Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä normaalia kissan käytöstä? OV

Vierailija
13.06.2007 |

Kaikkialla aina toitotetaan, että kissoilla pitää olla raikasta vettä ja vesi pitää vaihtaa päivittäin. Noh, meidän kissat (2 kpl:tta) eivät koskaan juo kupista vettä, jos se on tänään vaihdettu. Vesi saa olla kupissa pari päivää koskemattomana ja sitten ne juo sitä. Muuten ne juovat vettä esim. tiskialtaassa olevasta lasista, johon on jäänyt vettä tms.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipittää myös AINA suihkun lattialta. Mutta annammekin kissalle pääsääntöisesti vain kuivaruokaa, joten juo aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän