Arsyttavaa! Ilmeisesti viimeinenkin ystavani on suuttunut minulle!!!! Lahetin jo perjantaina halle tekstarin, eika ole vielakaan kuulunut vastausta. :(
Kommentit (6)
Kannattaa soittaa, jos on asiaa. Tekstari voi hukkua matkalla tai vastaus voi unohtua. Ainakin multa, enkä ole edes erityisen hajamielinen. Soita nyt perään! Mistä se nyt yhtäkkiä sulle olis suuttunut? Vai onko tässä asiassa jotain, mitä et kerro?
Mulla on ollut todella kiire vanhempieni ja koulun kanssa. Isäni on todella huonossa kunnossa ja olen ollut huolissani hänestä. En ole suuttunut sinulle mistään.
Lähetän sähköpostiosoitteeni sinulle kyllä. En ole muuten postejakaan katsellut päiväkausiin.
Pidä sinä kuitenkin lippu korkealla.
Vierailija:
Mulla on ollut todella kiire vanhempieni ja koulun kanssa. Isäni on todella huonossa kunnossa ja olen ollut huolissani hänestä. En ole suuttunut sinulle mistään.Lähetän sähköpostiosoitteeni sinulle kyllä. En ole muuten postejakaan katsellut päiväkausiin.
Pidä sinä kuitenkin lippu korkealla.
Voi olla ikävä kuulla, mutta tosiaan, voip olla aihetta miettiä miksi aikaisemmatkin ystävät ovat kaikonneet...
Mä olen meinaan yksi niistä, joka ei jaksa lähetellä viestejä elämäntilanteen takia.
Ehkä ystäväsi on samanlainen.
on jatkuvasti kiinni kavereissaan. Näköjään huomaan vasta sitten, kun välit ovat jo menneet...
-ap