Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle: POikaoloni johtui siitä, että seurasin tarkkaan ovulatiota ja olen vakuuttunut, että sain sen oikein ja puuhasteltiin vällyjen välissä juuri siinä alla ja poikasiittiöthän on nopeampia kuin tyttösiittiöt (jotka taas ovat pitkäikäisempiä), joten todennäköisyys poikaan oli suurempi.

AJL

Vierailija
22/22 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittaakin nyt sitten tuore rouva! Auvoisesti on tuore avioelämä alkanut. Pepsi kirjoitti vauhdikkaasta unielämästä. Itsekin olen huomannut, että näen nyt enemmän ja aivan erityylisiä unia kuin normaalisti. Jostain luinkin, että tämä on raskausaikana normaalia ja valmistaisi mieltä tulevaan synnytykseen ja äitiyteen.

Moni oli käynyt ultrassa ja saanut tietää vauvan sukupuolen. Onnea hyvistä ultrakuulumisista. Itselläni on ultra ensi viikolla. Itse haluaisin sukupuolen tietää, mies ei niinkään

Minulla ei ole supistuksia (tietääkseni) ollut. Liitoskipujakin on ollut vain muutamana päivänä. Tänään minulla oli närästystä kenties elämäni ensimmäistä kertaa! En ole ennen tuosta vaivasta kärsinyt. Tässä muutaman viikon aikana on ollut myös muutama suonenveto, etenkin öisin. Muuten voin oikein hyvin. Onkos muut kärsineen suonenvedoista tai närästyksestä?

Itse en ole saanut juurikaan ihmeellisiä raskauteen liittyviä kommentteja. Paitsi, että onpa siun kessi kasvanut. :) Tuosta olisin voinut loukkaantua, jos ei olisi sanojana ollut hyvä kaverini. Eikä vielä kovin moni ole tullut mahaani koskemaan. Siitä en pitäisi, jos vieraammat ihmiset niin tekisivät.

Hyvää mittumaaria kaikille! rtrt

Selma ja Hattivatti 23+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla