Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortin tehneet /sitä harkitsevat,

Vierailija
13.06.2007 |

Katsokaa tänään mtv3 klo 20.

Kommentit (179)

Vierailija
161/179 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinunko mielestäsi eläimet ovat ihmistenvertaisia?

Vierailija
162/179 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt...mutta KUKA ne loi? Minä en todellakaan usko jumalaan, joten jumala höpötykset voit jättää väliin. Onko sinulla mustaa valkoisella että maailmankaikkeuden luoja sanoo, etä eläimiä saa tappaa ja syödä?

Tämä on juuri sitä, että päätetään oikeasti omassa päässä ne jutut ja huijataan itseäänkin että joku muu on niin päätänyt.

Mitä jos minun uskonnossani ihmisen syöminen on suotavaa..onko sekin sitten oikein koska minun uskontoni sanoo niin?

HMM:::?

Murhaaja mikä murhaaja...elä vaan sen synnin kansa, että sinun herkuksesi on syyttömät eläimet tapettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/179 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on ennenkaikkea kulttuurin tuotos ja tarvitsee muiden ihmisten tukea ja läsnäoloa kasvaakseen ihmismäiseksi. Otetaan esimerkiksi viidakkoon eksyneet lapset, jotka eläimet ovat kasvattaneet huonoimmassa tapauksessa. Yhteisöstä eristetty ihminen ei ole ihmismäinen vaan toimii kuin eläin.

Hermoston ja aivojen puutteellisen kehityksen vuoksi ja kulttuurin vaikutuksen puuttumisen vuoksi ihmissikiö tai alkio ei ole sen kummempi kuin jonkin muun eläimen vastaava.

Periaatteessa ihmiseksi kasvetaan - ei synnytä

Vierailija
164/179 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ todellakin ihminen ja eläin ovat ihan yhtä arvokkaita minulle!

Elävä ja tunteva eläin on ehdottomasti tärkeämpi kuin solumöykky äidin mahassa. (alta 10 viikkoinen esim)

Vierailija
165/179 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elukoillakin on erilainen luonne. Ihmisillä ei ole mitään " henkeä" , joita muilla luojan luomilla ei olisi. Ainoan eron tekee ihmisen hermoston ja aivojen kehitys syntymän jälkeen.

Vierailija
166/179 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

KYLLÄ todellakin ihminen ja eläin ovat ihan yhtä arvokkaita minulle!

Elävä ja tunteva eläin on ehdottomasti tärkeämpi kuin solumöykky äidin mahassa. (alta 10 viikkoinen esim)

Vierailija
167/179 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuppaa abortin vastustajilla unohtumaan, että eläinkin on oma persoonansa. Jokainen ruuaksi tapettu lehmä on omanlaisensa. Toinen iloisempi, toinen surullisempi. Jokainen lehmä tuntee " surua" kun niiden pieni vasikka viedään ja tapetaan teidän lautaselle. Jokainen vasikka tuntee kipua kun se tapetaan. Ja kaikki tämä vain teidän nautintonne takia!

Sanoisin, että eläimiä syövät ovat vielä pahempia murhaajia kuin abortin tehneet.... eläimiä murhatessa ei ole edes oma keho kyseesä millään tasolla!

Vierailija
168/179 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta taas on järkyttävää että joku ajattelee että ihmisen alkio on tärkeämpi kuin ajatteleva ja kipua tunteva eläin!

Taidat olla vähän sairas!

Vierailija
169/179 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

idunsyöjän puhetta..

Jo aikojen alusta ihminen on metsästänyt ravinnokseen lihaa. Voisinpa melkeinpä veikata ettei teillä heinänsyöjillä olisi siihen aikaan ollut paljoakaan hengissä selviytymisen mahdollisuuksia.

Missävaiheessa maailman meno siis muuttui niin, ettei lihaa enää tarvinnutkaan syödä?

Ja nyt tämä jo karkaa alkuperäisestä aiheesta..

Vierailija:

tuppaa abortin vastustajilla unohtumaan, että eläinkin on oma persoonansa. Jokainen ruuaksi tapettu lehmä on omanlaisensa. Toinen iloisempi, toinen surullisempi. Jokainen lehmä tuntee " surua" kun niiden pieni vasikka viedään ja tapetaan teidän lautaselle. Jokainen vasikka tuntee kipua kun se tapetaan. Ja kaikki tämä vain teidän nautintonne takia!

Sanoisin, että eläimiä syövät ovat vielä pahempia murhaajia kuin abortin tehneet.... eläimiä murhatessa ei ole edes oma keho kyseesä millään tasolla!

Vierailija
170/179 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjänä kunnioitan kaikkea elämää, mutta että joku oikeasti vaatisi raiskattua naista synnyttämään jonkun hedelmättömän parin iloksi?

Melko tunnekylmää. Kaksi synnytystä takana ja en sitä kyllä tekisi jotta joku nainen saisi oman vauvan, maailma on täynnä kodittomia lapsia muutenkin, mutta kun pitää ilmeisesti olla vauva ja suomalainen...

Kyllä esim. aikuinen lehmä tai sika on tietoisempi olento kuin alkio.

Vierailija
171/179 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman lihaa. Että kyllä ihminen pärjää, pärjää raskausajan ja imetyksenkin ilman lihaa.

Vierailija
172/179 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt nuorena abortin, enkä ole sitä päivääkään katunut!

Tulin raskaaksi 16 vuotiaana, ensimmäisestä seksikerrastani. Kondomi hajosi ja jälkiehkäisytabletit eivät tehonneet.

Olen nyt 2 ihanan terveen lapsen äiti ja ikionnellinen, että päädyin aikoinaan aborttiin. Sillä en olisi nykyistä miestäni (elämäni rakkautta) tavannut jos olisin kouluikäisenä jäänyt lasta hoitamaan. Enkä tietenkään olisi myöskään saanut näitä kahta jumalaisen upeaa lasta jotka minulla mieheni kanssa nyt on!

Minulle se oli onni, että suomessa saa tehdä abortteja. Muuten elämäni olisi aivan toisenlaista...plajon huonompaa! Ja se abortoitu alkiokin olisi syntynyt aivan liian nuorelle tyttö rukalle joka ei siitä olisi osannut huolehtia ja jonka isä katosi kuvioista jo ennen oletettua syntymää! Olisi saattanut päästä adoptioon, mutta ties millaiseen kauheaan perheeseen jossa isä hakkaa tai jotain muuta sellaista? Kun sitä ei koskaan tiedä!

Parempi näin!

Vierailija
173/179 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän eläintä solumöykkyä tärkeämpänä siksi, että eläin on tunteva olento toisin kuin solumöykky. Toisekseen osalta kommentoijista on päässyt unohtumaan, että ihminen ei ole sellaisenaan mikään erityinen eikä meillä tosiaan ole mitään yliluonnollista henkeä, jota muilla elävillä olennoilla ei olisi. Pelkästään syntymän jälkeen kehittyvä hermosto ja aivot erottavat meidän muista eläimistä ja antavat meille mahdollisuuden toisenlaiseen kehitykseen.

En muuten ole kasvissyöjä, mutta en tuomitse aborttiakaan jos sitä nyt ei ihan huvikseen tehdä. Ihan sallittua minun logiikkani mukaan jos on käyttänyt ehkäisyä, mutta kumi on sattunut pettämään jne.

Vierailija
174/179 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
175/179 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihmiset eivät söisi lihaa tai ainakin vähentäisivät lihansyäntiä niin maailman viljavarastot riittäisivät ruokkimaan kaikki maapallon ihmiset ja nälänhätää ei olisi!

Eli jos abortin vastustajat todella haluavat auttaa vähäosaisia niin lopettakaa lihansyönti!

1. viattomat eläimet eivät enää kärsi

2. saataisiin myös viattomille nälkää näkeville afrikkalaislapsille enemmän ruokaa!

Mutta eihän teitä oikeesti taida kiinnostaa kenenkään hyvinvointi! Haluatte vaan syyn saada mussuttaa toisille jostain! Eikö vaan!

Vierailija
176/179 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla tuomitsemassa mutta..

kuten itsekin totesit, mistä sitä voi koskaan tietää?

Syntymättä jäänyt lapsesi voisi kuitenkin olla nyt onnellisessa perheessä rakastettuna perheenjäsenenä.

Itse en ollut kovin paljon sinua vanhempi kun tulin vahingossa raskaaksi ja pidin lapsen.

Vierailija:

olen tehnyt nuorena abortin, enkä ole sitä päivääkään katunut!

Tulin raskaaksi 16 vuotiaana, ensimmäisestä seksikerrastani. Kondomi hajosi ja jälkiehkäisytabletit eivät tehonneet.

Olen nyt 2 ihanan terveen lapsen äiti ja ikionnellinen, että päädyin aikoinaan aborttiin. Sillä en olisi nykyistä miestäni (elämäni rakkautta) tavannut jos olisin kouluikäisenä jäänyt lasta hoitamaan. Enkä tietenkään olisi myöskään saanut näitä kahta jumalaisen upeaa lasta jotka minulla mieheni kanssa nyt on!

Minulle se oli onni, että suomessa saa tehdä abortteja. Muuten elämäni olisi aivan toisenlaista...plajon huonompaa! Ja se abortoitu alkiokin olisi syntynyt aivan liian nuorelle tyttö rukalle joka ei siitä olisi osannut huolehtia ja jonka isä katosi kuvioista jo ennen oletettua syntymää! Olisi saattanut päästä adoptioon, mutta ties millaiseen kauheaan perheeseen jossa isä hakkaa tai jotain muuta sellaista? Kun sitä ei koskaan tiedä!

Parempi näin!

Vierailija
177/179 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA minulla ei olsi näitä kahta lasta joita rakastan yli kaiken! En tietenkään olisi halunnut tehdä asioita toisin, sillä lapseni ovat elämäni! JA heitä ei olisi jos en olisi aborttia tehnyt!

Vierailija
178/179 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS JOS JOS.

Jos alkuperäinen kirjoittaja on nyt onnellinen ja hyvässä elämäntilanteessa niin tuskin valinta oli ainakaan väärä.

Vierailija
179/179 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

idunsyöjän puhetta..

Jo aikojen alusta ihminen on metsästänyt ravinnokseen lihaa. Voisinpa melkeinpä veikata ettei teillä heinänsyöjillä olisi siihen aikaan ollut paljoakaan hengissä selviytymisen mahdollisuuksia.

Missävaiheessa maailman meno siis muuttui niin, ettei lihaa enää tarvinnutkaan syödä?

Ja nyt tämä jo karkaa alkuperäisestä aiheesta..

jo aikojen alusta ihminen on myös jättänyt jälkikasvuaan kuolemaan, jos se ei ole ollut täysin kehityskelpoinen tai vaikkapa ei ole jaksanut pysyä " lauman" perässä. Ihminen on lihansyöjä-ELÄIN.

Jos jotakin on tehty miljoona vuotta sitten, se ei tarkoita, etteikö kehitys olisi sallittua!

Ja kyllä, minusta elävä, oikea eläin on arvokkaampi kuin esimerkiksi 6-viikkoinen alkio. Mutta silti syön lihaa. En voi olla kaikille hyvä. Sekin kuuluu ihmisyyteen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän