Lue keskustelun säännöt.
Voiko supistukset olla teravia, kovia VIHLAISUJA perapaahan ja vannemaisesti alavatsaan.. Kestoltaan lyhyita? Rv 41+3 ja tuommoisesta viimeisen tunnin karsineena...
Kommentit (6)
Voiskohan tosiaan olla käynnistynyt... Aina luullut, että kipeät supistukset tulevat niin, että alkavat voimistua ja sitten laantuvat ja kestoltaan olisivat jotain puoli minuuttia.. Nää on tosiaan ihan muutaman sekunnin mittasia, tai no.. vaihtelevat. Kipeä olo kyllä nyt.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse asiassa vähän ennen kuin lapsivesi meni... Sit vasta muuttui " oikeiksi" supistuksiksi.
minulla oli " ne oikeat" supistukset tuommoisia.
supistukset oli semmoisia vihlaisuja ihan loppuun asti.
Olisko synnytys käynnistynyt? :) Onnea matkaan!