Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

---HELMENKALASTAJAT VIIKOLLA 25---

18.06.2007 |

Uusi pino - uudet plussat:) Ja muut kujeet.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin huomannut, ettei sua ole näkynyt. Pikapikaa kone kuntoon, että pääset kunnolla taas mukaan! Pahoittelut tädistä. Maalismussukkaa sitten vaan nappaamaan!

Ja Annlinn, voi kun saisin pikapuoliin herätä pahaan oloon =). Tosi kiva, kun jaksat vielä tsempata meitä muita.

Käykäähän plussanneet joskus myöhemminkin kertomassa kuulumisianne!

AnniHelen@ kp 14

Vierailija
22/81 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas teitä paljon piinailemassa. Voi kun toivon teille kaikille plussia!

Ja KIITOS kaikille onnitteluista! Ihanaa huomata kuinka paljon on ihan vieraita ihmisiä aidosti onnellisia toisen raskaudesta.

Annlinn: Enpä ole vielä tehnyt päätöstä töiden suhteen. Nyt olin juuri töissä ja tultiin maahan todella kovaa, siis isolla rysähdyksellä vähän huonossa säässä ja kyllä se pisti miettimään noita riskejä raskaudelle. No olen menossa to lääkäriin keskustelemaan jatkokuvioista. Ja opiskelu koulutuslentoineen kestää keskimäärin vähän päälle kaksi kuukautta. Onkohan se Missy Mom sama liike mikä on siellä kampin keskuksessa aika ylhäällä. Siellä ainakin on aivan ihania äitiysvaatteita. Tekisi jo mieli lähteä shoppailemaan, mutta kaipa tuota vauvamasua saa vielä odottaa..

Anteeksi en ehdi taaskaan kommentoimaan muita juttuja, mutta palaan paremmalla ajalla.

Plussia kaikille ja paljon!

Ida 4+6 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu :). Ja tsemppiä piinailijoille!

Tämä kierto on tuntunut jotenkin niin loputtoman pitkältä, mutta niinpä vain äsken laskin kiertopäiviä, ja tänään onkin jo kp24. Ja heti perään alkoikin tuhruttelu, joten eiköhän se täti huomenna kurvaa paikalle. Mie matkaan tästä nyt sitten siis maaliskuisiin. Olen todella tyytyväinen, ettei tuhruttelu alkanut tällä kertaa tuon aikaisemmin, jsokus nimittäin se on alkanut jo kp 18. Joten hyvillä mielein siis jatketaan matkaa, ja saapahan juhannuksena hyvällä mielellä nauttia muutamat siiderit :).

Parempaa plussaonnea teille muille!

Liisuliini kp 24/21-25

Vierailija
24/81 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan vielä saikulla. Sorruin sitten hetken mielijohteesta ja kävin äsken ostaa halvimman ei herkän apteekin oman testin. Ja sain jälleen hailakan haamun. Tulin 10 min sisällä näkyviin. Eikä tarvii tihrustaa kuten mammaksin herkkää testiä. En kyl tiedä onko se vaan viivanpaikka, värillä vai ilman, tai vauvahaamu. Joten vielä ei saa iloita. Torstaina uusi testi alkuperäisen suunnitelman mukaan :)

Ainii, Annlinn, olen rohkaistunut harrastuksesi johdosta ja kävin viime viikolla ostaa vauvalle vaatteita ensimmäistä kertaa. Taikauskoisena toivon sen tuovan onnea. Olen muutenkin päättänyt iloita, jos nyt raskaudun, enkä murehdi ollenkaan mahdollista keskenmenoa tai muuta pahaa. Nautin ja olen onnellinen täysillä.

Lastwish, mammaksin testejä itsekin ihmettelen, kun sain ekan haamun tässä kierrossa jo kp 19. Mikä on tilanteesi nyt? Onko vuoto lisääntynyt?

Paarulle pahoittelut tädistä, ja onnea uuteen kiertoon.

Liisuliinille ei vielä tätipahoitteluja, jos tuhru loppuisikin. Pidän peukkuja.

AnniHelen@, onnittelut oviksen bongaamisesta, toivottavasti saat oman maalismussukan! Kiva kun käyt kertomassa kuulumisia.

Hilla, toivon sinulle niin plussaa!! ja onnea testaukseen.

Sinuvi, koska ajattelit testaa?

Mariia kp31/28-34, dpo13

Vierailija
25/81 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivota pitäis, laiskottaa, joten nythän on sitten aikaa tänne kirjoitella :)

Mariia 83: Onnittelut haamusta, toivotaan että viiva vahvistuu bdbd

Pikkupapu, lastwish, hilla ja muutkin negan yllättämät, toivotaan vielä plussaa, ei missään nimessä kiervestä vielä lentoon, pitäkäähän kirves kainaloisena vielä, piinailu on tuskaa..tiedetään..rauhaa kaikille!

Sinuvi, koskas ajattelit testailla? Testasitko/bongasitko ovista, siitähän vois saada jonkinnäkösen käsityksen koska ois hyvä aika testailuun.. bdbd ;)

Annlinn, oot ihana kun niin elät mukana. Itse oon kova näkemään pikkutarkkoja ja vauhdikkaita sekounia, joten tiedän kuinka ne " kummittelee" pitkin päivää, mulla se vaan valitettavasti ei kuulu vain raskausaikaan, etenkin jos nukun myöhään tai päikkäreillä niin johan lähtee... ;) Kiva kun sait uuden ultra-ajan, hyvin se menee, oo huoleti :)

p02p06, kiva kun käyt tutkailemassa tän puolen kuulumisia, sain muuten lisätsemiä tosta sun lämpökäyrästä, mullahan oli sunnuntaina lämmönpudotus 37,0-> 36,8c, katselin että sulla oli myös ollu pientä vaihtelua käyrässä, nythän lämmöt on taas ollu sen 37-37,2c

Ida, oliko sulla " päivät täynnä kun testasit? Mitäs oireita sulla olikaan? Testasitko clearbluella? (sori, surkee muisti..)

Ja kaikille tädin jyräämille voimahalaus ja suuret tärppionnet maalismussukoihin :)

Ja ON: ei tätiä??!! Lämmöt aamulla 37c, ois pitänyt siis käsittääkseni jo eilen laskee sen puolisen astetta, ei alavatsassa mitään tunnettam eilen ja tänään aamulla lievät repäsykivut tuolta nivusten puolelta ylösnoustessa ja oireitahan on muitakin (kuviteltuja?) : kahvi närästi (molemmissa raskauksissa ollut todellinen vaiva), väsyttää/laiskottaa (yleensä täti tuo siivousinnon), palelu jotenkin nyt tasaantunut, samoin tissikipu, vain nännit arat, ei kyllä mun mielestä mitenkään tummuneet ;) Mutta, mutta..mä en uskalla testata, siis suorastaan panikoin..en vaan halua nähdä negaa siinä tikussa ja hajota, vaikka pakkohan mun on testata ennen jussia, meille on tulossa vieraita enkä ole yleensä ihan vesilinjalla ollut, enkä siis viitsis kärvistellä, jos ei oo mitään positiivista syytä olla juomatta :) Joten antakaahan vahvuutta tännepäin likat, jotta uskallan sen testin lopulta avata..nythän sen herkän clearbluen sais jo tehdä vaikka pväpissasta, kun kp:t täynnä..mut arghh, jos se täti vaan kiusaa ja on tahallaan myöhässä..vielähän sillä on puol päivää armonaikaa :) Eipä auta kuin piinailla, torstaina oon nyt päättänyt sen testin tehdä, jos tarvetta ja toivottavasti myös luonteenlujuutta asiaan löytyy...

++++puhuri kaikille piinailijoille..puuhhh...

-poco kp33/32 dpo14 yk4-

Vierailija
26/81 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paarulle pahoittelut tädistä ja parempaa innea tähän kiertoon, ++++tuulia!!!

Poco, sä olet taatusti seuraava plussaaja. Lämmöt on kyllä sellaiset ja muut oireet päälle;)

Mariialle varovaiset onnittelut haamusta, toivotaan että viiva nyt vahvistuu kunnon plussaksi ja pääset helmivauvan odtuksesta nauttimaan=)

Toivottavasti Lisuliinin tuhru olisikin jostain muusta johtuvaa kuin tädin tulosta!!

Annlinn, en ole tehnyt hankintoja vielä. On niin aikaista etten uskalla, ehkä sitten niskapoimun ja rakenneultran jälkeen=)

Jahas ja mentävä on taas...

p02p06 5+1

Vierailija
27/81 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paaru: Ihanaa kuulla sustakin. Mietinkin mitä teille kuuluu.

AnniHelen@: Mulla on kauhea tottunminen tähän kuvotuksen kestoon kun en yhtään muista edellisistä raskauksista mikä auttoi ja mikä pahensi eli kävin tässä leipomosta hakemassa: 2vadelmaleivosta,2mansikkaleivosta,2suklaaleivosta,2mozzarellapiirakanpalaa,2kinkkipiirakanpalaa. Torilta löysin kilon herneitä, puolikiloa mansikoita ja puolikiloa kirsikoita ja nyt olen koko päivän syljeskellyt kattoon ja syönnyt ja syönnyt ja olo on niin kauan hyvä kun syö kokoajan, mä oon tyttäreni kanssa kahdestaan kotona eli meillä on oikeat herkkupidot ja leffoja vaan on katseltu koko päivä eli kyllä tästä kuvotuksesta on hyötyäkin.

Ida: Mä ajattelin juuri tänään käydä siellä kampin äitiysvaateliikkeessä mutta toi kuvotus oli sen verran hallitsevaa joten olen maannut vaan sohvalla. Millä viikoilla sun täytyy alkaa käyttää äitiysvaatteita. Mulla on joka raskaudesta vaan muuttunu aiemmas ja aiemmas kun noi vatsalihakset on niin monta kertaa venyneet että se pömppömaha paisuu ja paisuu. Nyt muutamat mun farkut painaa niin alavatsaa että se tuntuu tosi keljulta eli kyllä kahdenviikon sisällä täytyy siirtyä mukavimpiin vaatteisiin.

Liisuliini:Mä vielä peukutan sulle +++++ eihän se tuhru vielä mitään meinaa ja voi olla aivan normaalia raskauden alussa.

Mariia83: Nyt kuule testaamaan clearblue-testillä ja pieni neuvo pissaa kertakäyttömukiin ja uita siellä sitä testitikkua noin 5-10sekunttia että sen väri vaihtuu, niin saat aivan varmasti varman tuloksen. ++++tuulia sinne ++++tuomaan.

Poco: mä käyn aivan VILLINÄ täällä. Nyt Rouva on hyvä ja testailee mä peukutan ++++sullekin aivan hirveesti, kauheeta pitää toisia noin jännityksessä, kyllä sulla on hyvät hermot.

p02p06: kyllä kaikki varmasti menee hyvin niissä ultrissa, musta tuntuu samalta varsinkin kun tietoa on niin paljon kertynyt vuosien varrelta, mutta olen niin innossani tästä vauvasta että työnnän ikävät asiat taka-alalle.

Taidanpa tässä juoda vähän tuoremehuja, mä oon aivan hulluina (Stockmannin omenatuoremehuun) niitä pulloja mä kotiin kannan aivan litra tolkulla.

Testailkaa ja +++++uutisia tulemaan kiireän vilkkaa

Annlinn

Vierailija
28/81 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vain nopeasti ja lyhyesti että muutama taisi olla jotka suunnitteli testiä juhannukseksi? Mariia, Hilla, menikö oikein, minä liityn joukkoon, vaikk en varma olekaan oviksen ajankohdasta. Tikulla en onnistunut sitä paikantamaan, mutta vähän -siis vähän vain, oli oireitä, pientä nippailua, joten ajattelin että silloin se oli:) Joten jussina siis.

Palataan uudelleen,

sinuvi, kp 26

Vierailija
29/81 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs nyt tuntuu että aika matelee. Väsyttää ihan kamalasti, mut johtuu suurimmaks osaks kyl siitä että mulla on pari aamuvuoroa tässä ja kello soi jo 4.15...

Ei tätiä näy, eikä oikein oo tuntemuksiakaan, vielä. Pinna on kireellä koko ajan, just ton väsymyksen takia. Tuijottelee vaan kelloa että koska " saa" mennä nukkuu.

Luin kyllä kaikki uudet viestit, mutta ei jääny enää mitään mieleen, sorry kaikille mutta mä yleensä tsempitän siinä kun noita kirjoituksia luen =)

Nyt kahvin keittoon jotta hetken jaksais vielä hereillä olla...

Juhannusaattoa odotellen

CalZal kp30/28-33

Vierailija
30/81 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas, omaa napaa:

Tuhru ei ole lisääntynyt, ja se on ruskeaa ei punaista tuoretta verta. Omituista siinä on se että seassa on myös aivan kuin ovislimaakin??? Mä en oikeasti ota enää selkoa yhtään mistään, mennään vaan eteenpäin ;) Testaan jussina edelleen jos ei kunnon vuoto ala. Kohtua nippailee keskeltä ja on hiukka huono olokin (saattaa johtua myös alkavista menkoista) Väsyttää (voi johtua vain silkasta väsymyksestä) Mä en enää usko mihinkään oireisiin ennen kun olen vahvan plussan saanut. Kyyniseksi tässä vain on tullut :)

Lastwish kp35 yk 5? en muista edes enää x)

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
31/81 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paaru: kiva kuulla sinusta. Ikävä kuulla tädistä :( ja tsempitystä kovasti maaliskuisiin.

Mariia83: Voi, kun se haamu vahvistuisi jo!! Vielä on toivoa, kun tätiä ei näy.

Poco: Ollaan samassa veneessä. Täällä myös vaikeuksia tarttua testiin. En halua nähdä sitä negaa. Peukutuksia ja navakkaa plussatuulta sinne suuntaan!

Pikkupapu: Malttia piinailuun ja tärppionnea juhannustestiin!

Lastwish: Toivottavasti täti kurvaa ohi. Mukavia piinahetkiä :)

Sinuvi: Rauhaa piinailuun. Kiva, kun aloitit gallupin. Mukavaa luettavaa/opittavaa ensimmäisestä haaveilevallekin. Juu, testihetki koittaa tässä lähitulevaisuudessa(ke-to?) (;

AnniHelen@: Aktiivista ovisaikaa;)

Ida: Onko alkanut ilmaantua lisäoireita?

Annlinn: Ihana syöpöttelypäivä teillä. Parempia vointeja!

CalZal: Plussatuulia sullekin tooosi paljon.

).( Omien laskujen mukaan täti olis myöhässä. Eilen illalla olisi pitänyt alkaa tuhruttelu ja tänään olisi hanat jo täysillä auki. Testi on taas reservissä vessan kaapissa. Nyt vaan mietityttää kuinka tarkkaan osaan laskea kiertoni..

Hilla- kp27/27

Vierailija
32/81 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nyt sitten se testing, testing..päivä aikaistuu jo huomiseen, tai sitten testaan vasta aattona niinkuin muutkin, täällähän oli useempikin jussitestailija :) Mulle tuli meinaan nyt illalla soitto että teenkö pari yövuoroa (eräs työpaikallani on sopivasti sairaana aina! jos juhlapyhinä on työvuoroja :/) joten siis mä oon nyt oikeestaan pakotettu testailee aamulla, muuten tuun hulluksi yöt duunissa kun ravaan veskissä ja tutkailen jos vähän nippailis jostain..Mutta siis suunnitelma muuttunut, saa nähdä löytyykö testaukseen myös aamulla kanttia.. Kiitos siskot tsemeistä, ootte ihania :)

Kaikille ++++säteet ja hyvää yötä, väsy alkaa jo painaa ;)

-poco-

Vierailija
33/81 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Mariia, saako jo onnitella?

Hilla, CalZal, Sinuvi... Oliko muita? Napatkaa ne Helmet!!!!

Liisuliini: Jos se täti nyt saapuu, nähdään maaliskuisissa!

AnniHelena kp15/22-32 dpo2 yk4

Vierailija
34/81 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy verta täällä ei :D nyt ei tuu mitään ihan on kuivaa. Vatsaa kramppaa niinkuin menkkojen ekana päivänä, nipistelee. Saa nähdä sitten miten käy...jos vaan odottelisin että ne menkat alkaa. Näillä tuntemuksilla ne kyllä pian tänne kurvaa ja sit sais olla ämpäri alla :E

Lastwish kp 34-33-?

En usko tämän pitävän paikkaansa mutta laitetaan kuitenkin:

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
35/81 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ++++++aalto tänne hyökkää. Mä pidän peukkuja aivan kaikille ja pistäkää heti viestiä tänne kun olette testailleet.

Mä kävin eilen illasta sittenkin ostamassa kahdet äitiyshousut, ai miten ihanilta ne tuntuukaan tosta alavatsan kohdalta. Voi miten ihaniks kaikki äitiysvaatteet on muuttuneet kuuden vuoden aikana ja yllätys oli suuri kun löytyi vielä aivan kohtuuhintaisia vaatteita. Kootkin oli oikea positiivinen yllätys kun mahtui 38 tai 29 tuumaset housut en kai sittenkään ole liikaa lihonnut, vaikka tässä sorrunkin herkuttelemaan.

Mä kirjoittelen lisää kun olen saanut asunnon siivottua, eilinen päivä kun meni laiskotellessa.

Annlinn

Vierailija
36/81 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verinen vuoto alkoi aamuyöstä töissä. Keskenmenon ennenkin kokeneena olo on luovuttanut, lohduton ja toivoton. Parempaa onnea teille muille.

Ida

Vierailija
37/81 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuri voimahalaus täältä ja onnea uuteen yritykseen sitten kun sen aika tulee. Onko vuoto niin runsasta ettei arvailujen väliin voi jäädä? Voi ei, mulla on tosi paha mieli sun puolesta :(

Omia uutisia ei ole..en saanut testattua koska meidän uteliaat marakatit päätti kerran kesässä just tänä aamuna herätä mun kanssa samaan aikaan aikaisin, joten se siitä testausrauhasta..aamulämpö oli huimat 37,2c, joten se antaa luottoa plussaan, mutta eilen illalla oli ihmelliset tuntemukset alavatsalla, ei menkkakipua, vaan niinkuin pieniä viiltoja tunnin ajan, se melkein sai mut luovuttamaan, mutta tosiaan toi aamulämpö nostatti mielialaa :) Joten siis testailu siirtyy taas päivällä etiäppäin..Mua vaan pelottaa se hiivatin kysta epäily, niitten mielettömien oviskipujen vuoksi, nyt sitten pähkäilin et jos se samperi aiheuttaa mulle kierron pidentymisenkin..no se selviää vaan testaamalla..ja mitään vuota ei tuu, ei valkkaria eikä tuhrua, aika kuivaa, onkohan sekään jees...?

Hei, muuten te jotka ootte testannut herkällä clearbluella, antaako se plussan vaikka ei ois pidättänytkään virts. 4 tuntia, siis kun mulla on jo päivät " yli" ? Mietin vaan että kannattaako testiä tuhlata nyt iltapvällä vai odottelenko huomiseen..? Viisaat siskot, auttakaahan nyt onnetonta..

++++säteitä kaikille :)

-poco 34/32 dpo15 yk4-

Vierailija
38/81 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...onko vuoto niin runsasta että se ei vois olla vaan alkuraskauteen kuuluvaa? Musta tuntuu tosi pahalta puolestasi etten voi edes sanoin sitä kuvata, täältä olen myös lukenut niitä onnistumistarinoita siitä miten runsaskaan vuoto ei ole johtanut keskenmenoon ja toivonkin toivoa sinulle Ida. Älä lannistu! Me kaikki ollaan sun tukena ja toivotaan voimia ja jaksamista Sinulle.

Annlinn

Vierailija
39/81 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poco: Mulla ainakin clearblue testi toimi kun olin pidättänyt noin kolme tuntia päivällä ja vielä useampi päivä ennen kuin menkkojen olis pitäny alkaa. Eli uskoisin että sen sulla pitäis jo ++++näyttää aivan varmasti on noi sun oireet niin ++++viittaavia.

Sinuvi : vastaan sulle tänne puolelle mitä sä tossa suurperhekuumeilijoiden puolelta multa kyselit, kun en enään jaksa molemmille puolille kirjoitella ja tämä puoli kun on selkeesti aktiivisempi: Mulla on vaarana saada paha raskausmyrkytys kun aikaisemmassa raskaudessa on ollut. Olen kuitenkin hoidoilla päässyt 37 viikon pintaan ettei siinä mielessä mitään vaaraa vauvalle. Nyt aijon koittaa jos magnesium ja asperiin auttaisivat. Viimeeksi osasin varautua raskausmyrkytyksen tuloon kun ultrassa huomattiin viikolla 25 että kohdun verenkierto oli heikko. Eli yksityiseen ultraan kannattaa sijoittaa.

Annlinn

Vierailija
40/81 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan kuitenkin että kyseessä olisi harmiton alkuraskauden vuoto!!!

Poco pitä jännityksessä meitä loppuun saakka vaikka selväähän se on et plussan sä siihen tikkuun pissit!!!=D Kyllä clearblue varmasti näyttää tuossa vaiheessa kiertoa ihan päiväpisustakin, niinhän ohjeessakin sanotaan et mikäli testailee ennenkuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa pitää käyttää aamupissaa mutta muuten testailuajankohdalla ei ole väliä=)

Plussailkaahan kaikki loput sillä välin kun me käydään juhannusreissussa=) Lähdetään huomenna ja palaillaan sunnuntaina ja siksi toivotankin teille kaikille oikein ihanaa ja rentouttavaa juhannusta!!!!!=D

p02p06 ja matkustaja 5+2