Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poteeko kukaan anemiaa? (raudanpuute)

Vierailija
13.06.2007 |

Kaipailisin kokemuksia kuinka toipuminen edennyt jne. Itsellä todettiin noin kuukausi sitten ja siitä asti olen syönyt Obsidania. oireita, kuten pahoinvointia ja huimausta on edelleen ja nyt askarruttaakin, että koska mahtaa olo helpottua? onko muita??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

obsidanin lisäksi sitä saksalaista rautamehua (saa luontaistuotekaupasta ja apteekista)



Nyt hb jo 152 eli jo tosi hyvä ja enää ei todellakaan rautaa tarvitse...



Onko sulla selvitetty mistä anemia johtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän