Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortin tehneet /sitä harkitsevat,

Vierailija
13.06.2007 |

Katsokaa tänään mtv3 klo 20.

Kommentit (179)

Vierailija
41/179 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se muu olisi? Luonto saa hoitaa pois tarpeeksi katsomansa. Keskenmenoja tapahtuu, mutta tässä nyt puhutaankin ihan tarkoituksella aiheutetusta keskeytyksestä.

Vierailija
42/179 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että luonnossa, eläinmaailmassa tehdään myös abortteja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/179 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamien kuukausien päästä hän olisi ihana vastasyntynyt, parin vuodenpäästä suloinen taapertaja, vuosien päästä aikuinen, kuten sinäkin nyt!

Vierailija
44/179 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jousipyssyllä. Tämä juuri on abortinvastustamisen ydintä tämä jumalaton _sentimentaalisuus_.

Vierailija:

muutamien kuukausien päästä hän olisi ihana vastasyntynyt, parin vuodenpäästä suloinen taapertaja, vuosien päästä aikuinen, kuten sinäkin nyt!

Vierailija
45/179 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka sitten aikuisena syyllistyvät rikoksiin? Tämähän on mielenkiintoinen teoria. Mahtaako olla ihan todistettukin?

Vierailija
46/179 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh nyyh tuokin pikkuinen olisi niin ihana vaaleansiniset töppöset jaloissaan! Ja miten suloisesti se tapertelisi lattialla kikatellen, nyyyyyyyyyyyh. Kuulkaa, Charles Mansonkin oli varmaan tosi söpö vauvana.

Vierailija
47/179 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin hyvin nuorena vahingossa raskaaksi. Minua suoranaisesti painostettiin aborttiin(ei tuleva isä, joka nykyään on mieheni)mutta halusin pitää lapsen huonosta elämäntilanteestani huolimatta. Minulla ei ollut vielä koulutusta tms vielä hankittuna.

Lapseni menee syksyllä toiselle luokalle, enkä voisi kuvitellakaan elämää ilman häntä!

Ystäväni teki toisenlaisen ratkaisun, meillä olisi nyt lähes samanikäiset lapset.

Minä en henkilökohtaisesti voi ymmärtää aborttia, en missään tapauksessa. Uskon että jokaisella alkaneella elämällä on tarkoituksensa.

Vierailija
48/179 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsin aborttia. Vakavastikin. Sain tietää raskaudesta viikoilla 18+. Varasin ajan aborttiin, mutta jätin menemättä.

Kaikki on nyt hyvin. Poikani on reilut 3v., minulla ihana parisuhde, meillä kaunis ja mukava koti.

Mutta en voi tietää, voisiko elämäni olla parempi ilman lasta? Olisinko valmistunut aiemmin jne.

Tai entä jos en olisikaan ollut näin hyväonninen.

On sokeaa väittää, että abortti on aina huono ratkaisu, koska itsellä menee hyvin. Meillä jokaisella on oma elämämme, oma tilanteemme missä aborttia on harkittu / siihen päädytty, lisäksi mukana on ripaus sattumaakin.

On paljon järkevämpää tehdä abortti, jos lapsi on kerta kaikkiaan katastrofi. Sellaisiakin tilanteita on. Raskaus on naiselle aina riski ja vaikuttaa sen hetkiseen elämäntilanteeseen muutenkin rajusti. Siksi " antakaa adoptoitavaksi" -vinkuna on ihan älytöntä.

Herätkää tähän maailmaan, abortinvastustajat. Abortti on myös tasa-arvoa, mitä naisille ei liikoja ole suotu vieläkään.

Vierailija
49/179 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seuraavan kerran tekee mieli mässäillä niillä videoilla, niin unohtakaa hetkeksi vauvojen ja taaperoiden ruumiiden äärellä nyyhkyttäminen. Ottakaa vaikka tavoitteeksi surra kokonainen vankimielisairaalallinen tyyppejä Jammuista moninkertaisiin kidutusmurhaajiin. Katsokaahan kuinka monta nenäliinapakettia silloin kuluu. Koska tietenkään abortoiduista ei syntyisi vain sarjamurhaajia. Mutta myös heitä syntyy. Sikiöistä ei tule loppuiäkseen suloisia vauvoja ja viattomia taaperoita. Kaikenlainen elämä ON arvokasta sinänsä, mutta ärsyttää tämä abortinvastaisen viestien hellanlutuisen vaaleansininen ja -punainen maailma.

Vierailija
50/179 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valitsee oman polkunsa. Jokaisella on myös oikeus valita se oma polkunsa ja elämänsä.

Vierailija
51/179 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun seuraavan kerran tekee mieli mässäillä niillä videoilla, niin unohtakaa hetkeksi vauvojen ja taaperoiden ruumiiden äärellä nyyhkyttäminen. Ottakaa vaikka tavoitteeksi surra kokonainen vankimielisairaalallinen tyyppejä Jammuista moninkertaisiin kidutusmurhaajiin. Katsokaahan kuinka monta nenäliinapakettia silloin kuluu. Koska tietenkään abortoiduista ei syntyisi vain sarjamurhaajia. Mutta myös heitä syntyy. Sikiöistä ei tule loppuiäkseen suloisia vauvoja ja viattomia taaperoita. Kaikenlainen elämä ON arvokasta sinänsä, mutta ärsyttää tämä abortinvastaisen viestien hellanlutuisen vaaleansininen ja -punainen maailma.

Vierailija
52/179 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen usein miettinyt että mitä jos olisinkin tehnyt abortin?!

Silloin maailmassa olisi yksi lapsi vähemmän. Vaikuttaa varmaan monesta aika vähäpätöiseltä, mutta..

miten monen ihmisen elämään lapseni on jo nyt lyhyen elonsa aikana vaikuttanut, ja miten monen ihmisen elämään hän tulee vielä vaikuttamaan!

Adoptio on nykyaikaa, ei abortti. Miten monta lapsetonta paria suomessa onkaan, varmasti he kaikki saisivat lapsen itselleen jos abortit kiellettäisiin lailla ja vauvat annettaisiin adoptoitaviksi.

Eikö se olisi kaikille osapuolille ihanteellisin ratkaisu?

Vierailija
53/179 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos abortit kiellettäisiin lailla ja vauvat annettaisiin adoptoitaviksi.

Eikö se olisi kaikille osapuolille ihanteellisin ratkaisu?

Luojan kiitos kukaan natsi ei pakottanut minua synnyttämään lasta, kun juuri olin saanut opiskelupaikan ja kortsu repesi kesken keskenkasvuisen sähellyksen. Eipä ollut ekasta kerrasta pitkä aika.

Lapsen synnyttäminen ja antaminen adoptioon on vähintäänkin yhtä raskas ratkaisu kuin abortti. Kuvittele se kamala tilanne, kun luovutat lapsesi pois. Sen jälkeen on sitten elämän pituinen kipu ja syyllisyys ja jossittelu edessä.

Vierailija
54/179 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka se olisi sinulle kamala paikka ja vaikka jossittelisit loppu elämäsi? Lapsi olisi kuitenkin hengissä! Tässä se taas näkyy. Säheltää saa, mutta vastuusta viis.

Vierailija
55/179 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Lapsen synnyttäminen ja antaminen adoptioon on vähintäänkin yhtä raskas ratkaisu kuin abortti. Kuvittele se kamala tilanne, kun luovutat lapsesi pois. Sen jälkeen on sitten elämän pituinen kipu ja syyllisyys ja jossittelu edessä.

[/quote]

Mutta lapsi saisi elää. Eikö hänellä ole vähintään siihen oikeus?

Vierailija
56/179 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tulla myös abortin jälkeen

Vierailija
57/179 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joltakulta otettaisiin pois, ja tämä jäisi sitä suremaan. Siinä mielessä mua ihmetyttää suuresti jenkkilän kaksinaismoralismi. Abortoida ei saa, mutta aikuisena saa sitten tappaa. Itse olen ehdottomasti kuolemantuomiota vastaan!

Vierailija:

mutta lapsi saisi elää. Eikö hänellä ole vähintään siihen oikeus?

Vierailija
58/179 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

elämän pituinen kipu ja syyllisyys ja jossittelu edessä.

voi tulla myös abortin jälkeen

Olen ihan varma, että lapsen kantaminen, synnytys, parisuhdesotkut (juuri tapaamani jolpin kanssa), vanhempien paniikki ja pettymys, koko suvun paheksunta joko siitä etten pitänyt lasta tai siitä että pidin lapsen, olisi ollut silloisella kypsyystasollani traumaattista.

Vierailija
59/179 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävä olento menettää henkensä. Juuri se onki outoa, että tappaa ei saa...muuta kuin syntymättömän lapsen.

Vierailija
60/179 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aivan varmasti sikiö kärsii kun se kiskotaan kohdusta ulos

Käsittääkseni pienillä viikoilla abortoidulla sikiöllä ei ole edes hermosto tarpeeksi kehittynyt kivun tuntemiseen. Ja joka tapauksessa se ei ymmärrä vielä yhtikäs mitään.

Tällä periaattella olet varmaan muuten kasvissyojä. Vai onko vain sikiöitten kärsimyksellä sulle jotain merkitystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi