Jos sanot jotain ihmistä LIIAN LAIHAKSI, mitä odotat hänen vastaavan?
Kiittävän? Puolustautuvan " omasta mielestäni olen ihan sopiva ja hyvässä kunnossa" ? Vähättelevän " minkä sille voi, kun ei liho, tälläiset geenit" ? Vaiko ottavan loukkauksen toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos?
Kommentit (6)
kommentoiminen " voi kun sä oot niin laiha.." enhän mäkään sano kenellekään lihavalle et " voi kun sä oot noin läski!!" sitten ärsyttää kun aina saa olla vakuuttelemassa, et joo niinhän mä oon aika hoikka, mutta OIKEESTI syön ku hevonen!
mutta nyt haluaisin kyllä eroon tästä läskimahasta. Kateuksissaan ne tuota laihuutta hokee. Kannattaa vaan ottaa mahasta kiinni ja sanoa, että pari kiloa kun vielä saisi pois...
Minä painan kilon vaille saman, ja mittaa on vain 162 cm.
Mieheni taas on 180 cm ja painoa 58 - 59 kiloa. Hän on - ihan oikeasti - laiha. Vaan ei näytä kilot kertyvän, vaikka syökin normaalisti. Voi mättää makeaa, minkä suu vetää, eikä missään näy. Toivoisin hänen olevan vähemmän hintelä, mutta minkäs teet. No, suurin osa samanikäisistä miehistä onkin kasvattanut kaljamahan, jota voisi kottikärryillä kannatella...
Minua jotkut ovat sanoneet pieneksi, vaikka kaitaisempiakin on. Itse koen olevani normaalileveä.
No mun mielestä se on vähän loukkaavaa. Mikä oikeus muilla on laukoa arvostelevia kommentteja toisten painosta ja ulkonäöstä.
Ihmiset väittävät anorektikoksi, mikä on mun mielestä todella suuri loukkaus! Ja yks hyvä on kans: sä oot sika hoikka, oo tosi tyytyväinen kun kilot ei pysy. Pitäiskös olla tyytyväinen huonosta verenpaineesta, pyörtyilystä, sokeritasapainon tarkkailusta, nestetasapainon tarkkailusta, törröttävistä luista, aa-kupeista??? Urheilla ei voi ihan täyspanoisesti kun väsyy niin helposti. Ei tää herkkua ole. Mulla on laihuudessa aikamoinen sukurasite, puolet on tällaisia luikkuja. Eilen viimeksi yritin neistä etsiä ruokavalioita alipainoisille, mutta google tivasi, että tarkoititko ylipainoisille? Meinas alkaa itkettämään, en todellakaan tarkoittanut!!! Ja ei, en aio syödä järkyttävää määrä rasvaa ja herkkuja, ei auta, kokeiltu
Minulle parempi olotila, tissit ja peppu, kiitoooos!
t: laiheliini 163 cm ja 45 kg
Olen laiha, tiedän sen. Miellelläni ottaisin kiloja lisää, kunnon takapuolen ja tissit, mutta kun paino ei nouse. En voi sille mitään. Joten turpa kiinni, te painosta kommentoivat.
171 cm ja 52 kg.