Lue keskustelun säännöt.
Poteeko kukaan anemiaa? (raudanpuute)
13.06.2007 |
Kaipailisin kokemuksia kuinka toipuminen edennyt jne. Itsellä todettiin noin kuukausi sitten ja siitä asti olen syönyt Obsidania. oireita, kuten pahoinvointia ja huimausta on edelleen ja nyt askarruttaakin, että koska mahtaa olo helpottua? onko muita??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
obsidanin lisäksi sitä saksalaista rautamehua (saa luontaistuotekaupasta ja apteekista)
Nyt hb jo 152 eli jo tosi hyvä ja enää ei todellakaan rautaa tarvitse...
Onko sulla selvitetty mistä anemia johtuu?