G: Miten pian häistä saitte vauvan? vai oliko lapsia jo kun menitte naimisiin?
Kommentit (15)
kolmonen syntyi kuukauden kuluttua häistä, tosin keskosena ;)
järjestystä ajatellakaan.
Mielestäni ensin sitoudutaan yhteiselämään avioitumalla ja sitten on vasta lasten vuoro.
Teimme samaan aikaan päätöksen häistä ja vauvasta :-)
ja naimisiin mennään kun ehditään ( yhdessä ollaan oltu vuodesta -99)
Näin jälkikäteen tuo oli todella hyvä järjestys. Mitä jos mieheni olisikin osoittautunut kykenemättömäksi siittämään lasta minulle. Olisin joutunut eroamaa ja etsimään uuden miehen, aikaa olisi kulunut hukkaan kamalasti.
heti kun halusimme.
En ikinä hankkisi lapsia avioliiton ulkopuolelle... Turvatonta.
Ja toisella puolella maapalloa syntyi.
ja lapsi syntyi 10 kk kuluttua. Ristiäiset pidettiin ekana hääpäivänämme :).
Siksi sekundäärinen lapsettomuus oli aika yllätys. Toista toivottu nyt kolme vuotta, joista kaksi hoitorumbassa. Nyt olen raskaana... :) ja esikoinen reilu viisivuotias.
Vierailija:
Näin jälkikäteen tuo oli todella hyvä järjestys. Mitä jos mieheni olisikin osoittautunut kykenemättömäksi siittämään lasta minulle. Olisin joutunut eroamaa ja etsimään uuden miehen, aikaa olisi kulunut hukkaan kamalasti.
Ai, minä kyllä menin naimisiin mieheni kanssa rakkaudesta enkä sen vuoksi, että hän siittäisi minulle lapsia.
Yhdessä vuodesta 99. Esikoinen synty 2004 pitkän odottamisen jälkeen ja toinen 2006.
Naimisiinmenosta on ollu puhetta, saas nähdä milloin toteutetaan. Vielä ei ole kirkkoa varattu.. ;)
Johdanko tilastoa kenellä pisin aika häistä ensisynnytys?
pillerit jätin pois puoli vuotta häiden jälkeen, mutta esikoinen antoi odottaa itseään...
En halunnut edes yrittää lapsia alle kolmekymppisenä.