakkaavaa miestä??? Jos mies hakkaa, niin sitten uskot häntä täysin kun hän " siteeraa" äitiään???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kilahduksen seurauksena voit olla jo kuollut!

Vierailija
12/24 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää ja surullista :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopin mielestä varmaan ansaitsin sen kaiken.

Asennoitumisessa on hieman eroa.

ap

Vierailija
14/24 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on tossa stoorissa *jotain* muutakin vialla. Mikset ole vielä lähtenyt, oikeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä selvitellään, koska meillä ei tosiaan ollut edes riitaa.

Edelleen olemme molemmat ihan shokissa, mutta onneksi saamme kummatkin terapiaa.



ap

Vierailija
16/24 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi hakkaa sinut ja vieläpä ilman syytä, niin eiköhän sinun olisi aika tehdä jotain todella radikaalia?



Minä en ikinä, ikinä tule arvostamaan sinunlaistasi luuseria, joka suostut tuollaiseen paskaan!!



Ole nainen, vahva nainen, arvosta itseäsi, suojele lapsiasi ja lähde sieltä vielä kun voit!

Vierailija
17/24 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitse muille selittää miksi näin valitsin. Ja tapahtuneesta on 2 viikkoa, vielä ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo voi olla että eroamme voi olla että emme. Lapsia tässä nyt todella molemmat yrittää eniten ajatella, ettei heitä riepotella mihin tahansa. (ei turvaverkkoa).



minä olen vahva nainen, mutten armoton. Ja yhdenkään itsensä yläpuolelleni (kokematta tätä) av:mamman kunnioitusta en kaipaa.



ap

Vierailija
18/24 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä taas en ymmärrä, että pystyt ja edes haluat jatkaa eloasi miehen kanssa, joka tekee noin. Seuraavan kilahduksen tullen voitkin olla kuollut!

Vierailija
19/24 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole kaukaa haettu vaihtoehto. Nyt jo murtui luita, ensi kerralla voi lähteä henki :(

Sitten lapsilla on äiti taivaassa, iskä vankilassa, ja he itse ovat jossain lastenkodissa tai sijaisperheessä, koska turvaverkkoahan heillä ei ole.

Nimenomaan juuri lastesi takia sinun pitäisi lähteä. Hienoa, että käytte terapiassa yms, mutta ei se mikään ihmelääke ole. Muuttaisitte nyt edes hetkeksi erillenne, jotta saisit sekä fyysiset että psyykkiset ruhjeesi paranneltua, ja näkisit mihin suuntaan tilanne lähtee menemään.

Vierailija
20/24 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei 9 vuoteen ole koskaan ollut väkivaltianen niin en jaksa uskoa hänen olevan sitä jatkossakaan. Nyt oli vaan liian paljon stressiä ja se laukesi näin.

En silittele mieheni päätä, mutta mikään hirviö hän ei ole vaan hellä, rakastava mies ja senhän takia tässä niin shokissa ollaan, että istä johtui, neuorologinen syy, aivokasvain, lapsuuden traumat hakkaamisesta, mikä?



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi