Kesäkuisten viikko 41
Aloitanpa uuden pinon tälle viikolle
Kommentit (42)
Tulin vaan sanomaan kaikille heipat ja siirryn seuraavan kuun kuumeilijoihin.
Niin ja onnea plussanneille ja plussatuulia kaikille kesäkuun mahdollisuuksille!!
Pihlajankukka yk 2 kp 2/24-31
Taisi luonto siis järjestää teille sovun neljännestä :) . Toivotaan että kaikki menee hyvin, ainakin alku kuulostaa lupaavalta!
ON: Täällä piinailu jatkuu, kp 31/27-32. Joitain vatsan nipistyksiä on ollut mutta ei kummempaa. Lämmöt ovat EHKÄ vähän koholla, mutta en ole niitä mittaillut ennen ovista, niin en ole varma asiasta. Voi siis käydä kummin tahansa tässä kierrossa. Testiä en aio tehdä kuin aikaisintaan keskiviikkona jos tätiä ei näy, sillä hätähousuna testasin jo yhden negan lauantaina... *nolo*
Tsemppiä kaikille!
t: Piki yk2
Pahoittelut kaikille kesäkuisille, jotka saaneet tädin kylään ja superpaljon onnea Elise!!!
ON: olen siis 99,9% varma, että ei ole tärpännyt...Voisin oikeestaan jo hypätä heinäkuisiin, niin varma olen tädin saapumisesta. Mutta ootellaan nyt loppuviikkoon asti. Oon jo mietiskelly, et pitäiskö tilata ovistestejä ens kiertoon vai mitä sitä tekis. Nopeesti tää aika kyllä vierii; meillä kohta puol vuotta yritystä takana ja nyt oikeestaan päällimmäisenä toiveena, et tulis ees tän vuoden puolella vielä raskaaksi...tai ees vielä jonain päivänä. Välillä epätoivo kyllä valtaa mielen, vaikka tiedän että puol vuotta ei oo pitkä aika tässä projektissa.
Eikun hurjasti tsemppiä kaikille!!!!:)
Neppe kp 21/24-29, yk5
Rizza: Kovasti peukutin puolestasi viime kierrossa ja seurasin FF:stä sun lämpökäyrää. Toivottavasti tästä juhlakierrosta käy tärppi! :) Itse olen ottanut etäisyyttä viimeiset pari kiertoa. Yritys on toki ollut päällä, mutta olen pysynyt pois palstalta. Pari kertaa viikossa olen käynyt täällä kurkkaamassa kuulumisia. Tuntuu niin turhauttavalta pudota kuukausipinosta toiseen.
Tärppionnea kaikille tasapuolisesti ja onnittelut plussanneille!
-Annique, kp 21/24-29, yk 21-
ON: nyt kp 30/30-43. Tätiä ei ole vielä kuulunut. Lauantaina taas testailin, enkä oikein tiedä tuloksesta. Testissä oli niin hailakka ja hentoinen viiva kun tietyssä valossa katsoi. Eli onkohan se nyt haamu? Miehelle kanssa yritin selvittää missä minä viivan näen, mutta hän tyrmäsi ettei siinä mitään näy :( No päätin etten lannistu ja näytän kyllä vielä hänelle kunnon viivat. Loppuviikosta uuden testin paikka ja silloin ollaan toivottavasti jo vähän viisaampia.
Tilasin noita viljatestejä, tulevatkohan kuin nopsaan?
Samaa mietin minäkin, että mikähän on toimitusaika noilla testeillä jos netistä tilaa näin arkena? Vaikka jäisivät sit ensi kiertoa varten edes...
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja muillekin!
ON: kp32/27-32. Huomenna testaan, jos vaikka oliskin jopa aihetta :) . Lämmöt ON koholla, koska kävin eilen jopa saikkua huonon olon takia, "kuumetta" 37.3 astetta... en sitten viitsiny terkkarille sanoa, että se on varmaan VAUVAkuumetta :D
Toivotaan, että tuuli on heittäny tädin Siperiaan asti, ettei se löydä takas meille palstalaisille vielä piiiitkäääään aikaan!
Onnea plussanneille (Elise oli ainakin!)! Tippuneille tsemppiä heinäkuuhun...
Itsekin saatan liittyä piakkoin heinäkuisiin. Tai en ole varma. Piinailu siis käynnissä. Minulla on ollut pientä tuhruilua jo perjantaista lähtien. Eilen olin jo ihan varma et nyt alko menkat mut ei. Rasittavaa tällainen alkaako vai eikö ala. En muista et koskaan aiemmin ois ollu tällaista. Ei voi muuta kuin odottaa et mihin suuntaan tää kääntyy... Hermoja rassaa. Jos menkat ei ala niin aion tehdä testin lauantaina.
Turhautunut Lumiella kp 28/?, yk 3 (oletetusta oviksesta nyt 11 päivää)
Tsemppiä vielä täällä oleville. Täällä myös piina jatkuu, nyt kp 24/26-28 joten jännittää... Viime viikolla olin ihan tuskainen kun oviksen aikoihin mies oli sairaana eikä pupuilu innostanut. Pupuilua oli kp 12 ja 16. Nyt kuitenkin toiveet hieman nousseet. Rintoja on kivistellyt ja alavatsa sen näköinen että olisi turvonnut hieman (tietysti molemmat oireet voivat enteillä menkkojakin...). Uusi hieman kummallinen oire on se, että jos syö vatsan täyteen niin tulee huono olo. Myöskään kahvi ei ole maistunut entiseen malliin. Enemmän näitä oireita on ollut kuin silloin ennen keskenmenoa (rv9) viime keväänä. Silloin vain alavatsan turvotusta. Eli vielä piinaillaan muutama päivä ja alkuviikosta testailen jos täti ei tule. db
Annique: Oi miten ihanaa, että olet käynyt seuraamassa FF:stä käyrääni. Olen vielä tunnollisesti sitä täyttänyt, vaikka välillä se tuntuu aivan turhalta, kun tulosta ei synny.
Meillä on nyt menossa kolmas inseminaatio clomeilla ja tämän jälkeen tehdään vielä yksi pistoksilla. Sen jälkeen kuulemma pitää jo siirtyä koeputkihedelmöitykseen. Jännittää. Pelkään, että yk 30 vaihtuu kohta jo yk 40:ksi. Tuntuu, että kohta kannatttaa jo vaan vaihtaa yrityskuukaudet yritysvuosiksi. Ymmärrän sinua todella hyvin, ainainen kuukausipinosta tippuminen tuntuu todella pahalta. Toivon sinulle sydämeni pohjasta plussaa!!! Olisi jo sinun vuorosi!
Rizza kp 24/30, dpo 8, yk 30
Taisin jo yhden viesti rustata toukokuisten puolelle mutta sieltä tipuin ryminällä pois. Nyt sitten täällä jännäämässä :)
Kierukan poistatin elokuussa, yhden kuukautiset on tullut sen jälkeen ja nyt ei kun odotellaan. Kierrostani ei ole harmainta hajua koska kierukan aikana varsinaisia kuukautisia ei tullut lainkaan.
Nenä on ollut tukossa jo toista viikkoa, erittäin harvinaista minulle. Alavatsaa on myös nippaillut, jopa särkenyt tuon tuostakin. Voi toki olla että vainoharhainen ja toiveikas mieleni kääntää nämä raskausoireksi... niinhän kävi viime kierroksellakin. Mutta ajattelin odottaa viikonlopun yli ja sitten tekaista yhden kaapissa polttelevan testin mikäli kuukautisia ei kuulu. Paljon plussia kaikille!
Pupseli yk2 kp25/?
Tulehan piki kertomaan sitten tulokset, jännittää ihan sinun puolesta!
Tänään taas tein testin aamulla ja kyllä minä siinä viivan taas näin, mutta mies meinasi jo hermostua kun höyryilen joka päivä niiden testien kanssa.
No onneksi ei enää ole kaapissa yhtään testiä, odotan postista saapuvaksi vielä yhtä testiä ja lupaan itselleni etten tee sitä ennen perjantaita.
Tsemppiä kovasti piinailijoille!
Onnea kaikille plussanneille! Monella alkaa olla jännät paikat. :)
Omaa napaa: Mua ihmetyttää toin ovistestit.. Tein siis ekan vahvan plussa kp 10, ja siitä jatkoin johonkin kp14, aina tuli plussa mutta haalempi kuin eka. No, olen nyt sitten yrittänyt saada sen selvän negan, mutta sitä ei vain tule ja kp:t on ko 20?! Onko kyseessä vain viivanpaikat vai onko jotain viella kun koko ajan plussia? Tein siis hätäpäissäni jo äsken r-testinkin, se oli kyllä nega mikä oli odotettavissakin..
Oon vaan huomennu että nyt on jatkuvasti nälkä, vielä oviksen aikaan pärjäs vähemmällä eikä edes tullu kunnolla nälkä.. Tiedä sitten mistä se johtuu..
Vielä siis ainakin 8pv:n piina, jopa 13pv:n.. Odotellaan.
Tällaisissa miettteissä Bejpi 20/28-33 yk3
Testasin aamulla, lopputulos linkissä. Hullu olen, kun pitää noin monta testiä käyttää heti : ) Paitsi että tuo kasettitesti oli vahinko, aukaisin väärän paketin ja pakkohan se sit oli käyttää :D
[http://www.aijaa.com/v.php?i=2870322.jpg]
Eli kuvassa ylhäällä kotitestin puikkotesti (20mlU), One step herkkä kasettitesti, One step herkkä liuska ja alinna tuo kirottu RFSU:n testi. Kaikkiin tuli selvä viivanpaikka, mutta liuskatesteihin vasta testiajan jälkeen, kuitenkin ennen takarajaa. RFSU:n testi on tuossa jo kuivunut ja viiva selvästi haalistunut mutta muut ovat samanvahvuisia kuin testatessa.
Tätiäkään ei näy, valkkaria hieman ja vatsan vihlontaa vuoroin vasemmalla, vuoroin oikealla. Pelottaa vaan että kyllä ne menkat vielä alkaa, kun viimeksikin menkkojen aikaan oli samanlaiset kivut :( Mutta, viimeksi tässä vaiheessa oli tullut tuhrua jo pari päivää ja hanat aukesivat. Eli toiveet on korkealla ja pahinta kuitenkin pelkään...
t: Piki kp 33/27-32 (dpo15), yk2
Onnittelut kaikille plussanneille, teitä on ollut aika paljon!
Kyllä minustakin Pikiä voisi onnitella! Toivottavasti viivat vielä vahvistuu:)
Ja voi kun pääsisi itsekin ihmettelemään moisia viivoja!
Itse olen metsästänyt ovista testien avulla ja eilen vihdoin sain positiivisen tuloksen ja sitten illalla vielä kivut ja muut tuntemukset viittasivat samaan. Joten ovis löytyi taas myöhään, kp 19. Tästä alkaa sitten pitkät kaksi viikkoa odottamista... Saa nähdä onko täällä kesäkuisissa enää muita jännäilijöitä silloin.
Bejpi ihmetteli ovistestien tuloksia. En kyllä oikein osaa auttaa, mutta itsekin niiden kanssa tuskailin pitkin viikkoa. Tosin tänään tein vielä testin ja testiviiva oli jo lähes kokonaan hävinnyt. Että minulla se oli siinä mielessä selkeä tulos.
Siirryn nyt taustalle jännäilemään... tai siis yritän keskittyä muihin asioihin!
Piinailijoille paljon plussaonnea:)
T: eepu kp20/28-30
Lisään tän tännekin vielä..
Lupasin tulla tänne ilmoittelemaan miten kävi.. Verenvuoto ja kivut yltyivät viikonlopun aikana, tuli muutamia tummia palasiakin ja olin melko varma että tähän tämä nyt lopullisesti päättyi. Tänään sitten oli hcg-koe ja näin kävi, arvo oli vain 32 joten edes seurantaa ei jatketa enää, kesken on mennyt jo ilmeisesti alkutekijöissään. Turta olo, en osaa oikeastaan edes surra, kun sitä tuhruttelua oli jo oletettujen menkkojen alkamispäivästä saakka enemmän ja vähemmän, jotenkin vaisto sanoi ettei tästä voi mitään tulla. Nyt vaan odotellaan että hormonitoiminta palailee normaaliin ja aloitetaan uusi yritys. Pelottaa kyllä uusi yritys, mitä jos saan kolmannenkin keskenmenon peräkanaa :(
Mutta ei auta, toivoa täytyy pitää yllä, pakkohan tämän on joskus onnistua loppuun saakka. Parempaa onnea muille kesäkuisille, toivottavasti joskus pääsen pinoon jollekin kuulle tulevaisuudessa.
helene turtana
Kiitos kuitenkin onnitteluista, ihanaa kun tietää että aina täältä saa tukea kun on tarvis :) . Mut ei tätä vielä osaa oikein todesta ottaa, koko ajan on ihan menkka-olo.
Voi *helene*! Pahoittelut sinulle : ( Eikä tämä varmaan paljoa lohduta, mutta toisaalta ehkä hyvä, ettei mennyt pidemmälle kun ei kerta ollut onnistuakseen. Pääsette sitten nopeammin yrittämään uudestaan, kun vointi sallii. Jaksamisia!
epäuskoinen Piki
En ole hetkeen kirjoitellut palstalle, kun yritin päästä vauvakuumeesta eroon. Olen kuumeillut nelosta jo toista vuotta, mies vain on ollut eri mieltä ajankohdasta. Heinäkuussa kyllästyin miehen jahkailuun asian suhteen ja laitoin nuva ringin. Ehdin käyttää toista rinkulaa vain viikon kun mies ilmoitti että se pitää ottaa pois. Ei siksi että haluaisi neljännen vaan siksi että se vei kaikki halut minulta. No rinkula meni roskikseen ja paluu hormonittomaan aikaan alkoi.
Ekassa kierrossa rinkulan jälkeen en oikein hyvin ovista tunnistanut, vaikka sen aina aikaisemmin olenkin tunnistanut, yksi varomaton pupuilu ja tsadaa: lauantaina haamu one step herkkään testiin, vahvempi "haamu" sunnuntaina ja tänä aamuna ihan selvä PLUSSA :)
Eli meille taitaa olla tulossa kesävauva ja tosiaan heti ekasta rinkulan jälkeisestä kierrosta:)
En oikein usko tätä vieläkään kun nyt on vasta kp 27,aikaisemmin kierto oli lyhty yleensä 26 päivää, mutta tosiaan nyt ei ollut mitään tietoa kierron pituudesta.
Voihan tietysti olla että tämä on kemiallinen raskaus, on kuitenkin niin aikaista vielä, mutta toisaalta viiva on vahvistunut päivä päivältä. Ja olen jo pitkään ollut jotenkin varma että näin kävi. Tällä hetkellä rintoja kihelmöi lähes koko ajan on kuvottava olo. Eli varovaisen iloisena viikkoa aloittelee
Elise