Mikä mua vaivaa? Ihme oireet. Diabetes? Raskaus? Kilpirauhashäiriö? Endometrioosi?
Vauvaa toivottu, nyt yritetty 4kk mut ei mitenkään aktiivisesti. Kierto ollut 32 päivää paitsi nyt toissapvänä alkoi kuukautiset kp23.
Kuukauden ajan ollut tällaisia oireita;
-väsyttää, todella väsynyt olen!
-huono olo, ällöttää
-palelee
-vatsa tuntuu oudolta, painavalta ja mahassa tuntuu muljahtelua, ilmavaivoja?
-himourheilijana en jaksa käydä edes kävelylenkillä kun tuntuu ettei ole voimia!
-pissattaa usein
-Nyt oli sitten hiivatulehduskin, laitoin canesten-napin illalla ja aamulla alkoi kuukautiset...
-tänään kävin kävelylenkillä ja kesken matkaa rupesi sattumaan kylkeen, lonkkaluun kohdalle oikealle puolelle, eteen. tai lonkkaluusta sentti alaspäin. Umpisuoli on leikattu eikä sen jälkeen ole ikinä pistänyt edes juostessa. Nyt pisto oli niin kovaa että piti välillä pysähtyä.
-Lihon vaan vaikka syön vähemmän kuin ennen ja liikun paljon.
Raskaustestiä en ole tehnyt kun kuukautiset on tulleet joten raskauteen en usko. Klamydiaa tai jotain epäilin mutta mies vakuutti ettei ole ollut uskoton ja lupasi lähteä kanssani testeihin. Uskon kyllä häntä. Nyt pelkään kaikenmaailman endometriooseja ja PCO:ta, diabetestä ja kilpirauhashäikkää.... Tosin kilpirauhasarvot on 2 vkoa sitten olleet normaalit mut voihan olla ettei ekassa testissä näy...
Kommentit (22)
Mulla oli alkuraskaudessa niin kauhea väsymys, että nukuin monen tunnin päiväunet joka päivä ekat kolme kuukautta. luulen,että luonto on sen niin tarkoittanut,että nainen tajuaisi kerta kaikkiaan ottaa elämänsä vähän iisimmin raskauden aikana.
Noin kävi mun tutulle! Mutta onnea plussasta!!=)