Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku kertoa hyvän meikkipuuterin?

Vierailija
16.06.2007 |

Sellainen, mikä peittäisi, mutta olisi silti ohut ja luonnollinen. Ja ei jättäisi ihoa kiiltäväksi. Kaneboa olen kuullut kehuttavan, mutta niitäin taitaa olla erilaisia...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen tyytyväinen. Parempaa kuin Kanebon - ihana silkkinen koostumus, kestää hyvin. Eikä ole liian peittävä.

Ainoa miinus siitä, että puuterisientä ei voi säilyttää rasiassa, vaan rasia ja sieni pitäisi laittaa sellaiseen onnettomaan kaksilokeroiseen kangaspussukkaan. Käytännössä sieni on erillään, ei jaksa pujotella niitä säilytyspussiin.

Vierailija
2/5 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se ongelma, että iho alkaa hilseilemään tai " vetää ryppyyn" , jos käytän meikkipuuteria. Ei auta, vaikka miten rasvaisi ennen meikkiä..

Olisi kiva löytää " helppo" meikkipuuteri, joka sopii myös kuivalle iholle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 taisi suositella sitä. Käytätkö Sensaita vai jotain muuta mp:a Kanebolta? Ja muistatko paljon se maksoi?

Vierailija
4/5 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jane Iredale meikkipuuteri. Ei hilseile iho. Ei löydy marketeiste mut googlaa. Muutkin kyseisen merkkiset meikit tooosi hyviä.

Vierailija
5/5 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kosteusvoidetta juuri laittanut niin tuo paakkuuntuu ja muuttuu tumamksi voiteen päällä. Mutta muuten tosi hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi