---HELMENKALASTAJAT VIIKOLLA 25---
Kommentit (81)
Jos vuoto ei oo lisääntymään päin, vois tuo olla harmitonta. Itselläni on ollut alkuraskauden km vkolla 6+jotain. Vaikka vaan pari viikkoa ehdittiin iloita, oli tilanne tosi ikävä.
Kaavintaa ei tarvittu, seurasivat vaan verikokein hormonin laskua. Ja sitten tulinkin pian uudelleen raskaaksi. Aika monet tuntuvat tulevan pian uudelleen raskaaksi. Joten jos sulla ei nyt onnistu, maalismussukka on sitten sua varten.
Mutta jos tosiaan peli ei vielä olekaan menetetty? Voimia!
Poco ja muutkin. Herranjestas! Testailkaa! Täällä kuolee jännitykseen =).
AnniHelen@
Kiitos kannustavista puheista, mutta kyllä luulen, että se loppuu kyllä nyt tähän. Vuoto ei ole vielä kovinkaan runsasta, mutta alavatsaa kramppaa, selkää särkee ja r-testi näytti enää ihan hailakkaa viivaa. En ole lääkärillä käynyt, enkä näe oikeastaan tarvetakaan tällä hetkellä.
Annlinn: Piti vielä sinulle sanoa, että sinulla on kyllä ihania lapsia, kun olivat iloinneet Ada-vauvasta. Toivota heille mukavaa kesää! Ja oikein ihanaa odotusaikaa sinulle :)
Taidan siirtyä taka-alalle ja mahdollisesti myöhemmin siirtyä maalismussukoihin. Kiitos teille kaikille, olette ihania ihmisiä!
Ida
Vuoto alkoi täälläkin vatsakipujen seurauksena. eli se siitä.
niin paha mieli on. Tuntuu et mus on jotai vikaa. Viimeksi km 03/07 rv 6+4, ja nyt tää :' (
murtunut Mariia
Voi kuinka ikävää, halaus sinullekin. Kyllä me vielä molemmat täältä noustaan.
kylläpä nyt tänään tulee surullista viestiä..voimahaluas sinullekkin ja onnea ja tarmoa uuteen yritykseen. Mariia ja Ida, kyllä te ne maalismussukat saatte, uskokaa mua!
itse täällä istun kupla otsassa ja hulluksi tulossa, tää virtsanpidätys ei oo ihan mun juttu ;) Tunti pitäis viel jaksaa, tuskin onnistun olemaan, mä teen tänään sen kaapista löytämäni mammaksin testin ja sitten perjantaina clearbluen, jos nyt tarvetta ilmenee..mulla kun ei oo kuitenkaan oo sisimmissään sellanen olo et plussa pamahtais, jos noi lämmöt ei ois korkeella, ni en edes testailis..mietteet menee laidasta laitaan niinkuin huomaatte ;) nytpä vaan pitää keksiä tekemistä vielä tunniksi...heips taas, palaan kertomaan mammaksin tuloksen...
poco
Jippii, en voi uskoa tätä, mutta näin ainakin toi mammaksi sanoo, haamuviiva pamahti siihen heti ja viiden minsan kuluttua oli aivan oikea viiva (tosin haaleampi kuin testiviiva, mutta kirkkaasti nähtävä), soitin jo ukkokullallekkin ja se oli aivan ihmeissään, sanoin sille että hani, me ollaan raskaana, ni se huus et mitä sanoit en kuullut...ja sit toistettuani, alko nauraa..toivottavasti ilosta..no se on tulossa kotiin, varmistamaan testituloksen..toivottavasti tää nyt on sitä..teen sen clearbluen vielä aamupissasta joko huomen tai perjantaina..
Kyllä tää jussi on meidän hedelmöittymisessä taianomainen..kuopus sai alkunsa jussina ja nyt sitten plussa..aah, tätä tunnetta oonkin jo odotellu piiitkäään aikaa..
Ja nyt haluun kaikki loputkin piinailijat mukaan +++++ o-puolelle, plussapuhuri...puuuhhh..
poco-kananlihalla
vuodon alkamisesta=( Mä en ymmärrä miksi joillekkin annetaan vastoinkäymisiä toinen toisensa perään. Toivon kuitenkin että teilläkin seuraava vauvansiemen jaksaisi loppuun saakka!!
Ja Pocolle valtaisat onnittelut plussasta!!!!!!!=)
Mitäs mä sanoin et plussan pissit tikkuun;)
Pakko oli pikaiseti tulla vielä käymään=)
Nyt poistun juhannusjärjestelyihin ja huomenna reissuun=D
p02p06 5+2
ja tsemppiä seuraavaan kiertoon!
Pocolle onnittelut, sulla olikin kyl niin vahvat nuo oireet, ettei sieltä muuta voinut odottaakaan! Nyt vaan paljon tarrasukkia ja ihanaa odotusaikaa.
Mulla taitaa olla taas peli menetty. Lämmöt oli viel aamulla yli 37 mutta nyt jo alle, joten veikkaan tädin saapuvan huomenna. Ottaa kyl päähän kun nää kierrot on nykyään aina yli 30pvää. Mut ei auta itku markkinoilla, tähän kun on jo tottunut...Kaipa se on perjantaina silti testattava että voi juoda pari siideriä hyvällä omatunnolla.
Muille vielä piinaajille paljon ++++-säteitä, kyllä teistä vielä jokunen muukin lähtee Pocon kanssa odotuspuolelle!!
CalZal kp31/28-33
voi vitsi, mitä sattui teille! Kyllä surettaa; tekis mieli sanoa kuitenkin, että jos se olis harmitonta vuotoa! Pidetään varovaista toivoa yllä..
Poco, sinulle onnittelut! Ihanaa!
Nyt joudun lopettaa,
sinuvi
Itkut on itketty, vuoto jatkunut, ja menkkakivut alkaneet oikein kunnolla. Ei tässä jäänyt mitään arvailujen varaan, ehkä ilman kipuja voisi jäädä, mutta burana 800mg on jo nautittu tuskaan.
Kiitos kaikille lohdutuksesta, ja kiitos ihanasta palstaseurasta. Toivotan kaikille plussanneille onnellista odotusaikaa ja tarrasukkia vauvalle.
Itse taidan pitää hetken (jos maltan ;)) taukoa palstailusta, ja jos vielä jaksan, siirryn maalismussukoihin. Ida, siellä nähdään.
Varmaan käyn kyl välillä lukemassa juttujanne, oli niin mukavaa seuraa.
Lämmintä ja Ihanaa Juhannusta kaikille,
Mariia kp1/31 yk4
pahoittelut! Tuu sitten maaliskuisiin, kun jaksat. Voimia sulle.
Poco!!! Jeee! Onnea kovasti. Yk 4 oli sulle suotuisa, jospa mullekin!
CalZal: Eikös se niin mee, että siihen saakka on toivoa, ennenkuin täti kurvaa paikalle.
AnniHelen@
Nyt on (vain) hieman rauhoituttu, töihinlähtö illalla odottaa, voi sitä mun työkaveriparkaa joka joutuu viettää mun kanssa yönsä, oon aivan omissa maailmoissa, vastailin äsken pojallekkin aivan mitä sattuu, sainpa nopeaa kommenttia hullusta vastauksestani ;)
Teen testin (sen clearbluen) siis huomenna iltapäivällä kunhan heräilen, " odotusnimikin" saatiin miehen kanssa " salaa" pähkäiltyä, mutta sen aika on sitten myöhemmin. Yritän huomenna herätä sen verran ajoissa yövuoron jälkeen että saisin soitettua sinne polille sitä varhaisuä-aikaa, sen ovat sentään mulle luvanneet rv 6-7..voi jessus että on kiva olo, mutta jostain se pessimistikin kaivautuu esiin, matka on vielä pitkä...
Mutta, tosiaan haluan (ja aika usein saan elämässä tahtoni läpi ;) ) kaikki loput piinailevat plussajoukkoon ja sit siirrytään kaikki rymisten o-puolelle, vai mitä?? Enhän mä nyt yksin sinne voi lähtee..JUSSIPLUSSIA lisää ++++++
poco rv 4+5? (mä en oikein enää ymmärrä noita laskureita...)
Täällä taas keikutaan, tuhrua tulee ehkä kerran pyyhkiessä ja sitten ei mitään. Tuhrua ja tuhrua semmosia ruskeita viiruja vain mut kuitenkin. Menkkakipuja on runsaasti ja selkää jomottaa silti se vuoto ei vain ala :E Kohtuakin vihloo... saas nähdä taas, alkais jo niin pääsis aloittelemaan uutta kiertoa.
Lastwish kp34-33-?
Idalle ja Marialle pahoittelut ja voimahaleja.
Pocolle onnea! Mukavaa, että jollain meistä tärppäsi. Ihanaa odotusaikaa sinulle!
Tänä aamuna testi antoi negan. Toivo eli kuitenkin vielä, kun tätiä ei näkynyt. Mutta äsken töistä lähtiessä alkoi vuoto ja nyt on alkanu myös kovat menkkakivut. Enää ei turhia toiveita. Harmittaa vaan.
Hilla- kp1
Pocolle valtavat onnittelut! Ihana uutinen! IDA JA MARIIA halaukset ja pahoittelut teille molemmille. Mulle kävi samoin viime kierrosta joten tiedän miten kamalaa se on. Tsemppiä. HILLALLE pahoittelut menkoista. LASTWISH, onko aihetta testailuun? Josko olisi vain alkuraskauden tuhrua? ON: Ei uutta. Vuoto about loppunut ja treenit aloitettu.. :) Eli maalisvauvaa kovasti jo yritetään. Pitäisi siis vaihtaa jo pinoa.
Ensiksi, ISOT ONNITTELUT Pocolle ja paljon vauvaliimaa mukaan!
Toiseksi, pahoittelut ja lämmin halaus Idalle ja Mariia83:lle tapahtuneen johdosta. On se vaan niin väärin, että ensin annetaan ja sitten otetaan pois. Ei voi ymmärtää...
(.) Tein sitten tänään jo testin kun ollaan menossa miehen kanssa juhannusostoksille. No, PUHDAS negahan sieltä tulla pätkähti tikkuun. Eli tämä tietää nyt sitä, että lähden täältä maaliskuisiin ja ilmoittaudun sinne kun täti on mut viimein löytänyt. En ole kauhean pettynyt kun olen sitä negaa koko viikon jo odotellut, joten fiilikset on aika ok. Ei tässä nyt auta kun koota itsensä uudelleen siihen viidenteen yrityskiertoon ja toivoa sitä maaliskuun mussukkaa meille.
Parempaa plussaonnea muille jäljellä oleville!!!
Pikkupapu kp 28/28-29 ja yk 4
ONNEA, ONNEA Poco, mä tiesin että sä plussaat.
CalZal ja Laswish peukkuja teille että plussaa tulis eikä täti kurvais paikalle.
Ida, Mariia83, ja Hilla: musta tuntuu niin pahalta teidän kaikkien puolesta, että itkua täällä väännän. Kyllä teille ne maalismussukat varmasti suodaan. Halausia kaikille teille!
ja Ida me tiedetään täällä että Ida saa vielä sen Ada-vauvan, kun ne vaan kuuluu yhteen sanoo mun tyttö. Mun pojat taas valaisee mua miten niitä vauvoja oikein tehdään ja supina on sen tasoista etten halua edes kuulla niiden juttuja. Mutta kaikilta mun lapsilta voimahaleja oikein roppakaupalla.
Paaru: Tuntuu niin haikeelta kun kaikkia en saannut mukaan tonne odotus -puolelle. Oikeassa olet, helmenkalastus taitaa olla tässä ja uusin ++++tuulin maaliskuisiin.
Joku kyseli (en nyt muista nimeä) mistä johtuu kohdallani raskausmyrkytys? ei sitä oikein tiedetä lisäksi on monta eri vaikeusastetta on sellaista joka tulee ensisynnyttäjille ja sitten tämä mun joka tuli kun viidettä odotin, mulla se vaan puhkee tosi rajuna eli ensimmäinen päivä kun on valkuaista virtsassa ja paineet korkealla en enään pääse muutamien tuntien päästä sängystä ylös ja sektio on ainoa ratkaisu. Tuolta keskospalstalta voi lukea lisää miten joillakin vauva joutuu syntymään viikoilla 25-28 kun raskausmyrkytys on aivan kauhea eli olen tosi onnellisessa asemassa kun mulla se ei ole puhjennut niin aikaisin.
Musta tuntuu kauheelta jättää osa ja siirtyä tonne Odotus -puolelle, olen vaan kiintynyt niin tähän porukkaan.
Kaikille oikein hyvää juhannusta!
Annlinn ja lapset +masuvauva
niin, mulla oli liuskatestejä kaapissa, ja illalla sitten " kokeilin" .
Eipä ei se mitään plussaa näyttänyt. En edes kyllä tiedä kuinka herkkiä nuo testit on, Kun puhutaan jotai 10 ja sitten 50 jotai, niin kumpi on parempi kertomaan raskauden jo alkuvaiheessa, vaikkei menkkojen vielä kuuluis alkaakaan? Vähän sekava kysymys, mutta kysympä kumminkin:)
Sitten ostin varuilta sen predictorin kaappiin, et jos täti ei tule niin...sitten vaikka alkuviikosta käytän sen..
Eli se eilinen testi oli se mun jussitesti..
Ja kun en tiedä raskaana olevani.. otan kyllä punaviiniä viikonloppuna..kohtuudella.
CalZal ja Laswish- me taidetaan olla viimeiset jännääjät! Toivottavasti romautetaan kaikki kesäkuun plussat!++++++++++++tuulia kaikille, meille ja muille:)
Ihanaa juhannusta! Te plussanneet, muistakaa nauttia, jos olo on kehno ja pahoinvointi pukkaa.. se on nii kaivattu olotila:)
t.sinuvi
Sinun ja lastesi viesti sai ihan silmät kyyneliin, siis hyviin kyyneliin. Kiitos teille. Ja kaikkea onnea masuasukillesi, käyn varmasti vakoilemassa odotuksesi etenemistä välillä o-puolella. Toivon todella, että pääsen mukaan seuraavaan porukkaan.
Kaikkea hyvää kaikille helmikuun kuumeilijoille ja paljon plussia!
Ida
Ida, eiiii. Mul tuli niin pahamieli. Onks vuoto jatkunut? Mee käymää naistenpolil päivystyksessä, niin näät mikä on tilanne. Tuntuu niin pahalta. Keskenmenon kokeneena tiedän tuskan. Oon sun tukena täällä täysillä. Halaus!
Poco, nyt rohkeasti testamaan, varma +plussa+ sulle pärähtää, pidän peukkuja.
Calzal, koska ajattelit testaa? Tsemppiä siihen.++++
Lastwish, kyllä se plussa voi sinulla olla, kun testaat uudestaan toisella testillä. Oireet lupaavia, ja tuhrukin voi olla asiaan kuuluvaa.
Hilla, joko testasit? +++ :)
Annlinn, tietämättömänä kyselen, mistä raskausmyrkytys mahdollisuutesi johtuu? Jokin erityinen syy?
Tein jälleen apteekin testin, herkkyys 20 mIU (eilinen testi myös samalla herkkyydellä). 10 min sisällä tuli jälleen hailakka viiva, ja nyt myöhemmin kun testiä kattoo, haalean haalea viiva näkyy. Eli kai se sit plussa on, kun kolme eri testiä niin jo näyttää. Onhan se viiva vahventunut ihan vähän koko aika, mut Clearblue odottaa vielä kaapissa. Teen sen viimeistään la aamuna. Ihmettelen vaan miksi viivat ei muutu selkeiksi ja tulevat näkyviin vasta noin 5-10 min päästä?? Etovaa oloa ollut koko aika ja mahaa nippaillut aika kovaa. Tänään ollut toispuoleisia alavatsa vihlasuja (saman tyylisiä kun juostessa vatsaa vihloo). Onkohan normaalia? pliis auttakaa, jos tiedätte.
Ja vatsatautikin on hellittänyt vähän, mutta saikulla ollaan vielä.
Mariia kp32 dpo14 tai sitten 4+0