Abortin tehneet /sitä harkitsevat,
Kommentit (179)
Hyvin, hyvin monessa uskonnossa ehkäisykin on kielletty. Kiva seurata, miten mittaamattomat määrät kärsimystä TÄLLÄ on aiheutettu esim. kolmannessa maailmassa. Mitä olisit mieltä, jos sulta kiellettäs ehkäisy kokonaan elämän suojelun periaatteella?
Mielestäni valinnan vapaus on meidän yhteiskunnassa oikealla kohdalla. Suosittelen, että muutat vaikkapa arabimaihin, ja tunnustelet miten kivaa on elämän suojelu siellä.
Vierailija:
Kärsi tai ei, henki menee. Ei nukkuva ihminenkään kärsi jos se vaikka myrkytetään.... mutta ei se oikein ole, eihän?
Vierailija:
Aivan varmasti sikiö kärsii kun se kiskotaan kohdusta ulos
Elävä olento menettää henkensä. Juuri se onki outoa, että tappaa ei saa...muuta kuin syntymättömän lapsen.
Mikä on kantasi kuolemantuomioon? Minä olen kasvissyöjä ja suhtaudun ehdottoman kielteisesti kuolemantuomioon. Jos mielestäsi elävien, tuntevien, tajuissaan olevien eläinten kärsimys on ok, puhumattakaan kuolemantuomiosta, olen todellisuudessa paljon suurempi elämän suojelija ja kärsimyksen poistaja kuin sinä tulet koskaan olemaan. Sinä olet vain lööppituristi eettisen pohdiskelun maailmassa.
Että ehkäisyssä estetään raskauden alkaminen, abortissa lopetetaan elämä jo olemassa olevalta ihmisoliolta. Miksi tuosta tarvitsee kiistellä? Jos joku pystyy oman lapsensa elämän lopettamaan ilman tunnontuskia niin sitten voi. Mutta elämä siinä abortissa aina lopetetaan, se on tosiasia joka ei muuksi muutu.
ja sitten katua. kannattaa muistaa että mikään ehkäisy ei ole 100 % varma.
Jos ihminen haluaa itse kuolla ollessaan täysissä sielun voimissa vaikkapa parantumattoman sairauden kohdatessa tai elinkautisen vankeuden uhatessa, se on hänen oma toiveensa. Syntymätön lapsi ei saa itse päättää elääkö vai ei. Siinä se ero. Onko oikeen, että hedelmöityshoitojen avulla yritetään epätoivoisesti saada lapsia aikaan ja samaan aikaan syntymättömiä tuhotaan?
siinä missä ihmisilläkin? Huomaatteko, että ihmiset ajattelee asioista hyvin eri lailla. Minä kärsin paljon enemmän ajatellessani häkkikanalallista oikeasti kärsiviä eläimiä, kuin ihmiselämää, joka on niin aluillaan ettei edes ole ketään joka kaipaa elämää tai kärsii.
Ja minä haluan sen valinnan vapauden. Piste.
1. kuukausi
Äiti, olen vain noin parikymmentä senttiä pitkä ruma massa, mutta minulla on kaikki elimet. Rakastan nalkuttavaa ääntäsi. Joka kerta kun kuulen sen, heiluttelen " käsiäni" ja " jalkojani." Ihanaa kun tupakoit.
2. kuukausi
Äiti, tänään opin imemään " peukaloani." Jos näkisit minut, voisit sanoa että olen selvästi vain ruma sikiö. En ole vielä kuitenkaan tarpeeksi mosse selviytymään alati suurenevan mahasi ulkopuolella. Täällä haisee savulle ja viinalle.
3. kuukausi
Arvaa mitä äiti! Minä olen sikiö, en elä vielä ja voit lopettaa minut koska tahansa! Toivottavasti se tekee sinut onnelliseksi. Haluan sinun olevan aina onnellinen. En tykkää siitä kun tupakoit, minua yskittää. En osaa vielä ajatella.
4. kuukausi
Äiti, " hiukseni" ovat alkaneet kasvamaan. Ne ovat melko lyhyet ja ohuet, mutta onneksi sitä ei ehdi kasvaa paljoa enempää jos niin haluat. Käytän paljon aikaani harjoittelemalla. (HARJOITTELEMALLA MITÄ=!?!) Osaan nytkyttää " päätäni" ja heilutella " sormiani" ja " varpaitani" ja venytellä " käsiäni" ja " jalkojani." Minulla ei ole ihmisarvoa koska en ole ihminen vielä.
5. kuukausi
Kävit taas lääkärillä. Äiti, hän puhui totta. Hän sanoi etten ole vauva. Minä olen sikiö, sinun moson vatsasi sisällä. En ajattele enkä tunne. Äiti, abortti on ratkaisu.
6. kuukausi
Kuulen taas sen lääkärin äänen. Mies taitaa tietää mistä puhuu! Hän vaikuttaa kylmältä ja sydämettömältä. Jotain tunkeutuu kotiini. Lääkäri kutsui sitä neulaksi. Äiti, mikä se on? Se polttaa! Hyvä, saadaan tämäkin vahinko lopetettua! En pääse karkuun siltä! Äiti! Jee!!
7. kuukausi
Olen kuollut, miten voi kuolla jos ei ole edes syntynyt? Naurettavaa.
Jokainen abortti on Yksi pysäytetty sydän enemmän. Kaksi silmää lisää jotka eivät koskaan tule näkemään. Se on ihan hyvä koska lapsia on muutenkin liikaa. Jos on hinku saada kakara, adoptoi sellainen. Ole kiltti, kuka tahansa oletkin joka luet tätä merkintää, laita tämä omaan päiväkirjaasi! kiitos.
Vierailija:
1. kuukausi
Äiti, olen vain noin parikymmentä senttiä pitkä ruma massa, mutta minulla on kaikki elimet. Rakastan nalkuttavaa ääntäsi. Joka kerta kun kuulen sen, heiluttelen " käsiäni" ja " jalkojani." Ihanaa kun tupakoit.
2. kuukausi
Äiti, tänään opin imemään " peukaloani." Jos näkisit minut, voisit sanoa että olen selvästi vain ruma sikiö. En ole vielä kuitenkaan tarpeeksi mosse selviytymään alati suurenevan mahasi ulkopuolella. Täällä haisee savulle ja viinalle.
3. kuukausi
Arvaa mitä äiti! Minä olen sikiö, en elä vielä ja voit lopettaa minut koska tahansa! Toivottavasti se tekee sinut onnelliseksi. Haluan sinun olevan aina onnellinen. En tykkää siitä kun tupakoit, minua yskittää. En osaa vielä ajatella.
4. kuukausi
Äiti, " hiukseni" ovat alkaneet kasvamaan. Ne ovat melko lyhyet ja ohuet, mutta onneksi sitä ei ehdi kasvaa paljoa enempää jos niin haluat. Käytän paljon aikaani harjoittelemalla. (HARJOITTELEMALLA MITÄ=!?!) Osaan nytkyttää " päätäni" ja heilutella " sormiani" ja " varpaitani" ja venytellä " käsiäni" ja " jalkojani." Minulla ei ole ihmisarvoa koska en ole ihminen vielä.
5. kuukausi
Kävit taas lääkärillä. Äiti, hän puhui totta. Hän sanoi etten ole vauva. Minä olen sikiö, sinun moson vatsasi sisällä. En ajattele enkä tunne. Äiti, abortti on ratkaisu.
6. kuukausi
Kuulen taas sen lääkärin äänen. Mies taitaa tietää mistä puhuu! Hän vaikuttaa kylmältä ja sydämettömältä. Jotain tunkeutuu kotiini. Lääkäri kutsui sitä neulaksi. Äiti, mikä se on? Se polttaa! Hyvä, saadaan tämäkin vahinko lopetettua! En pääse karkuun siltä! Äiti! Jee!!
7. kuukausi
Olen kuollut, miten voi kuolla jos ei ole edes syntynyt? Naurettavaa.
Jokainen abortti on Yksi pysäytetty sydän enemmän. Kaksi silmää lisää jotka eivät koskaan tule näkemään. Se on ihan hyvä koska lapsia on muutenkin liikaa. Jos on hinku saada kakara, adoptoi sellainen. Ole kiltti, kuka tahansa oletkin joka luet tätä merkintää, laita tämä omaan päiväkirjaasi! kiitos.
Tähän ei voi sanoa enää mitään muuta kuin että olen sanaton ja poistun keskustelusta :DDD. Hohhoijaa, miksi tuhlata aikaansa idiootteihin :DDDDD.
Jos ei ole vielä mitään elämää, ei mitään surtavaa. Missä vaiheessa elämä alkaa? Pienen sikiön sydän lyö ja se on jo ihmisen näköinen, mutta sekö ei olekkaan elävä? Onko sikiö elävä vasta synnyttyään? Miksi sitten pieniä keskosia hoidetaan?
se on varmaa, ettei abortoitu sikiö sure mitään missään vaiheessa
Siitä tulisi iloitseva ja sureva ihminen. Ei pieni vastasyntynytkään sure mitään, mutta ethän sinä sellaista pois antaisi sillä perusteella?
Kukaan abortin kannattajista ei kannata sikiöiden abortoimista viikolla 40.
Ihan sama asiahan se on missä vaiheessa ihmisen henki riistetään. Höpö höpö tuollaisia juttuja.
mahdollisesta raskautumisesta, sekä naisen että miehen. (Raiskaus on asia erikseen) Tämä on tätä moraalin höltymistä, harrastetaan yhden illan suhteita eikä oteta vastuuta teoista.
Ja miettikää, jos oma äitinne olisi päätynyt aborttiin, kun kuuli olevansa raskaana. " Kun eihän se edes ole ihminen"
Vierailija:
Ja miettikää, jos oma äitinne olisi päätynyt aborttiin, kun kuuli olevansa raskaana. " Kun eihän se edes ole ihminen"
On ihan kiva että on elämä, mutta jos ei olisi, ei olisi myöskään ongelmaa. En minä nyt niin ihmeellinen olento ole, vaikka onkin kiusaus luulla niin ;).
Vierailija:
Ihmishenki lopetetaan abortissa. Se asia on vaan hyväksyttävä.
Sanokaapa, millä rv:lla sikiö muuttuu ihmiseksi? 12? 24? 40?
Kärsi tai ei, henki menee. Ei nukkuva ihminenkään kärsi jos se vaikka myrkytetään.... mutta ei se oikein ole, eihän?