Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on viikon loma tulossa, mutta onko tämä reilua

Vierailija
12.06.2007 |

siskoni pukkaisi 7-vuotiaan tyttösä minulle mukaan matkalle isovanhempiensa luo. Minua ärsyttää kun viime vuonna oli sama juttu että minun piti olla lapsenvahtina lomani ajan. Vaikka tietysti muutkin, mummisa esim. kattoo sen perään. Minä nautin niemomaan kun saa istuu yksin junassa eikä tarvitse huolehtia mistään.

Mitä mieltä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin yksinkertaista se on. Sillehän et voi mitään, jos tyttö tulee joka tapauskessa isovanhempiensa luo, kai ne isovanhemmat itse saa päättää kuka heillä vierailee, mutta mikä pakko sinun on sitä tyttöä kuljettaa jos et halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän