Kuinka usein syötte kaupan wingsejä?
Esim. hornetit, liekkisiivet jne. Syöttekö niitä ihan ruokana ja mitä lisukkeena vai esim. iltapalana?
Kommentit (33)
pakko rynnätä Alepaan.
ainakin ne liekkisiivet on niin ihanan tulisia, etten mä olis uskonut niin tujua tavaraa kaupasta saavankaan.
Noita liekkkisiipiä olen kerran maistanut ja jäi myös viimeiseksi. Muu perhe kyllä tykkäsi mutta mulle ihan liian tulista kamaa.
Ei syödä. En ole "wingseistä" ennen kuullutkaan, paitsi lentonäytöksissä. Maustamattomia broilerin siipiä aikoinaan opiskelijoina paistettiin. Nykyään raha riittää koipiin.
niin voi joskus riittää maustettuihin siipiin ja koipiin:)
on ihan huippuhyviä, reilusti parempia kun hornetit jne!!:) Syödään ehka 1-2x kuussa, yleensä uuniranskalaisten kanssa. Tai jos ollaan oltu vloppuna koko päivä menossa, niin sitten syödään tuhdimpana iltapalana valkosipulivoipatonkien kanssa:)
Eihän niissä ole mitään syötävääkään?
paljon syötävää, mutta se maku..
Airfryerissä 30-35 min 200 asteessa että pinta kovettuu ja liha irtoaa hyvin. Menee homaridipin kanssa kerta viikkoon :D
Vierailija kirjoitti:
Yhden maistoin ja siihen jäi.
Sama, älytöntä ostaa ruokaa, jossa ei ole mitään syötävää. Maksaa luista ja nahkoista lihan hintaa😅
Ei syödä. En ole "wingseistä" ennen kuullutkaan, paitsi lentonäytöksissä. Maustamattomia broilerin siipiä aikoinaan opiskelijoina paistettiin. Nykyään raha riittää koipiin.