Arg, sain työpaikan heinäkuun alusta ja mies kieltäytyy hoitamasta lapsia lomansa ajan (ei muka oikeaa lomaa)
Miehellä on siis heinäkuu lomaa. Mies vastustaa mun töihinmenoa, vaikka nuorin täyttää vuoden lopulla kolme. Nyt sitten vastustus ilmenee näin... Yritänkö repia jostain parissa viikossa hoitopaikan vai jätänkö vain lapset vastahakoiselle miehelle? Muutenkin tekee varmaan tiukkaa saada lapset elokuun alusta jonnekin hoitoon.
Kommentit (23)
Mies ei näköjään ymmärrä, että kuinka paljon elämä on hänelle antanut, kun on ylipäätään saanut omia lapsia. Ala vain vaatia ukoltas enemmän. Loppujen lopuksi sinä olet se joka päästää miehen nyt aivan liian helpolla. Lapset ansaitsevat isän, joka oikeesti haluaa olla heidän kanssaan.
minun mies joskus sanoi kun olin hoitovapaalla mun aikaa lomaksi mutta viime kesänä hoiti lapsia 4 vkoa (lomansa ajan) kun mä olin töissä..Ja jo viikon jälkeen oli kypsänä kun MÄ pääsen töihin.. Sanoin että lomaile nyt kun minäkin " lomailin" hoitovapaalla..:) Jos ei olisi hoitanut vaan ehdottanut päiväkotia, olisin varmaan eronnut.
Aion näyttää ketjun miehelleni. Olen tosiaan tehnyt meillä kaiken 24/7 ja mies on elätellyt toiveita, että voisin olla kotona aina lasten kouluikään saakka. Taloudellisesti tämä voisi olla juuri ja juuri mahdollista, mutta minun työnteko kyllä helpottaa taloutta huomattavasti. Lisäksi haluan vihdoin koulutukselleni käyttöä!