Lue keskustelun säännöt.
APUA! Miten ihmeessä opin teitittelemään ihmisiä?
28.05.2007 |
Hirveän hankalaa teititellä, kun tuntuu ettei se sovi suuhuni lainkaan. :(
HJÄLP! Suututan kohta kaikki mummot ja vaarit kielenkäytölläni!!!
Kommentit (2)
niin siihen oikeesti tottuu. Olen huomannut, nyt tulee jo automaattisesti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikai se sentään noin vaikeaa ole :)
Harjoitusta harjoitusta, kyllä se kieli siitä taipuu.