Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:) En kyllä usko tätä todeksi...

22.02.2006 |

Tänä aamuna en enää kestänyt sekuntiakaan ilman varmaa tietoa, menkat on nimittäin myöhässä... Ja sieltähän se aamutihruisilla silmillä näkyi - PLUSSA - !! Hyvin epävarma ja haalea toinen viiva, mutta viiva kuitenkin. Piti pistää aamulla testipuikko talteen, kun koko ajan töissä mietin, että oliko se tosiaan kaksi viivaa vai valehtelivatko silmät?!?

Nyt vaan mietin, että jos testi näytti kuitenkin väärin ja kun takana on yli 3 v lapsettomuutta ja 3 km, niin aika epäileväinen olen. Otin kuitenkin jo ylös neuvolan numeron, että voin sinne huomenna soittaa...

Voiko pahoinvointi alkaa jo niin aikaisin kuin 4:nnellä viikolla? Oksensin silloin oikein urakalla yhden illan ja siitä asti on ollut etova olo... Ajattelin sen olevan vaan vatsatautia jota meillä on töissä, mutta...?

Aika omituiset fiilikset täällä :) Ja jos tämä olisi tosiaan totta, niin huomenna alkaisi jo rv6

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa jo raskuasviikoissa pitkällä vaikka äsken vasta testasit! Kauan jaksoit odottaa! Kyllä neljännellä viikolla on mahdollista pahoinvointi alkaa. Itselläni oli tosi etova olo koko viikonlopun edeltäen sitten sitä että maanantaina tein testin. Sen kamalan viikonlopun jälkeen, olo on itse asiassa ollut parempi.Onnea!

Vierailija
2/2 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea plussan johdosta, Humaus! Kyllä se testi varmaan aivan oikein näyttää, mutta jos olet epävarma tee uusi testi. Tiedän, uuden testin tekeminen pelottaa, mutta uskon että kaikki on oikein hyvin! Mulla pahoinvointi ja väsymys alkoivat vasta viikko plussan jälkeen, että en osaa oikein sanoa missä vaiheessa oireita tulee. Se on varmaan tosi yksilöllistä. Ei siis liene mahdotonta tuntea kuvotusta jo rv 4. Tsemppiä raskauteen!

T. tiitiäinen, hipsu ja aksu rv 8.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla