Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun käy niin kovin sääliksi kaverin lapsia.

Vierailija
17.06.2007 |

Heillä ei ole mitään turvaa. Tässä muutamia esimerkkejä miten hän toimii. Lapsi juoksee pihalla ja kaatuu, housuihin tulee reikä joten pipikin on varmasti aika iso. Äiti ei lohduta lastaan vaan lyö kämmenellä päähän ja repii hiuksista, sanoo että pihalla ei juosta. Lapsi tekee jotain ei edes niin pahaa niin joutuu loppupäiväksi vessaan istumaan. Jatkuu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan että katselet ja säälit sivusta?

Vierailija
2/9 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitas tehden asialle jotain.. se lapsi saa melko varmaan selkäänsäkin ja tiedä mitä muuta kauheeta siellä tapahtuu.. Nimetön soitto lastensuojeluun.. vaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Huutaa kokoajan. Lapsilla itsetunto varmaan 0, kun kaikki mitä tekevät on väärin, vaikka ovat oikeasti kilttejä lapsia

Vierailija
4/9 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se äiti tajua kun monta kertaa tekee samaa eikä se koskaan auta?

Vierailija
5/9 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kärsikööt kunhan vaan kukaan ei tiedä että olet edes yrittänyt auttaa kauhistelun sijaan?

Vierailija
6/9 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minun tuttavapiirissäni. Minun kaverini kehuvat kilpaa lapsiaan - kuten täällä av:lla - eli voikohan tuo olla edes totta...? Vai kuinka yleistä tuo on?

Vierailija
7/9 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti itsesi ja lapsesi noiden lasten asemaan josko ymmärtäisit että ainoa oikea teko on ilmiantaa tuollaiset paskiaiset.

Vierailija
8/9 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaikka että asunnosta kuuluu ääniä joissa äiti suuttuu ja lasta selvästi sattuu. Ikävä puoli tässä on että jos he eroavat, mies voi vaatia lapsia itselleen..

Vierailija
9/9 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin et voi sanoa ystävällesi että mitä helvettiä hän joka asiasta pahoinpitelee lapsiaan. Ihan järkkyä touhua, soita edes johku sossuun jos et itse saa aikaiseksi puuttua asiaan kun täällä voivotella. Itse en katsoisi yhtään sivusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi