En ostanut miehelleni isäinpäiväkakkua
Hän ei tykkää makeasta. Teen hänelle brunssin eli lihapullia, nakkeja, pekonia, munakasta, croissantia, salaattia ja kahvia.Sitten ruoaksi teen bbq kanan sisäfileetä, riisillä ja wokvihanneksilla. Toivottavasti pitää.
Kommentit (29)
Se on varmaan ihan ok. Olisi aika erikoinen tilanne, jos miehesi olisi myös isäsi. Ei taida olla Suomessa laillistakaan.
Varmasti pitää. Itselleni ainakin kelpaisi!
M28
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan ihan ok. Olisi aika erikoinen tilanne, jos miehesi olisi myös isäsi. Ei taida olla Suomessa laillistakaan.
Ei tietenkään ole isäni mutta hän muistaa minua äitienpäivänä, niin minä sitten isänpäivänä.
No toivotaan et pitää. Sinähän sen kai tunnet? Mä tein minttujuustokakun, mies tykkää siitä. Ruoka nyt on mitä jaksan keksiä, ellei se itse ehdota ulkona syömistä ja tarjoo, mulla ei oo varaa.
Miksi ostit, eihän puolisosi isäsi ole. Jos on, teillä on pahasti asiat kyllä.
Miksi ihmeessä ostaisitkaan tai siis kunnon vaimo toki tekisi itse, jos mies ei tykkää makeasta?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole isäni mutta hän muistaa minua äitienpäivänä, niin minä sitten isänpäivänä.
Olet naimisissa oman poikasi kanssa?!Kaikenlaisia pervoja sitä...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ostaisitkaan tai siis kunnon vaimo toki tekisi itse, jos mies ei tykkää makeasta?!
Siksi juuri en osta enkä tee itse, koska hän ei tykkää makeasta.
Minäkään en tee kakkua. Vien koko perheen sushille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi juuri en osta enkä tee itse, koska hän ei tykkää makeasta.
No, miksi se piti ihan titlessä kertoa? Ihan kuin se olisi joku suuri juttu, kun eihän sinun miehesi tykkää edes makeasta?
Teillä on niin rakkaudentäyteinen suhde. :)
Vierailija kirjoitti:
Teillä on niin rakkaudentäyteinen suhde. :)
Tunnen sut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ärsytti kun entinen vaimo odotti muistamista äitien päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä ärsytti? Meillä vuoron perään muistetaan. Muistetaan myös synttärit. Ei mitään isoja lahjoja tai juhlia mutta jotain aina kuitenkin. ap
Ammattivalittajalla mennyt jo kaksi päivää tätä miettiessä. Monesko aloitus samasta aiheesta?
Justiinhan sun piti haistattaa koko äijällä pitkät ja häipyä mörskästä niin pitkälle kuin pippuri kasvaa. :D
Miehesi ei ole isäsi hän on aviopuoliso hän on lastesi isä ei sinun
En minäkään.
Leivon&annan torttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä ärsytti? Meillä vuoron perään muistetaan. Muistetaan myös synttärit. Ei mitään isoja lahjoja tai juhlia mutta jotain aina kuitenkin. ap
No onpa taas ääni muuttunut kellossa. Eilen valitit miten ukko ei välitä sun ostamista lahjoista sen vertaa, että viitsisi ne edes avata.
Vai niin...