Muistellaan vanhoja Yves Rocherin tuotteita
Se väriä vaihtava sormus. 🤗
Ja ne minihuulipunat. Sekä ne hajuvedet, vanilja, vadelma, karhunvatukka...🥰
Kommentit (47)
Sellainen voidemainen aine jota laitettiin yöksi hiuksiin. Ei rasvoittanut. Saakohan vielä ja mitä maksaa?
Kuusaman tuoksuinen suihkugeeli.
Kuvastoa ei ole tullut enää ja tarjouskirjeetkin loppuivat.
Magnolia hajuvesi. Ja sitten se ruskea yövoidepurkki, joka löytyi lähes kaikkien äitien yöpöydällä tai kylppäristä.
Ne kuvastot! Miten houkuttelevan ihanilta nuo tuotesarjat saatiinkaan niissä näyttämään. JA tuotteiden purkeissa oli ihastuttavia yksityiskohtia, muistatteko?
Itse ottaisin vaikka Clea:n tuoksuista. Milrose oli teinin nenään myös huumaava ruusutuoksu.
Joku kasvojenpuhdistusgeeli vihreässä purnukassa. Sitä oli aina saatava. Joku nature...
Muistan! Kuvastot oli visuaalisia ja kiva plarata, tilasin ensi kerran sieltä 1979 olin 15 v. Tuotteet oli luonnon tuotteista valmistettu.
tosi hyvia tuoksultaan tujuja suihkugeelejä: appelsiininkukka ja olikohan toinen santeli. Kaunis kaareva pullo.
Karhuvatukka vartalovoide oli ihana ja se mandariinin tuoksuinen hajuvesi. Ja ne ihanat kiinteyttävät vartalovoiteet, aivan ihania tuoksuja.
ihania nuoruus muistoja, kuvastot,minihuulipuna näytteet, pienet lahjaesineet. tilattiin joskus,hyvät tuotteet. omena shanpoo. joku lilja jne hajuvesi. venice tuoksun muistan myös itse.
Kaikki haisi siellä vieraalta, kielolta tai vanhan rouvan ödööri? Ei makeaa ja mukavaa.
Ne lahjat joita tuli tilauksen mukana. Pieniä peltirasioita, joissa oli teepusseja. Oli vuodenaikateet. Talvi oli niistä muistaakseni paras. Tuli myös pieniä posliiniesineitä, posliinikoirafiguureja yms. Huulikiillot/punat pyöreissä lasipalloissa, päällä oli valkoinen huurteinen muovikansi. Oli vaikeaa ottaa niistä väriä, jos ei ollut sutia.
Vierailija kirjoitti:
Minä shui- tuoksu
Ming Shu. Siinä sarjassa oli vaikka mitä, myös tuoksukynttilä.
Mandariininmakuinen minihuulipuna. Se meikkikuvasto oli ihana, ne värit!
Joku taikapähkinäkosteusvoide, muistan vieläkin mille se haisi.