Lue keskustelun säännöt.
Onko tämä normaalia kissan käytöstä? OV
13.06.2007 |
Kaikkialla aina toitotetaan, että kissoilla pitää olla raikasta vettä ja vesi pitää vaihtaa päivittäin. Noh, meidän kissat (2 kpl:tta) eivät koskaan juo kupista vettä, jos se on tänään vaihdettu. Vesi saa olla kupissa pari päivää koskemattomana ja sitten ne juo sitä. Muuten ne juovat vettä esim. tiskialtaassa olevasta lasista, johon on jäänyt vettä tms.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lipittää myös AINA suihkun lattialta. Mutta annammekin kissalle pääsääntöisesti vain kuivaruokaa, joten juo aika paljon.