---HELMENKALASTAJAT VIIKOLLA 25---
Kommentit (81)
Ensiksi..Hillalle, Paarulle, Annihelen@lle ja muillekin tädin jyräämille isooot +++säteet uuteen yritykseen, maalismussukkaa vaan odottelemaan :)
Pikkupapu, Lastwish, sinuvi, teilläpä on vielä jännät paikat, missään nimessä ei saa heittää pyyhettä kehiin, tätiä kun ei näy niin hyvä! ++++puhuri..puuhh..
Ja ON: Tein nyt sitten päivällä sen clearbluen testin ja vahva plussahan sieltä pamahti, joten nyt uskallan ilmottautua plussanneisiin, ultra mulla onkin sitten reilun kahden viikon päästä, rv 7+jotain, sittenpä tästä tulee todempaa, nyt vielä pää pyörällä kaikesta, pitää toivoa että kaikki menee hyvin ja niinkuin sinuvi tuumas, että mun pitää ainakin muistaa jos seuraavien kuukausien aikana rupee raskaus ketuttaa, että kuinka pitkään tätä tilaa on toivottu ja haluttu (siis yli 2v. yhteensä).. Tämä on ollut ihana juttu kuumeilla kanssanne, en olisi varmaan selviytynyt ilman teitä, upeeta että on saanut purkaa mietteitään teille ja aina on löytynyt tukea, ootte upeita leidejä :)
Heippatihei, käyn kurkkimassa teidän kuulumisia jatkossakin :)
-poco & E rv 4+6
Eli Vilja-testillä testasin juuri negan, huomenna aamulla vielä teen toisen jos ei menkat ala sitä ennen. Maaliskuisiin käy minunkin tieni :(
Lastwish kp35/33-?
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
En oo vielä testannu, ostan kyllä testin jo tänään kun ei tätiä kuulu. Mutta testaan vasta huomen aamuna. Jätin siidereidenkin ostamisen huomiseen, jos siis tarvii ostaa...
Lämmöt oli taas aamulla päälle 37, joten pieni toivonkipinä taas heräs.
Vielä teille viimeisille piinaajille paljon +++säteitä!!!
CalZal kp32/28-33
Tulin pikaisesti kiittämään seurasta ja tsempeistä. Ooote ollu huippua kuumeiluseuraa! Siirtynen tuonne maaliskuisiin, kun joskus ajankohtaista.
Hyvää juhannusta kaikille helmenkalastajille ja paljon " kalaonnea" vielä testaileville!
Hilla-
ja negahan sieltä tuli :( predigtorilla eli eiköhän toiveet helmimussukasta saa haudata lopullisesti...
Täti ei oo vielä saapunut, meinaan nyt muutaman siiderin ottaa joka tapauksessa ja jos ens viikon lopulla ei tätiä vieläkään näy (jota kyllä epäilen suuresti) niin testaan uudestaan.
Tätä ketjua tai helmenkalastajia ei silloin enää varmaan ole, joten käyn tämän viikon loppuun laittamassa viestin kävi miten kävi.
Muille juhannustestaajille parempaa onnea ja paljon plussia!!
CalZal kp33/28-34
Kiitos kaikille ihanasta seurasta, tuntuu haikeelta pinoutua tonne odotuspuolelle kun osa jää tänne. Me vietetään Juhannus täällä Helsingissä mennään varmaan Seurasaareen juhannusjuhliin siellä kun on alkuillasta ihan kivaa lastenkin kanssa.
Ida: sun täytyy nopeasti seurata mua tonne odotuspuolelle voidaan sitten yhdessä " vertailla mahoja" ja äitiysvaatteita, mun tyttö toivoo meille kaksoistyttöjä joille kuulemma tulee myös nimiks Ida ja Ada eli meillä on kohta saman nimiset vauvat, meillä siis puhutaan vaan Idasta ja Adasta ja Diddl-tavaroista.
Mun täytyy vielä kertoa tohon vertailuun liittyvä juttu kun odotin ensikoista:
(mua niin ärsytti kun mun miehen työkaverin vaimo rupesi tökkimään mun vatsaa noin viikkoa ennen la, " että voi miten pieni sun maha on, taitaa tulla tosi pieni vauva ja eikö sulla ole ollenkaan lapsivettä" no esikoinen kun syntyi paino oli 4kg ja 52 cm, lapsivettä aivan normalisti ja vauvamme sai täydet 10 pistettä. )
Vatsan koko oli mulle kuin punainen vaate, nyt en voi kun nauraa miten yliherkkä sitä joskus oli ja miten orjallisesti kuuntelin hullujen ihmisten juttuja.
Halauksia Kaikille!
Annlinn
Pitää kirjoittaa tänne jotain, ettei ketju tipahda kokonaan sivulta. Niin siis mä täällä edelleen keikun, kunnon vuotoa ei sitten tullut ? Odottelen rauhassa ettei tule pettymyksiä. Jos ensiviikolla sitten testaisin, en tahdo taas pettyä jos siellä jokin onkin jo asustamassa mutta ei pysykään :(
Lämmöt nousivat ja kohdunsuu laskeutui (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan) Toivoisin kyllä että siellä papu olisi kasvamassa tai sitten täti saisi jo kurvata pihaan. Jokohan mä olen viimeinen helmihaaveilija :E
Lastwish kp 37/33 yk5?
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?cycle=3&id=lastwish
tätiä ei näy eikä kuulu, ja tosiaan torstai-iltana tuli predictorilla selkeä nega ja pe-päivällä clearbluella. Nyt en testaile ennen kuin ens viikon perjantaina jos siis vielä tarvis. Kaipa me siis lastwish aloitetaan vielä ens viikolle oma pino =)
join sitten muutaman siiderin pe ja la, mutta kun ei tosiaan ole tietoa sen enempää että onko sitä raskaana vai ei, en jaksa kovin paljoo asialla päätä vaivata.
Vieläkö meitä muita löytyy?
CalZal kp35/28-33
...minä myös keikun vielä täälä!!!!!!
Kp 43- joo-o, uskokaa pois...mutta r-testi nega, vaan ei tätiä kuulu...
Mulla on taipumus pitkään kiertoon, viime kierto oli terolutilla 28 joten en nyt uskonut että kierto kerrasta pitenee näin paljon. Kuitenkin r-testi nega, höh!!!
En sitten tiedä, nyt vaan odottamista sitten...
Turhautunut Johanniina
Nyt kun aloin katsomaan tarkemmin niin onkin jo 38 :F
tulin vaan kertomaan että mut voi poistaa kun sain keskenmenon:(ja nyt aion pitää tältä palstalta hiljaiseloa jonkun aikaa..jos vaan pystyn..on muuttokin turkuun edessä heinäkuun alussa..
Olen niin pahoillani! Paljon aurinkoisia ajatuksia sinulle.. Yritä jaksaa!
pakkohan se on jaksaa kun on kolme pientä lasta ja niistä saa kyllä voimaa kun seuraa heitä kun he kasvaa niin kovaa vauhtia..tuntuu vaan niin surulliselta kun ei kestänyt vauvanalku loppuun saakka..mutta kyllä tää tästä!!
Calzal ja Lastwish, minä myös täällä roikun. Ensi viikolla käytän clearbluen, ja toivottavasti ei testi menis hukkaan. Siis etten taas liian varhain testailis. Nyt on vissiin kiertopäivä 32 menossa.
Tehdään vaan oma pino ens viikolle; ois tylsää jos ei olis tätä, kun tähän on tottunut;) aina kun vähänkin on vapaata--suunta koneelle..
Ok, nyt jatkuu " työt" ,
-sinuvi- koetetaan jaksaa pitää lippu korkealla hyvät naiset!
Pahoittelut mansemamma :( *halaa*
Minäkin vain roikun täällä, tiadan aloittaa kunnon laihiksen jos vaikka auttais noihin omituisiin kiertoihin.
mansemammalle :(
Hyvä että meitä löytyy vielä ensi viikolle, toivottavasti kaikille se plussa sieltä myös tulisi!!++++
Mansemamma =(. Voimia arkeen. Palailet sitten, kun jaksat!
AnniHelen@
Olihan meitä vielä muitakin, johanniinakin, toivotaan että täräytetään kaikki mojovat plussat ensiviikolla.
Miehelle sanoin, ku kävin sitä morjesta, että tuntemukset on sellaset et voisin olla raskaana. Silmät suureni.. Arvatkaas mitä se oli surffannu just netissä.. uutta tila-autoa.. tosin ehkä vuoden päästä aikaisintaan vaihdettais auto, mutta olishan se hyvä tutkia, et mihin vaihettais.
Niin, mun tuntemukset ei ole mitenkään perinteisiä raskaanaolevan naisen tuntemuksia. Viittiskö edes kirjoittaa, koska jos testi sitten taas negaa näyttää. Mutta okei, siis mulla vihloo ikäänkuin virtsatietulehdus olis. Ei usein, mut silleen että olen yhdistänyt tähän esikoisen ekaan tuntemukseen, jolloin menin tk:n ja sanoin et taitaa olla v-tietulehdus, kun sellaset fiilikset on -kipee en ole mistään- no, hoitsu silloin sanoi ett olisko tarpeen tehdä samalla r-testi (oltiin menty naimisiin just ed-viikolla) joten testi tehtiin, ei ollut tulehdusta, vaan esikoinen tulossa. Aikaa siitä on nyt 11v!!! Et jos vaikka olis sama juttu nyt - toiveuntako lie..
kerron siitä sitten teille lisää..kuin kävi.
-sinuvi- kuinka maltan olla testaamatta...huomenna???
pahoitteluja tädistä Hillalle!
Ja Sinuvi: 10mIU/mL hCG on se herkempi testi ja 25mIU/mL hCG varmasti ihan hyvä, mutta ei niin herkkä. Muista en tiedä.
AnniHelen@