Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä teitä rassaa me varakkaat ihmiset?
18.06.2007 |
Jos jollakin on varaa rakennuttaa uusi talo uima-altaineen ja sauna-osastoineen, eikö hänellä ole kaikki oikeus siihen? Tai jos autoja on pihalla 3 kpl, itsepä olemme ne maksaneet...
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
.. se ihmisiä rassaa toisten suuremmissa rikkauksissa. Itse olen vielä opiskelija ja kohta jään kotiin vauvan kanssa, mutta mun mielestä muut saat silti vapaasti rakentaa isoja omakotitaloja jos kerta rahat riittää. Ei se ole multa pois.