Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkuisten viikko 41

06.10.2008 |

Aloitanpa uuden pinon tälle viikolle

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näillä näkymin en sitä tässä kierrossa tarvitse. Alamaha ja alaselkä ovat niin menkkamaisen kipeät ja rusehtavaa tuhrua jää paperiin.

Harmittaa nuo haamut joita sain muutamalla testillä.

Siirryn tuonne heinäkuulle jos ei tuhrutus lopu.

Jospa olisi parempi onni ensi kierrossa.

Lemminkäinen kp32/30-43

Niin ja vielä kovasti onnea kaikille plussanneille!

Vierailija
22/42 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ihan menkkakipujen oloisia kipuja, välillä myös selässä. Ja tuhruhan ei vielä tarkoita, että peli olisi menetetty... pidän täällä peukkuja pystyssä, että tulisit perässä tuonne odottajien puolelle, kunhan tästä itse kukin sinne uskaltautuu bd bd bd ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Helene, tiedän tarkalleen, miltä susta tuntuu! Mulla oli myös km viime toukokuussa, tosin kerkesin olla kokonaisen kuukauden raskaana (rv9) ja vuoto oli kyllä massiivista. Pelottaa ihan tosissaan että jos tulen raskaaksi niin käy kuten sinulle eli menee toisen kerran kesken...

Tällä hetkellä olo on sellainen, että taidan tosissaan olla raskautunut. Rinnat ovat entistä kipeämmät, alavatsa turvoksissa ja tiistaina kun nostin lasin kaapista, tunsin REPÄISYKIPUA! Niin uskomatonta kuin se onkin, jussivauva voi sittenkin olla totta... Tästä kierrosta, josta ajattelin ettei ainakaan tärppäis! Vatsa mulla on ollut tosi löysällä, varsinkin alkuviikosta tyhjentyi joka ikisen ruokailun jälkeen. No, menkkojen alkaminen alkaa olla nyt käsillä. Saapas nähdä osoittautuuko tämä mun aavistukseni todeksi. Kahden viime raskauden kohdalla aavistukseni on kyllä ollut pistämätön. Ei ole testejä tarvittu. Nyt ajattelin kuitenkin testailla sunnuntaina että konkretisoituisi itsellekin tämä homma eikä tarvitsisi enää arvuutella.

Muumiska kp 26/26-28

Vierailija
24/42 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli piki80 samanlainen viiva testissä ja varovasti jo toivoin parasta. No tuhruttelu muuttui kyllä selkeäksi tätöseksi, joten siirryn tuonne heinäkuun puolelle. Mielelläni olisin tullut suoraan odottajien joukkoon, mutta ehkä sitten ensikierrossa.

Plussa tuulia kaikille tasapuolisesti!

Vierailija
25/42 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemminkäiselle...ja onnea niille, jotka ovat jo plussan saaneet näkymään..täällä epätoivo ja toivo vaihtelee.....sain haalean plussan eilen...tänä aamuna testi näyttikin sit negaa..vasta myöhemmin huomasin siihen tulleen hennon hennon viivan..piinaavaa tämä...

Kaks viikkoa oon saanut noita hentoja viivoja jotka eivät lähde vahvistumaan...mitä ihmettä tämä on????? Väsymys on ihan tolkuton, liekkö pimeällä ja syksyllä vaikutusta??

Anteeksi tämä tilitys ja oma napaisuus...ahdistus vaan on tällä hetkellä suuri!=(

Vierailija
26/42 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinulle uuteen yritykseen ja kaikille muillekin pudonneille.

*Tiituskainen* mitä testejä olet käyttänyt? Minulla kotitestin 10mlU-liuska näyttää yhä vain haalean viivan, vaikka muut testit (25mlU) näyttävät jo ihan selkeän plussan... eli jostain syystä testeissä on eroja. Toivottavasti saat pian kunnon plussan näkymään!

Vierailija
27/42 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uusista plussista! Pahoittelut pudonneille...

Mulla alkaa jo jännittään... Se pienen pieni tuhruilu loppui ja nyt on tullut vain aika runsasta valkovuotoa. Rintoja nipistelee. Maha on ollut sekaisin jo muutaman päivän, varmaan jännityksestä. Aion tehä testin huomena.

Lumiella kp 31/?, yk 3

Vierailija
28/42 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille!

Helenelle pahoittelut. Voimia.

Tädin kohtaamille pahoittelut, tsempit uuteen kiertoon.

Alamahaa polttelee, lyheneeköhän kierto? Sopis kuvaan sen kanssa, että olin tunnistavani oviksen 2 viikkoa sitten lauantaina. Tässä kierrossa ei ole ollut rinnatkaan erityisemmin kipeät, tänään jotain pientä nipistelyä. Odotuksia ei siis oikein ole.

Mukavaa viikonloppua,

Bamboe kp 25/29-30 (-35) yk 6

Vierailija
29/42 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti kurvasi kylään joten tervemenoa seuraavaan pinoon. Onnittelut onnistuneille ja tsemppiä meille muille!

RR yk2 kp1/31(?)

Vierailija
30/42 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Löysinhän tämän oikean paikan. Katselin olisiko kesäkuulle pinoa. Plussa siis tuli torstaina ja vauveli tulossa kesäkuun puolessa välissä, jos kaikki menee hyvin. Kuudes tulossa.

äitiliini74 rv 5

Vierailija
31/42 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas testi näytti negatiivista. Mut menkkoja ei näy eikä kuulu. Luulisin et ovista ei ollutkaan ollenkaan tässä kierrossa. Harmittaa, ja toivon, ettei kierto veny mahdottoman pitkäksi. Ois kiva päästä yrittämään taas pian uudestaan. Taidan vetäytyä taustalle, et saisin välillä muuta ajateltavaa. Tsemppiä kaikille vielä mukana keikkuville!

Lumiella kp 33/??, yk 3

Vierailija
32/42 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppään tästä odotetusti heinäkuisiin...Tiesin/tunsin koko ajan ettei tärppiä oo tullu, joten nyt vaan täysillä seuraavaan yritykseen. Yk 6 meillä lähössä siis käyntiin.

Pahoittelut kaikille muillekin tädin kohdanneille. Erityispahoittelut ja paljon voimia helenelle!! Paljon onnea plussanneille ja tsemppiä lopuille kesäkuisille!

Neppe, kp2/24-29, yk6

Vierailija
33/42 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos täällä viel muita piinailijoita?

Onnea plussanneille! Ja pahoittelut heinkuisiin siirtyneille.

Omaa napaa.. Piina jatkuu edelleen. Lyhyen kierron mukaan torstaina pitäis tädin tulla. Jos sinne asti edes malttais olla tekemättä testiä. En tiedä kuvittelenko vaan, mut välillä tuntuu että on kauhean kylmä (toisen töisää t-paita päällä, mulle villapaita) ja sit taas välillä, varsinkin kotona tuntuu kauhean kuumalle.. Ja mahassahan tuntuu tietysti vaikka mitä outa. ;) Ja tosiaan nälkä on enemmän kuin ennen.. Saa nähdä, taidan taas tippua kovaa ja korkealta..

Tulkaas muutkin piinailijat sanomaan hep jos teitä vielä on. :)

Voi apua! Kirjoitin jo viestin ja aloin laskemaan kiertopäiviä uudestaan ja huomenna pitäis lyhyen kierron mukaan tädin tulla! Iik. :D Jossain vaiheessa mietinkin että kovin pitkältä tuntuu piina, elin 5 päivää "myöhässä" kiertoa..

Bejpi kp 28/28-33 yk 3

Vierailija
34/42 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bejpi, täällä ainakin yksi piinailija ilmoittautuu. Tänä aamuna tuntui oikeasti että oksettaa jonkin verran mutta voipi olla että taas kuvittelen itselleni ties mitä oireita. En malttanut olla tekemättä testiä viikonloppuna ja negaahan se näytti. Nyt sitten jatkan odottelua, yksi testi löytyy vielä kaapista ja lupasin pyhästi itselleni että ennen viikonloppua en siihen koske. Tsemppiä piinailijoille, onnea plussanneille ja pahoittelut heinäkuisiin tippuneille!

Pupseli kp 31/?

Vierailija
35/42 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jännäilyä riittää vielä, kun oviskin oli niin myöhään eli viime tiistaina. Joten vielä pitäisi odotella viikon verran. Saa nähdä kuinka pitkään jaksan ja milloin "oireita" alkaa ilmestyä. Vielä ei ole kyllä mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen.

Täältäkin paljon onnea plussanneille ja pahoittelut heinäkuisiin siirtyneille!

Tsemppiä piinailuun:)

T: eepu kp25/28-30-?

Vierailija
36/42 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi täällä ja aikaisemmista viesteistä päättelin, että täältä voisi löytyä apua!

Huomenna menkat viikon myöhässä ja testit näyttää vaan negaa.

Mitä tämä voisi olla? Milloin kannattaa mennä lääkäriin?

En kestä tätä piinaa!

T: Jempe kp 32/27-28 yk 4

Vierailija
37/42 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille!

Olen ollut puolisen vuotta pois palstalta, kun yrittäminen keskeytyi uuden työpaikan saamiseen. Nyt kuitenkin jätin uudelleen pillerit pois eli yk1 mennään..menkat oli myöhässä reilun viikon, tänään tulin töistä kotiin ja päätin tehdä testin joka aiemmista yrityskerroista oli kaappiin jäänyt...ja uskomatonta mutta totta, näyttäisi siltä että tällä kertaa meillä tärppäsi heti ensi yrittämällä! En todellakaan uskonut kahden viivan ilmestyvän ruutuun, vaan olin ihan varma, että kierto on mitä on ja menkat vaan hakee omaa rataansa..niinpä kävin apteekissa ostamassa toisen testin ja jälleen ruutuihin ilmesty kaksi viivaa..olen siis aivan häkeltynyt ja koitan selvitellä epäuskoisia ajatuksiani. Me kun olimme ajatelleet, että tähän se vähintään puolivuotta menee ennen kuin alkaa tapahtua. Noh, hyvä näin :x

Vierailija
38/42 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Liityn kesäkuisten pinoon. =) Plussasin viime perjantaina joten muutaman päivän olen saanut totutella ajatukseen. Ihana tunne. Toivottavasti nyt kaikki menee hyvin ja masuasukki kasvaa ihan oikeaksi vauvaksi. Jännittää ja pelottaa silti toiveikas olo.

Vierailija
39/42 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin äsken sitten negan.. :(

Näin niin toden tuntuista unta että olisi tullut kaksi viivaa ja olin kertomassa parhaallee ystävällenikin..

Eli nyt odotellaan vaan tätiä kylään ja katse seuraavaan kiertoon..

Muille plussa tuulia!

Bejpi kp 29/28-33 yk 3

Vierailija
40/42 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoi eilen illalla. Plääh. Tsemppiä ja parempaa tuuria muille!

Pupseli kp 2/31