Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä 4D-ultrasta:

Kaikki rakenteet näkyi hienosti, sydämen veren virtaukset, istukan virtaukset, kasvonpiirteitäkin :-) ja se pieni pikkarainen pippelikin sitten taas eli poika sieltä on tulossa, uskottava se on :-) Onhan se hassua nähdä pienen kasvotkin noin selkeästi. Koon mukaan la siirtyisi 5 päivää aiemmaksi eli 1.10. mutta ei sitä varmaan kannata alkaa muuttelemaan. Tuleva isosisko kommentoi heti tuoreeltaan, että hän ei pikkuveljeä halua vaan siskon koska on itsekin tyttö. Lääkäriäkin neidin kommentit nauratti ja sanoi, että vanhemmilla onkin nyt psyykkaamista tytössä ;-) Eiköhän tuo ajan mittaan asiaan totu... (Halusi ostaa tulevalle pikkuveljelle jopa unilelun H&M:stä kun piipahdettiin).

Tapio Kurki Felicitaksesta oli ultraajana ja olikin tosi miellyttävä lääkäri. Saatiin kuvia ja dvd-levy mukaan. Olen sitä mieltä että kyllä tuosta ilosta kannatti se 149 euroa maksaa. Sen verran on huojentunut olo, että kaikki oli kunnossa.

Kävin sitten tänään myös neuvolassa ja sielläkin kaikki näytti olevan hienosti. Paino on noussut aika nopsaan, lähes 600 g viikossa. Mutta hemppakin oli sitten noussut ja oli 121, mikä on mulle lähes normaalitulos.

Huomenna menen sitten sokerirasitukseen, toivottavasti sekin menee ok niin voi alkaa rauhassa viettää kesälomaa!

Sorry nyt tämä omanapainen hölötys mutta jotenkin on niin onnellinen olo kaikesta :-)

Hauskaa ja toivottavasti jatkossa aurinkoisempaa viikkoa!

Ykä 24+2 (25+0)

Vierailija
2/22 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin joku, oliko B-E oli saanut todella huonoja uutisia, jaksamisia sinne kovasti!!!

Jo onnea Yrjölunnille kun saitte niin hyviä kuvia ja varmistui sitten se sukupuolikin =) Meillä myös kysyttiin toisesta, mutta nyt kun yksi kumpaakin niin päätettiin jättää tulokkaan sukupuoli ihan yllätykseksi.

Meillä on jo ultrat takana, kun kunta tarjoaa täällä sen kaksi ja ei 4D-stä ole taidettu täälläpäin kuullakaan =)

ME käytiin tänään neuvolassa ja kaikki oli ihan ok. Hb:kin pysynyt 121 ilman rautaa, tosin mulla on tavallisesti yli 140 joten väsyttää hieman normaalia enemmän, mutta haitanneeko tuo näin kesällä...

Supistuksien kanssa pitää koittaa välttää kaikkea minkä niitä huomaa aiheuttavan ja imurointi se onkin pahin, mutta kyllä en taida siitä vielä luopua. Sf-mitta oli 20 ja lähellä yläkäyrää mennään ja niin on menty aiemminkin, joten eipä sekään aiheuta huolta.

Onneksi vauva on nyt alkanut potkimaan ihan kunnolla että ei tarvitse kokoaikaa miettiä onko kaikki hyvin. Liikkeet näkyy hyvin myös masun päälle ja lapsetkin ovat ne jo päässeet tuntemaan. Meillä vaan käy välillä kova vaittely että onko vauva tyttö vai poika(siis lasten kesken) kun ei kysytty ultrassakaan. mutta eiköhän ne lapset sopeudu siihen tuli kumpi tuli =) Tai sitten pitänee tehdä vielä yksi ja ....

moonshine(pienen tauonjälkeen) 21+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kerto tossa taannoin, että olivat sanoneet isosiskolle, kun tuli veli ja reagtio oli samanlainen " sillähän on pippeli" !!!, että tytöt olivat loppu. Tyytyi vastaukseen :)

Onnea pojasta, poikie lauma siis kasvaa ;) On se kyllä pieni raha kun tietää, että kaikki on ok, olen täysin samaa mieltä.

Katarina 23 tasan

Vierailija
4/22 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjölunni: Kävitkös tänään siellä Tapio Kurjella?

Minä kävin tänään klo 11 hänen vastaanotollaan ja sain myöskin kuulla että kaikki on hienosti ja että minun tyttöni onkin poika. =)

Oikein hienosti näkyi kikkeli ja kaikki. Oli siinä ihmettelemistä kun olen koko ajan luullut tulokasta tytöksi.

No tänään lähti myyntiin kaikki hankkimani tytön vaatteet.

Ja mekin käytiin h&m:llä ostoksilla ultran jälkeen. =)

Tsirppana rv 24+2

Vierailija
5/22 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsirppana, tänään kävin ja mun aika oli juuri ennen sua!!! Eli 11 maissa kävelin ulos ultrasta :-) Mahdoitko olla odotushuoneessa juuri silloin? Aika hauskaa! Onnittelut pojasta ja muutenkin hyvistä ultranäkymistä! T. Kurki oli oikein miellyttävä lääkäri, rauhallinen ja asiallinen. Meillä oli esikoinenkin mukana ja vaikka hän välillä mesosikin jossain taustalla, lääkäri ei yhtään häiriintynyt, päinvastoin häntä näytti huvittavan tytön kommentit.

Hyvää yötä,

Ykä

Vierailija
6/22 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei mitään uutta...

Supistukset on täälläkin lisääntyny huimasti, mutta kun ovat kivuttomia ni supistelkoon. Jonkinsortin siivousta pitäs suunnitella.

Kesäflunssa vieny vedon meikästä ihan totaalisesti. ei voi mitään. MUKAVAA JUHANNUSTA kaikille jos en tässä enää jouda pyörähtämään! Me ei vielä tiedetä mitä tehdään varmaan koti-mökki sektorilla poukkoillaan.

Vierailija
7/22 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tänään 4d-ultra, lähdetään muutaman tunnin päästä ajaman, on melko kaukana, jännittää ihan hirmusesti:) Mies on niin innoissaan jos se sukupuoli selviäisi.

Selkäkivut jatkaa, eilen ja tänään on ollu tosi pahana, meinasi illalla itku päästä ja lisäksi muutaman päivän on vaivanneet liitoskivut? Esikoisesta oli loppuvaiheessa samalaista ihankuin koko alapää olisi murskana, kun kävelee on todella kivuliasta. Ei kai aiheuta mitään muutoksia tonne kohdunsuulle onko tietoa?

Vauva ei potkinut eilen yhtään ja olin jo varma että on kuristunut napanuoraan ja sitten kun en löytänyt sydänääniäkään niin olin jo ihan paniikissa, onneksi ne sitten löytyi pitkän etsinnän jälkeen ja heti kun kävin nukkumaan alkoi meuhkaaminen masussa:)

Näin viime yönä unta että tyttövauva syntyi ja se osasi heti puhua eikä suostunut imemään rintaa, oli päiväkausia syömättä ja ihan tyytyväinen. Muutenkin unet on muuttunu oudoiksi viime öinä, ihan kahjoja unia!

No palailen sitten illalla tai huomenna ultra kuulumisien kera, miulla on poika olo nähdään olenko oikeassa. (mahassa kasvaa tummaa karvaa, pahoinvointi aivan eri luokkaa kuin esikko tyttöä odottaessa ja ruokahimot/yökötykset oli alussa tosi vahvoja)

Pepsi rv 22+4

Vierailija
8/22 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä taisin sitten teidät nähdä vilaukselta. Oltiin niin hyvissä ajoin odottelemassa vuoroa.

Itsekkin pidin Tapiosta. Meillä ei meidän riiviöt ollut mukana (2v ja 3v). Vaari oli heitä vahtimassa.

Ei siellä ultrassa olisi mihinkään voinut keskittyä jos minun kauhu kaksikko olisi ollut mukana. =)

Tsirppana rv 24+3

Vierailija
9/22 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia 4D-kuulumisia tipahtelee muilta, onnea vaan kovasti! Itse vielä arvon,että mennäkö vai ei...Kun ei tullut tuosta esikoisestakaan käytyä, niin saas nyt nähdä...Kohtahan se pitäisi käydä jos meinaa mennä!

Omaan napaan kipeitä suppareita nyt oikein olan takaa=( Ensi viikolla olisi neuvolakäynti, jos vaikka kurkkaisivat,että ei ole saaneet mitään aikaiseksi!!! Tein vihoviimeisen yövuoron tuossa pe-la ja koko yön kyllä supisteli siihen malliin,että kyllähän säikäytti!!!! Viikon päähän on suunniteltuna vielä pari yövuoroa, mutta ne jää kyllä ihan suosiolla tekemättä! Kait se on vaan uskottava,että tahtia vois vähän hiljentää=)

Huomenna ois jo tasan 22 viikkoa kasassa! Huimaa...Sitten vielä pari viikkoa odotusta ja vauvalla alkaakin olla huimasti paljon paremmat mahdollisuudet eloonjäämiselle,vaikka etuajassa ponkaisisi maailmaan! Olen pitänyt, jo esikoista odottaessa, tota rv 24 " rajana" ,että sitten voi ruveta tuhlaamaan rahaa vauvatavaraan=)

" Hilman" liikkeetkin tuntuu jo toisinaan tosi voimakkaina tömähtelyinä alavatsalle ja kylkiin! Ihanan tuntuista se kyllä on! Siis vielä tässä vaiheessa, kun ei tuolla sintillä sitä kokoa niin mahdottomasti ole! Kyllä se sitten loppuvaiheessa on huumori kaukana, jos tämäkin luulee,että ulos tullaan jalat edellä äidin kylkiluiden välistä=)

Ja nyt tämä mamma painelee keittämään päiväkahvit ja nauttimaan jätskistä, kun tuo meidän pikkuriiviö on päikkäreillä!

kiiuli&hilma

Vierailija
10/22 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista, nille, joilla asia ollut ajankohtainen.

Täällä Itämeren ja Välimeren välissä ei kummempia tapahdu. Kesälomaa odotellaan.

Yhä ihmettelen, miten tämä raskauteni voi olla niin iso puheenaihe, että ei ole asiasta kertomisen jälkeen mennyt päivääkään, ettei joku asiasta jotain mainitsisi, useamman kerran, tai laittaisi jotain asiaa raskauden piikkiin. Ei täällä ketään muutakaan jahdata jonkun privaattiasian vuoksi näin paljon. Tuntuu, että mitä tahansa normaalia tekee tai sanoo, niin raskauden piikkiin menee.

Kaikenlaista ohjeistajaa ja kommentoijaa riittää. Esimerkkejä:

- " Maksaa pitää syödä ainakin kaksi kertaa viikossa" - hmm.. olikohan se ihan niin?

- Viininjuonnista: " Mikä tahansa on hyvää äidille, on hyväksi lapselle" - hmmm... oisko noin?

- Viininjuonnista: " Imetysaikana ei voi juoda yhtään. Tulee vammasia lapsia. Siskoni ei ainakaan juonut..." - hmmm... heillä taitaa mennä viinin prosentit ja veren/maidon promillet sekaisin, siskolla kans....

- " Näytät jo hieman äidilliseltä" - anteeks, mä näytän ainakin miehen mielestä ihan normaalilta. " Sulla on sellaista äidillistä hehkua kasvoissa" - jooojooo

- " Olet jotenkin rauhallisempi"

- " Olet jotenkin äkäisempi"

- " Mitä vauvalle kuuluu?" - Mistä minä tietäisin?

- jne

Terveisiä kuitenkin, yritän selvitä sekoamatta kesälomaan saakka

AJL 21+3

Vierailija
11/22 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AJL: voi taivas, mitä kommentteja, koita kestää!!! ;)

Pepsi: mie en tiiä, onks mulla ihan vastaavanlaisia liitoskiputuntemuksia, mutta jotain kuitenkin ja sama on mulla käyny mielessä, että voiskohan ne tehä jotain tuonne kohdunsuulle...???

Mulla ne tuntuu oikeastaan samalta ku menkkojen aikaan, semmosta ihme pakotusta ja jomotusta noissa lantionseudun luissa. Ehkä vähän muistuttaa myös synnytyssupistuksia (siinä vaiheessa, kun ne supparit ei vielä ollu kipeitä) !?!?! :O

Viimeks sunnuntaina tota jomottelua oli, kun olin koko aamupäivän ollu jaloillani ja touhunnu. Vielä ku ed. päiväkin meni kaupungilla juostessa, niin tais tosiaan kroppa ilmotella, että rauhotu vähän. Huh, onneks ei oo seisomatyö. Sitä en varmasti pystyis tekemää. Vielä ku toi selkäki tuppaa nykyään tilttaamaan todella pienestä. Eilen silitin vaatteita noin tunnin ja selkä oli sen jälkeen aivan tohjona. Johtuu varmaan tästä istumatyöstä toi, ettei selkä mitään kestä, kun en salillekaan oo kyenny enää aikoihin.

Jep, ja supistuksia tulee täällä kanssa. Onneks ne ei sentäs oo millään tapaa kipeitä, mutta tosi ikävän tuntusia kuitenki. Oonki ryhtyny pitämään niistä päiväkirjaa ja seurailen nyt viikon ajan kuinka usein niitä oikeesti tulee. Alkaa pikkuhiljaa kyllä näyttämään siltä, että lääkärikäynti vois olla aiheellinen. Vielä kun on noita jomotteluja..

Mutta muuten vointi on mitä parhain ja vauvallakin uskon kaiken olevan hyvin, sen verran tiuhaan ilmoittelee olemassaolostaan tuolla masussa. :)

Töitä jatkettava taas, se on moi

S rv 23+4

Vierailija
12/22 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli se seurantaultra teki sen 4 d kun sitä aivopainetta epäiltiin,mutta ainakaan nyt ei ollut muutoksia seitsemän viikon päästä taasen uusi seurantakäynti.

Mitä teillä vaavelit on painanut meillä mennnää iha yläkäyrillä,täytynee lopettaa toi karkkien popsiminen..

Tuli sitten juhannus sairaslomaa,mutta olo on ihan hirveä kauhee flunssa ja poskiontelon tulehdus.

Oli myöskin vikat yöt kaksi viimeistä päivää ja ihan hirveä olo ei kiitos öitä enään sanoin kans pomolle oli ihan ok asia.

Nyt saa levätä sitten kun alkaa jussista sitte kesäloma.

Missä vaiheessa sitä sokerin rasitusta tehä toivota et saa nyt ainakin poarantua enne sitä muuten voi käydä niin et ei oikein maistu..

Onneksi olkoon et vauvat voi hyvin ja huilatkaa riittävästi.

äippä 75 ja tiitiäinen 22 ja 6

Vierailija
13/22 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on tosi pitkä aika, kun viimesk kirjotin tänne, mutta lukemassa oon käynyt lähes päivittäin. Raskaus on menny ihmeen hyvin ja liikkeetkin on tuntuneet jo tosi varhaisessa vaiheessa (jotain rv 13), vaikka esikoista ootan. Tällä hetkellä oon tyytyväinen, että pikkunen on touhukasta sorttia, mut voi mieli muuttua, kun viikkoja tulee lisää. Maha on vielä aika pieni ja toistaiseksi oon pystynyt käymään vielä jumpassakin (body jam) pari kertaa viikossa. Tosin pitää ottaa aika rauhallisesti ja jättää hypyt pois.

Varasin viime viikolla ajan 4D-ultraan (rv 26), koska mulla on ollu veritulppa noin vuosi sitten ja viime viikon rakenneultra oli tosi surkea. Sielä huonosti suomea puhuva mies tupisi hiljaa sellaset viitisen minsaa. Mies ei kuullu mitään, vaikka ihan mun vieres oli ja mäkin erotin kunnolla vain sen, että rakenteet on kunnos (onneks). Painoarviota ei kertonut ja yhtään kuvaa ei antanut mukaan. Sitten vielä lopuksi väitti, että mitään hoitoa tai seurantaa ei veritulpan varalta järjestetä ja että sitte vasta katotaan, jos tulee tarvetta. Mitenköhän sen ite tuntee, jos istukkaan tulee veritulppa...? Tämän takia jäätiin oottaan toista lääkäriä ja sitä kautta mut kutsuttiinkin täksi päiväksi uudestaan äitipolille. Selvisi, että käyn riskin takia rv 25 verikokeessa ja rv 31 pitääkin mennä pariksi päivää osastolle harjottelemaan pistämistä ja tämän jälkeen joudun pisteleen joka päivä ainakin synnytykseen asti (hui!).

Heko82 rv 21+4

Vierailija
14/22 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän vauvelin kokoarvio eileisessä 4d ultrassa oli 690g ja kuulemma keskikäyrällä.

Povaili hieman alle tai jopa 4kg poikaa syntyväksi.

Tsirppana rv 24+3

Vierailija
15/22 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4D-Kuulumisia. Eilen siis oli ultra meillä mitoitettiin aikataulu vähän väärin ja oltiin minuuttia vaille ilmoittautumassa. Ajomatkaa oli melkein 2 tuntia. Lääkäri oli mukava mutta kiireisen oloinen. No sukupuolesta ei kuulemma epäilystäkään niin selvästi näkyi että TYTTÖ! Miun poika tuntemukset meni mönkään eli ainakaan karvaa kasvavalla mahalla ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa:) Sanoin jo mennessä että kävi miten kävi niin esikoista tai miestä saan kotimatkan lohduttaa kun mies toivoi poikaa, esikoinen oli niin onnellinen pikku siskosta. Vauva haukotteli koko ajan ja oli ihan esikoisen näköinen ihan samanlainen nenä. Kölli masussa jalat pään yli, aika hankalan näköinen asento. Painoa oli 495g ( esikoinen oli 22+1 3-d ultrassa 475g) kaikki oli kunnossa ja saatiin videolle pätkä ja cd:lle kuvat + paperikuvat myös.

Eipä muuta kuin hyvää keskiviikkoa kaikille

Pepsi rv 22+5

Vierailija
16/22 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kärkeen onnittelut kaikille 4d- ja muissakin ultrissa kävijöille hyvistä näkymistä!

Pikaisesti kerron että sokerirasituksen tulos oli täysin normaali (mikä helpotus) eli voinen jatkaa syömistä normaalilla linjalla.

Nyt täytyy alkaa laitella itseään juhlakuntoon, mies saa tänään DI:n paperit 14 vuoden (!) opiskelun jälkeen ja meillä on pienet juhlat perhepiirissä. Huomenna lähdetään kesälomareissulle pitkin Suomea.

Iloista juhannusta kaikille!

Yrjö 24+4

Vierailija
17/22 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin oli tänään rakenneultra. Ihan normaalilta vaikutti, se mitä nyt pystyivät näkemään. Sanoinkin (lääkärille?), että amatöörisilmällä tuosta ei näe mitään! Hän oli mukava ja selitti koko ajan mitä vikoja etsii ja miltä vaikuttaa ja mitä aina kulloinkin katselee. Yksi kuva saatiin mukaan, suttuinen tuherrus.

Kesti n. 35 min ja sitten palattiin vielä ultraan kätilöajan jälkeen, kun kätilö epäili kohdunkaulan pehmenneen ,mutta oli kaikki vielä juuri rajoilla, mutta pitää varmaan ottaa vähän iisisti, ettei mitään remonttia rupea tekemään.

Ja tuntemukseni oli oikea - poika tulossa!

Lupauduin sitten vielä tieteen palvelukseen kesäloman jälkeen, että menen koekaniiniksi opiskelijoiden ultrauskurssille loppukesästä.

AJL

Vierailija
18/22 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Kiva kuulla noista ultrakäynneistä. Itsekin tekis mieli varata aika 4D-ultraan... Minkä hintaisia ovat Jkl:n seudulla tietääkö kukaan?

Sanna-P ja Pepsi-80 kyselivät liitoskivuista, ne eivät vaikuta kohdunsuun tilanteeseen vaan johtuvat liitosten pehmenemisestä ja periksiantamisesta. Ja tähänhän vaikuttavat hormoonit. Korjatkaa, jos olen aivan väärässä.

Sit kyselyä SUPPAREISTA: eli te joita supistelee (jo kipeästikin), mikä saa supistukset alkamaan? Onko lääkäri antanut jotain rajoituksia esim. autokyyteihin, liikkumiseen jne.? Ja onko supparit saaneet kohdenkaulakanavan lyhentymään tai kohdunsuun aukeamaan?

Olen ollut alle vuoden uudessa työpaikassa ja jouduin saikulle rvk:lla 22 suppareiden takia. Mitään rajoituksia ei annettu, käskettiin liikkumaan voinnin mukaan. Nyt olen kuullut kauttarantain ihmettelyä ja moitteita, kun olen reissannut autolla esim. shoppailemassa (ei mitään huvikäyntejä) ja lapset ovat hoidossa. Tuli HIUKAN paha mieli; eihän sitä huvikseen saikulla olla ja lääkäri suositteli pitämään lapset hoidossa. Ehkä nuo kaupunkikierrokset olis voinut jättää väliin, mut kunnon mukaan liikuin ja kipeähän sitä jälkeen päin oli... Mutta aika tahtoo käydä pitkäksi tyhjässä talossa ; )

Nellinii rvk 24+6

Vierailija
19/22 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä sinä kommentoijista välitä. Heistä ei monet ehkä ole koskaan raskautta edes kokeneet tai eivät ainakaan raskauskomplekseja. Jos mä joudun jäämään töistä pois jossain vaiheessa, varsinkin kun elelen täällä ulkomailla, niin kyllä tosiaan aion kevyesti liikkua kaupungilla ajoittain jne, muutenhan mökkiydyn ihan täysin, kun ei ole edes niin paljon seuraa täällä, sukulaiset on Suomessa ja muutamat ystävät on kaikki töissäkäyviä.

Antaa pikkumaisten olla pikkumaisia.

AJL

Vierailija
20/22 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna viimeinen työpäivä. Olenkin ollut taas kuolemanväsynyt, olhan sitä pirteetä aikaa tuossa 3 viikkoa välissä.

Viime viikolla kävin ylimääräisen neuvolakäynnin, kun vaavi ei juuri liikkunut 4 päivään. Kävi ilmi, että hän oli kääntynyt poikittain, ja sen takia teräviä potkuja ei tuntunut siten kun aiemmin. Poikkitila kesti 6 päivää, ja sen jälkeen vaavi ilmeiseti kääntyi taas jalat alaspäin koska potkiminen on jälleen jatkuvaa. Mä en tajua missä välissä se nukkuu, kun tuntuu että se pitää korkeintaan puolen tunnin taukoja liikkumisessa. Nyt potkut alkaa olla niin voimakkaita, että ne illalla häiritsee nukkumaan laittamista.

Painoa oli tullut neuvolassa viimeisen kuukauden aikana vaan 1 kg! Jee, jospa tää nyt hidastuis. Nyt painoa siis 64 kg, pituus 159. Kaikkiaan siis +11 kg. Kaikki arvot ok, mutta meen sokerirasitustestiin kun aikuisiän diabetesta on suvussa.

Hommasin tukivyön (anita) ja se on todella helpottanut oloa. Mulla alkoi olla jo vaikea olla tän mahan kanssa, mutta vyö tukee hyvin ja helpottaa jalkeilla oloa. Hemis oli vaan 113, eli aloin nyt syömään lisärautaa.

Joku kyseli Jyväskylän ultrasta, me kävimme 4d- ultrassa Löfjhelmillä Suomen Terveystalossa, maksoi 170 euroa.

Jännä kun monilla on on ollut poika- olo, ja onkin tyttö tulossa. Paitsi AJL taisi olla poika- olo ja tuleekin poika. Mähän ja mies oltiin ihan varmoja että poika tulee, mutta ei näkynyt pippeliä :) Mies on vieläkin ollut hiukan harmissaan asiasta, mikä tuntuu musta ikävältä kun ei mulle sillä ole sillain väliä. Toivottavasti mieskin tottuu ajatukseen tässä pian.

Riza 24+0