Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huutiksesta: miksi jollakin on 2 käyttistä?!
18.06.2007 |
Bongattu: icculi ja pepala. Molemmat Sipoosta, lähes samoin esittelytekstein.
Kommentit (3)
Vierailija:
Bongattu: icculi ja pepala. Molemmat Sipoosta, lähes samoin esittelytekstein.
samantyyliset lisäkuvat, samanlaiset tekstit ja hakusanat. Ilmiselvästi sama henkilö. Ja miksikö? No siksi, että voi korotella omia kohteitaan, tietysti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Juuri noita haalareita viidelläkympillä myynnissä siellä!
Alue: Aihe vapaa
Joku myy esim. omiaan ja firman tuotteita ja haluaa pitää ne selkeästi erillään. Tai vaikka tuttavan jolla ei tunnareita... jne.
Toki joukkoon mahtuu huijareitakin, mutta ei kannata heti tehdä sitä johtopäätöstä. Seuraa palautteita.