Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aconin ovistesteistä kysymys?

23.03.2006 |

Tässä kierrossa aloitin tikuttelun, kun 10.kierto jo menossa yritystä, joten ajattelin, et ovistestit tois jotain selkeyttä asiaan. Mut eipä ne sit tuoneetkaan. Eli ma kp 10 sain heikon viivan, kp 11 olemattoman haamun, eilen eli kp 12 sain melkein tasavahvat viivat. Aivan hiuksenhieno ero viivan värissä keskellä. Ja tänään en saanu viivaa ollenkaan. Eli mun kysymys ois et pitääkö noi viivat olla ihan jämtisti samanlaiset vai tarkoittaako toi mun eilinen tulos kuitenkin ovista kun tänään en viivaa saanut?Vai oisko ovis vasta tulossa. Ajattelin jotenkin etukäteen, et viiva vaan vahvistuis eilisestä. Eilen illalla mahaa vielä nippaili siihen malliin, et ovis ois ollu lähellä.

Voisiko joku ystävällisesti auttaa mua näissä pähkäilyissä. Kävi jo mielessä, et ovuloinkohan ollenkaan, kun ei testitkään anna selkeää tulosta.

Shannon kp 13/24-29

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Onko sun kierto säännöllinen? vai onko mahdollista että ovis tapahtuisi myöhemmin? Musta kuulostaa siltä että se tasavahva viiva olisi merkki oviksesta. Oviksen jälkeenhän ei enää sen viivan pitäisi olla tumma, vaikka mullakin se oli kaksi päivää (lue aikaisempi alotus). Nyt vaan petihommia urakalla niin saat alkaa jännittämään plussaa...

bdbbdbdbdb ++++++säteitä++++++

ja tsemppiä!

Ilmis

Vierailija
2/5 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mulla menee toi kierto lyhyemmän eli n.25 päivää mukaan. Vain muutaman kerran yrityksen aikana ollut pidempi kierto 29 päivää. Tota vaan mietin kun viivoissa oli se hiuksenhieno ero, et olikohan kuitenkaan plussa?

Shannon

Tsemppiä ja plussasäteitä+++++++ myös sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voihan sitä silti varmistella ja tikuttaa vaikka koko kierron jos siltä tuntuu :)

Vierailija
4/5 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt joissain kierroissa niin, että ensin on tullut selkeiden negojen jälkeen melkein plussa, sitten ei mitään pariin päivään, kunnes saattaakin plussa pamahtaa ruutuun juuri, kun on ihan varma ettei sitä tulekkaan.

Joissakin kierroissa en ole tikuilla saanut lainkaan plussaa, ainoastaan melkein, mutta lämpöjen mukaan olen kuitenkin ovuloinut.

Joku testifirma kai suosittelee testaamista kahdesti päivässä, koska joillakin saattaa lh huippu mennä nopeastikkin ohi. toisillahan se voi kestää kauemminkin, mutta tikutushan on kuitenkin turhaa, kun tikkuun on yksikin plussa saatu.

Onnea matkaan!

Vierailija
5/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota näistä nyt sit selvää. Oireiden perusteella kuitenkin veikkaisin, et tänään ois se ovis kun limoja ei enää tuu. Mahaa tosin nippaili jo toissapäivänä. Tänään voisin melkein sanoa, et viiva oli vahvempi kuin toissapäivänä. Mut viiva ikäänkuin haihtui alhaalta vähäsen. Molemmat viivat ihan samanväriset. Onko kellään kokemusta tälläisestä tuloksesta, missä viiva hieman vaihtuu, mut väri kuitenkin ihan sama molemmissa viivoissa. Onko tää nyt siis ovisplussa. Alkaa jo hermot mennä näiden testien kaa, kun nää ei oo niin selkeitä kun kuvittelin niiden olevan.

Shannon